Een beetje de Mapima van DD vond ik datquote:Op woensdag 16 september 2020 15:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Brigitta was in elk geval wel oprecht.
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een beetje de Mapima van DD vond ik dat
Spreekwoordelijke hoer dan want volgens mij staan Donald en Guus al jaren droogquote:Op woensdag 16 september 2020 15:05 schreef Questular het volgende:
Katrien is dan ook al jaren de hoer van Duckstad.
Juffrouw Eugenia is een voorbeeld voor jonge eendjes.
Ik wilde van alles typen over Katrien maar kwam toen het volgende stukje tekst tegen:quote:Op woensdag 16 september 2020 16:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke hoer dan want volgens mij staan Donald en Guus al jaren droog
#teamKatrien.quote:het grootste deel van de mannelijke vogels is zijn penis in de evolutie kwijt geraakt. In plaats van een piemel hebben ze een cloaca. Dit is een gaatje dat ze tegen het gaatje van het vrouwtje houden. Een paar soorten hebben nog wel een penis zoals ganzen en eenden.
Gedwongen seks
Vogels met een cloaca kunnen geen gedwongen seks meer hebben. Het vrouwtje moet gewillig zijn. Doordat eenden een penis hebben kunnen ze de paring wel afdwingen.
Richels en knobbels
De eendenpenis is zo'n tien tot dertig centimeter. Hoe langer het geslachtsdeel, hoe vaker ze gepaard hebben. Het Natuurhistorisch Museum in Rotterdam liet weten dat de Argentijnse Stekelstaarteend bovenaan staat met een lengte van 42,5 centimeter. Op de penis zitten allemaal richels en knobbels zodat ze meer houvast hebben. De vagina van het vrouwtje is namelijk een wirwar van doodlopende zijgangen.
Telefoonsnoer
De vagina van de vrouwtjeseend is spiraalvormig en lijkt op een telefoonsnoer. Deze spiraal is tegengesteld gevormd aan de penis van de woerd. Hierdoor gaat de gedwongen bevruchting moeizaam. Pas als ze zich overgeeft aan de woerd en zich ontspant kan hij het zaad succesvol bij haar naar binnen spuiten.
42.5 cm, arme Katrienquote:Op woensdag 16 september 2020 16:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik wilde van alles typen over Katrien maar kwam toen het volgende stukje tekst tegen:
[..]
#teamKatrien.
#nomoreduckrape
Dames en heren hier hebben we bewijsstuk 4!!1!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:50 schreef Superdonald het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je kijken wat een enorm kutwijf het is.
quote:
quote:
Bak eens pizzaquote:
Die doen zeker ook allemaal blonde vrouwen wat intens ZIEK zeg ik je!!quote:Op woensdag 16 september 2020 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Eenden zijn dan ook de marokkanen van de vogels.
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het trouwens waar dat SuperwormJim de KLB bericht heeft verzonden?quote:Op woensdag 16 september 2020 21:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zo een booractie, krijg je van oom Donald en tante Katrien (voor sommige users hier Kechtrien) een usb stickje...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |