Ach gossie, kan je het weer eens niet alleen aan?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
@:solotovski
Ben ik blond met blauwe ogen?
1) levensverwachting was in die periode 30 jaarquote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mohammed wel iig, die trouwde met een meisje van 6
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zou beter zijn dat de sint donker is en alle slaafjes blank. Zou de maatschappij beter weerspiegelen.
Neen. Ik ben het gewoon om in groep te opereren hahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach gossie, kan je het weer eens niet alleen aan?
Dat heb je al snel als je in een zorginstelling zit.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen. Ik ben het gewoon om in groep te opereren hahaha
Typisch.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mooie smoesjes op pedofilie goed te praten. In het Westen werden 6-jarige meisjes toch echt niet uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef Fushia2 het volgende:
1) leeftijfsverwachting was in die periode 30 jaar
2) ze was ongesteld geweest dus vrouw
3) overal gebeurde dit in die periode. Was je ongesteld geworden dan was je trouwklaar.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben moslim, dit is het belangrijkste.
En dat terwijl je een neppert bent.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, racisme jegens moslims. Elke maand wel paar keer.
Jouw humor is echt ruk. Niet eens een beetje grappig.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat heb je al snel als je in een zorginstelling zit.
Oh ja, alleen durven ze immers nietquote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
Dit mag jij vinden. Is jouw recht.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat terwijl je een neppert bent.
Kom je weer met een verwijzing naar de mannenliefde. Zo overduidelijk gay ben je.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jouw humor is echt ruk. Niet eens een beetje grappig.
Next time beter flikkertje
Zegt een laffe verkaasde koeliequote:Op woensdag 16 september 2020 12:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh ja, alleen durven ze immers niet
Voorlopig snap jij nog steeds niet hoe smileys werken, newbiequote:Op woensdag 16 september 2020 12:16 schreef Oversight het volgende:
Damn ,... ik kan het nog. en met minder woorden dan vroeger.
Ben ik nou slimmer geworden of jullie dommer ?
Ha-haaatjesquote:Op woensdag 16 september 2020 12:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Kom je weer met een verwijzing naar de mannenliefde. Zo overduidelijk gay ben je.
Moslims zijn geen ras, dus dat heet geen racisme.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, racisme jegens moslims. Elke maand wel paar keer.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Voorlopig snap jij nog steeds niet hoe smileys werken, newbie
Je lult. Het gebeurde overal. Uithuwelijken buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mooie smoesjes op pedofilie goed te praten. In het Westen werden 6-jarige meisjes toch echt niet uitgehuwelijkt.
Ik weet uit betrouwbare bon dat je een heel erg verkaasde koelie bentquote:Op woensdag 16 september 2020 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij @:domme_gans en @:stokj zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |