abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2020 @ 18:47:59 #76
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195114349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 13:45 schreef dimmak het volgende:
Katrien is een hoer
Dit dus , die heeft al heel wat eendepikken in haar snavel gehad , zal me ook niks verbazen als ze zich anaal heeft laten vernederen door Goofy
Ik ben inmiddels overleden
pi_195114501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 16:30 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik wilde van alles typen over Katrien maar kwam toen het volgende stukje tekst tegen:
[..]

#teamKatrien.
#nomoreduckrape
Dat zet de naam Willie Wortel ineens ook in een heel ander daglicht...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_195114505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:47 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dit dus , die heeft al heel wat eendepikken in haar snavel gehad , zal me ook niks verbazen als ze zich anaal heeft laten vernederen door Goofy
Goofy zit toch begeleid wonen
pi_195114510
Je bent gek op eenden of je bent het niet
  donderdag 17 september 2020 @ 19:11:46 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195114711
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:57 schreef Fugue het volgende:

[..]

Goofy zit toch begeleid wonen
Zal best kunnen , hij komt over als een gemiddelde FOK!er
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 17 september 2020 @ 19:52:34 #81
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_195115578
Ik voel me aangesproken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_195115612
quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik voel me aangesproken.
@Guus_Geluk7 de duckmeet is hier
-nee-
pi_195115688
Ewa ewa ik ben ook aanwezig
pi_195252126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:40 schreef Fugue het volgende:
Goedendag FOK!gappies,

Een paar weken geleden kon ik bij een aanbieding kiezen tussen een tijdschrift. Omdat de keuze matig was en ik de VIVA niet bijster interessant vind heb ik uiteraard gekozen voor een paar Duckies.

Het verhaal van deze week ging over incel Donald. Een alleenstaande woerd van middelbare leeftijd die al belachelijk lang op zijn 3 neefjes moet passen (jeugdzorg hallo?).
Bovengenoemd gevederte zit al jaren achter Katrien aan. Niet zo gek ook als je nagaat dat Katrien de enige vrouwelijke eend is in heel Duckstad. Echter, Katrien is zich er maar al te goed bewust van dat zij tevens door een zekere gans, Guus Geluk, geadoreerd wordt.
En dit brengt Donald in een lastig parket. Want Guus heeft altijd genoeg geluk om etentjes, dure cadeautjes en luxe vakanties op een of andere manier te winnen, waar Katrien volop van golddiggert.

Dit laat Donald vaak beteuterd achter. Dit stuk pluimvee maakt namelijk alleen maar ellende mee. Hij heeft een onderbetaalde baan bij zijn gierige oom Dagobert als muntenpoetser. Hierbij werkt hij zich geregeld in de schulden, en in zijn vrije tijd heeft hij het voornamelijk aan de stok met de buurman. Donald kan zich geen hippe kleding veroorloven en loopt al decennia lang in hetzelfde matrozenpakje. Hij gaat niet op vakantie en als hij Katrien eens uit eten neemt loopt dit steevast uit op een avondje afwassen.

Na al die jaren houdt Katrien Donald en Guus nog steeds aan het lijntje in deze opmerkelijke driehoeksaffaire. Zij is voornamelijk te vinden bij degene die op dat moment de dikste portefeuille bij zich draagt. Als Donald weer eens platzak is gaat ze snel met Guus op vakantie, maar als Guus aan het langste eind trekt eist ze dat Donald haar mee uit eten neemt bij een 5-sterren restaurant.
Voor zover bekend heeft Katrien zelf geen betaalde baan.

Bewijsstuk 1: Katrien en haar vriendinnen kunnen zonder man absoluut geen nieuwe keuken kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijsstuk 2: Katrien is vrij manipulatief door eerst een margriet te eisen voor er iemand op date mag. Hiermee houdt ze de rivaliteit onderling in stand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijsstuk 3: Katrien veinst ineens interesse als Donald dure electronica aanschaft

SPOILER
Klacht: Katrien Duck die golddiggert op een woerd en een gans en zo een slecht voorbeeld stelt voor vrouwen.

@Boze_Eend wat vind jij van Katrien? Klopt dit beeld wel bij wat jij meemaakt met jouw eendjes?
pi_195252234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:07 schreef stokj het volgende:

[..]

@:boze_eend wat vind jij van Katrien? Klopt dit beeld wel bij wat jij meemaakt met jouw eendjes?
Nee meestal zeggen ze het me wel als ik wat fout doe. Mijn moeder was echt een pittige tante, maar mijn vader komt van een andere generatie die kon soms nog harder zijn. De moderne vrouwen hebben het een stuk beter.
pi_196158392
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Is het trouwens waar dat SuperwormJim de KLB bericht heeft verzonden?

@:SuperwormJim
@:SuperjormWim
Ja :')
Derp Derp!!!!
pi_196158418
Goed topic.
pi_196159752
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 20:25 schreef Fugue het volgende:
Goed topic.
Complimenten voor TS.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:08:30 #89