Niet op 6-jarige leeftijd Henk. Kom maar met gedegen bronnen die dat staven.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:19 schreef Fushia2 het volgende:
Je lult. Het gebeurde overal. Uithuwelijken buiten beschouwing gelaten.
En stop om je te gedragen als een blanke man.Schamen jouw ouders zich niet voor je??
Hij kan moeilijk verwerken dat zijn vader in een kaaskop heeft gezeten of dat zn moeder op een kaaskop is geklommen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef herverwijderd het volgende:
Kan me niet herinneren dat Fushia zich een jaar of 1,5 a 2 geleden zich ook al zo idioot gedroeg hier. IS dat iets recents?
Die "bron" van jou kletst dan aardig uit z'n nekquote:Op woensdag 16 september 2020 12:20 schreef Fushia2 het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bon dat je een heel erg verkaasde koelie bent
Maar waarom gedraag je je als een whiteboy?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die "bron" van jou kletst dan aardig uit z'n nek
Je bent inderdaad erg goed in jezelf voor lul zetten.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:16 schreef Oversight het volgende:
Damn ,... ik kan het nog. en met minder woorden dan vroeger.
Ben ik nou slimmer geworden of jullie dommer ?
Kap nou eens met racist zijn man.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar waarom gedraag je je als een whiteboy?
De dag dat jij stopt met sinterklaas te “vieren” op 5 december.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kap nou eens met racist zijn man.
De dag dat jij stopt met pedofilie goedkeuren.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De dag dat jij stopt met sinterklaas te “vieren” op 5 december.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef herverwijderd het volgende:
Kan me niet herinneren dat Fushia zich een jaar of 1,5 a 2 geleden zich ook al zo idioot gedroeg hier. Is dat iets recents?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
Bro wat kom je praten met je adem die ruikt naar opgegroeid zaad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Fushia2 het volgende:
Stinkende aan alcohol versaafde kaaskop
En verder...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
Dat is gewoon zijn standaard oevrequote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:28 schreef Fushia2 het volgende:
Dit snap ik dus echt niet he, mannen die preuts gaan lopen doen.
Ik heb al gepist met een gozer in 1 urinoir. We moesten allebei dringend pissen na voetbal en toen er 1 vrijkwam gingen we gewoon samen.
Want als moslim wordt jij gediscrimineerd door het Sinterklaasfeest?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef Fushia2 het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan jezelf? Je bent nota bene zelf 50% kaasquote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Fushia2 het volgende:
Maar waarom gedraag je je als een whiteboy?
Ja nee, ik bedoel dat racismegedoe, dat is volgens mij iets van recent. Maar ik heb er geen studie van gemaakt ofzo dus misschien herinner ik het me gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En verder...
[..]
[..]
Dat is gewoon zijn standaard oevre
Ik keur het niet goed, maar je moet het in de context kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De dag dat jij stopt met pedofilie goedkeuren.
Whiteboy is synoniem voor wat Karen is bij een vrouw.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan jezelf? Je bent nota bene zelf 50% kaas
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar je moet het in de context kunnen plaatsen.
Onzin, in de Bijbel werden genoeg mensen al veel ouder dan dat.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
Als mannen max 30/35 jaar oud worden zullen ze geen kinderen krijgen op hun 25ste.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En verder...
[..]
[..]
Dat is gewoon zijn standaard oevre
Bron?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin, in de Bijbel werden genoeg mensen al veel ouder dan dat.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin, in de Bijbel werden genoeg mensen al veel ouder dan dat.
Oog om oog tand om tand. Ben al dit gepamper zat.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel dat racismegedoe, dat is volgens mij iets van recent. Maar ik heb er geen studie van gemaakt ofzo dus misschien herinner ik het me gewoon verkeerd.
quote:
Oke. Kan er weinig mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef Oversight het volgende:
[..]Volgens de Septuagint, de Griekse vertaling van de Hebreeuwse bijbel ligt dit echter net anders. Volgens die bron werd Metusalem 782 jaar en moet Adam daarom als oudste mens ooit worden aangemerkt. Adam stierf volgens de bronnen namelijk toen hij 930 jaar oud was.
Dan herinner ik het me toch goed.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oog om oog tand om tand. Ben al dit gepamper zat.
Dus neuk je kinderen van 9. Ok.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar je moet het in de context kunnen plaatsen.
Als mannen max 30/35 jaar oud worden zullen ze geen kinderen krijgen op hun 25ste.
In die tijd waren dit volwassen vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus neuk je kinderen van 9. Ok.
Precies. En volgens Mohammed is Jezus ook een profeet en dus betrouwbaar.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef Oversight het volgende:
in de bijbel worden ze zelfs 800, en praten ze met ezels en slangen.
Nou nou zeg, jij mag er ook wel wezen Nine.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij @:domme_gans en @:stokj zijn
quote:
Helaas deel ik jouw erotische fantasieën nietquote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
Zou je wel eens in de bek willen schijten
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
@:solotovski
Ben ik blond met blauwe ogen?
Klopt, jezus/isa is een profeet maar veel wat christenen denken ks onzin.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Precies. En volgens Mohammed is Jezus ook een profeet en dus betrouwbaar.
Nee. Ook in die tijd waren dit geen volwassenen vrouwen. Weet jij überhaupt wel wat dat is?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In die tijd waren dit volwassen vrouwen.
@Fushia2 scheldt jullie uit.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:32 schreef stokj het volgende:
Nou nou zeg, jij mag er ook wel wezen Nine.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Precies. En volgens Mohammed is Jezus ook een profeet en dus betrouwbaar.
Koelies hun adem stinken altijd naar stront toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Helaas deel ik jouw erotische fantasieën niet
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Helaas deel ik jouw erotische fantasieën niet
Geen idee, beetje racistisch ook wel weer dit.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
Koelies hun adem stinken altijd naar stront toch?
Wat weet jiu van het leven 1500 terug?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:32 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee. Ook in die tijd waren dit geen volwassenen vrouwen. Weet jij überhaupt wel wat dat is?
Awarte piet ook en dit keur je wel goed. Beetje vreemd.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, beetje racistisch ook wel weer dit.
Net alsof jij er wél bij wasquote:Op woensdag 16 september 2020 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
Wat weet jiu van het leven 1500 terug?
Zo heeft Mohammed bijvoorbeeld nooit bestaan.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt, jezus/isa is een profeet maar veel wat christenen denken ks onzin.
Jezus werd bijvoorbeeld nooit gekruisigd.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo heeft Mohammed bijvoorbeeld nooit bestaan.
Ik heb mij nog helemaal niet uitgelaten over dit standpunt.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef Fushia2 het volgende:
Awarte piet ook en dit keur je wel goed. Beetje vreemd.
Ik heb genoeg archeologische opgravingen gezien waarin meisjes van 9 gewoon meisjes van 9 waren en niet volwassen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |