Nu wel,het gaat steeds mis.Maar heb het probleem gevonden.quote:
hiero ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
Ja ik zag het.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel,het gaat steeds mis.Maar heb het probleem gevonden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
hiero ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Keurigquote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom niet hier henn ,om nederlands te leren
Dat je oky bent.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef maily het volgende:
@:Jippie je had me gementioned, waar ging dat over?
Tja.... hmms in fok dingen mss wel ja. Maar het is toch echt wel waar en paar keer al wat gevraagd maar niks terug. Dus nja ik snap wat je zegt hoor braad echt waar. Maarja onderhand kan ik hier aardig tegen. Maar het is uit goede wil van mij enzo. Maarja moet er iets van de andere kant komen ook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet hebben over meewerken, KreeZo aardig als ik je vind, zo raar is deze opmerking uit jouw mond.
Dat mag van Maily.quote:
Over Nederlandse grammatica had Kree het, ik schreef dat er maar weinig zijn die 100% foutloos Nederlands schrijven en dat we hier jou gelukkig hebben om ons te helpen met deze lastige grammaticaquote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef maily het volgende:
@:Jippie je had me gementioned, waar ging dat over?
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukkenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef kree het volgende:
Ik weet niet @:braadslee vanavond gewoon weer live dan ,maar ff met andere keyboardIk wacht erop
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt op sky en nieuwe film met matt damon,
het gaat over le mans
Ben zelf een enorme oversharing idioot als ik niet op letquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Jippie het volgende:
Mijn zinnen maak ik vaak te lang, vind dat echt lastig
Le mans`66quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt op sky en nieuwe film met matt damon,
het gaat over le mans
Ach ik maak ook weleens een foutje hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 12:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Over Nederlandse grammatica had Kree het, ik schreef dat er maar weinig zijn die 100% foutloos Nederlands schrijven en dat we hier jou gelukkig hebben om ons te helpen met deze lastige grammatica
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Een beetje Fokker maakt en heeft geen plannenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukken
Oky.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat het weer over warte, of kwartel of wartel of kwartet?
Maar soms moet je een verhaal vertellen met wat bijkomende details anders komt de clou niet overquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Jippie het volgende:
Mijn zinnen maak ik vaak te lang, vind dat echt lastig
Ok niet opgeven he. Want tipje van mij. Je kunt de meest goede keyboard hebben. Maar de meest goede speler maakt er net zoveel van met het goedkoopste ding. Nou en meen ik serieus btw is geen geintje. Jij kunt dat. Tis niet de techniek maar genoeg gezien van je dat jij dat wel kunt en ga hier al lang in mee he dus heb ook de fail gezien wel dat ik dacht omg. Dus ok niet opgeven man we houden van je stream...quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukken
Maar maar maar...... Het zijn muziekplannenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Een beetje Fokker maakt en heeft geen plannen
Dank je wel Kreequote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ok niet opgeven he. Want tipje van mij. Je kunt de meest goede keyboard hebben. Maar de meest goede speler maakt er net zoveel van met het goedkoopste ding. Nou en meen ik serieus btw is geen geintje. Jij kunt dat. Tis niet de techniek maar genoeg gezien van je dat jij dat wel kunt en ga hier al lang in mee he dus heb ook de fail gezien wel dat ik dacht omg. Dus ok niet opgeven man we houden van je stream...
Toch wel gewoon thuis zoals een goed Fokker betaamt?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar maar maar...... Het zijn muziekplannen
Zweten vissen?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Pffffff ik dacht dat het klaar was met de warmte. Ik zit te zweten als een vis
Het is ook weer warm, maar wordt koeler van de week dus dat scheeltquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Ik had van de week iets vertaald voor op de FP en wist dat er iets niet klopte, maar was zo op de 'taal' gefocusd dat ik een orka een vis uit de dolfijnenfamilie noemde terwijl ik weet dat het een zoogdier isquote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ik maak ook weleens een foutje hoor
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar denk je dat de zee vandaan komt?
Och ja natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar denk je dat de zee vandaan komt?
MrsL.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een otter bedoeld
Maar het is ook echt zo want wat ik hoorde je onderschat je echt wel met wat je kunt. En dat is muzikanten kwaaltje weet ik wel. Maar neem het van mij aan en ik beoordeel het muzikaal echt nog wel kritisch. Je doet het helemaal ok. En ook gitaar erbij was nog wel eens leuk trouwens.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dank je wel KreeIk geef ook zeker niet op en het komt ook wel weer goed
Nee in een kroegquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch wel gewoon thuis zoals een goed Fokker betaamt?
https://www.instagram.com/zweetvis/?hl=afquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfstquote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook weer warm, maar wordt koeler van de week dus dat scheelt
Thanks! Doorgaan zullen we zeker.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het is ook echt zo want wat ik hoorde je onderschat je echt wel met wat je kunt. En dat is muzikanten kwaaltje weet ik wel. Maar neem het van mij aan en ik beoordeel het muzikaal echt nog wel kritisch. Je doet het helemaal ok. En ook gitaar erbij was nog wel eens leuk trouwens.Nou niet stoppen he. Want jij bent mijn favorite live stream.
Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfst![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfst![]()
[ afbeelding ]
Mooie bladeren, paddenstoelen het is wel mooi altijd die herfst kleurenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |