Bro wat kom je praten met je adem die ruikt naar opgegroeid zaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:13 schreef Geerd het volgende:
Je upskeer alweer bijgewerkt door je moeder ?
Viesmadquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bro wat kom je praten met je adem die ruikt naar opgegroeid zaad
Zijn moeder was ook viesmad toen ze hoorde dat haar zoon gay wasquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
En weer ziedendquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Lange manen FTW. Opskeer kapsels zijn alleen maar goed voor de cashflow van de kapper. En hun hun klanten trappen er nog in ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben al 20 jaar niet geweest.
Heb je hem weer hoor. Stinkende aan alcohol versaafde kaaskopquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn moeder was ook viesmad toen ze hoorde dat haar zoon gay was
Ja, al die designer catwalkshows zijn best gay...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus de man wiens favoriete kledingmerk LV is
Slechte comeback a niffo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je hem weer hoor. Stinkende aan alcohol versaafde kaaskop
Ik ben bloednuchter, kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slechte comeback a niffo.
Probeer het nog maar eens als je nuchter bent
Probeer het eens als je van de schultenbrau af ben voor minimaal een uurtjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben bloednuchter, kunnen we van jou niet zeggen.
Had je weer trillende handjes vandaag?
Ik drink al lang geen alcohol meer vieze k2 hoertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer het eens als je van de schultenbrau af ben voor minimaal een uurtje
AAh hij was die gast die uit huis was gezetquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn moeder was ook viesmad toen ze hoorde dat haar zoon gay was
Hoe is dat eigenlijk om 24/7 ziedend te zijn ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik drink al lang geen alcohol meer vieze k2 hoertje
Ben ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk om 24/7 ziedend te zijn ?
Desalniettemin koop je het graag én draag je het wel, en loop je er als toegevoegde bonus ook nog eens bij als een wandelende reclamezuil voor deze gaye shitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:54 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, al die designer catwalkshows zijn best gay...
Dan kan je beter naakt lopen. Zelfs de h&m adverteert met gay shit en 90 procent van de designers is zelf gay...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Desalniettemin koop je het graag én draag je het wel, en loop je er als toegevoegde bonus ook nog eens bij als een wandelende reclamezuil voor deze gaye shit
Inb4 tattas zijn jaloers excuus. Dat is dus niet waar, ze associëren het gewoon met bovenstaande.
Ik draag enkel een nektasje wanneer het warm is en ik short draag bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah dus je bent ook zo een standaard scheldend rifaapje met nektasje![]()
![]()
Ik ben gemillimeterd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lange manen FTW. Opskeer kapsels zijn alleen maar goed voor de cashflow van de kapper. En hun hun klanten trappen er nog in ook
Gewoon scalperen, geen omkijken meer naarquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:38 schreef polariteit het volgende:
Kappers, de meest nutteloze beroepsgroep ooit... Tondeuse of scheermes!
Eigenlijk ben jij toch echt wel een racist he..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je hem weer hoor. Stinkende aan alcohol versaafde kaaskop
Is wel handig zo'n ding. Zeker als je op reis bent of zo. Draag er ook vaker een.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:55 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Wahaahaha nektasjes.
[ afbeelding ]
"Iedere dag een andere merk?"
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is wel handig zo'n ding. Zeker als je op reis bent of zo. Draag er ook vaker een.
Dat is vrij standaard bij deze TSquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:08 schreef babylon het volgende:
TS-en die zelf hun topic om zeep helpen door offtopic te gaan
Blijf nou eindelijk eens van de drank af, wellicht dat je dan eens met fatsoenlijke teksten terug kunt komen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je gaat alsnog naar de helquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |