Nu wel,het gaat steeds mis.Maar heb het probleem gevonden.quote:
hiero ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:
Ja ik zag het.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel,het gaat steeds mis.Maar heb het probleem gevonden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
hiero ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Keurigquote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom niet hier henn ,om nederlands te leren
Dat je oky bent.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef maily het volgende:
@:Jippie je had me gementioned, waar ging dat over?
Tja.... hmms in fok dingen mss wel ja. Maar het is toch echt wel waar en paar keer al wat gevraagd maar niks terug. Dus nja ik snap wat je zegt hoor braad echt waar. Maarja onderhand kan ik hier aardig tegen. Maar het is uit goede wil van mij enzo. Maarja moet er iets van de andere kant komen ook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet hebben over meewerken, KreeZo aardig als ik je vind, zo raar is deze opmerking uit jouw mond.
Dat mag van Maily.quote:
Over Nederlandse grammatica had Kree het, ik schreef dat er maar weinig zijn die 100% foutloos Nederlands schrijven en dat we hier jou gelukkig hebben om ons te helpen met deze lastige grammaticaquote:Op woensdag 16 september 2020 12:00 schreef maily het volgende:
@:Jippie je had me gementioned, waar ging dat over?
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukkenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef kree het volgende:
Ik weet niet @:braadslee vanavond gewoon weer live dan ,maar ff met andere keyboardIk wacht erop
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt op sky en nieuwe film met matt damon,
het gaat over le mans
Ben zelf een enorme oversharing idioot als ik niet op letquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Jippie het volgende:
Mijn zinnen maak ik vaak te lang, vind dat echt lastig
Le mans`66quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen komt op sky en nieuwe film met matt damon,
het gaat over le mans
Ach ik maak ook weleens een foutje hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 12:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Over Nederlandse grammatica had Kree het, ik schreef dat er maar weinig zijn die 100% foutloos Nederlands schrijven en dat we hier jou gelukkig hebben om ons te helpen met deze lastige grammatica
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Een beetje Fokker maakt en heeft geen plannenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukken
Oky.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat het weer over warte, of kwartel of wartel of kwartet?
Maar soms moet je een verhaal vertellen met wat bijkomende details anders komt de clou niet overquote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef Jippie het volgende:
Mijn zinnen maak ik vaak te lang, vind dat echt lastig
Ok niet opgeven he. Want tipje van mij. Je kunt de meest goede keyboard hebben. Maar de meest goede speler maakt er net zoveel van met het goedkoopste ding. Nou en meen ik serieus btw is geen geintje. Jij kunt dat. Tis niet de techniek maar genoeg gezien van je dat jij dat wel kunt en ga hier al lang in mee he dus heb ook de fail gezien wel dat ik dacht omg. Dus ok niet opgeven man we houden van je stream...quote:Op woensdag 16 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, vanavond heb ik andere plannen, maar morgenavond moet dan wel weer even lukken
Maar maar maar...... Het zijn muziekplannenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaat??? Een beetje Fokker maakt en heeft geen plannen
Dank je wel Kreequote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ok niet opgeven he. Want tipje van mij. Je kunt de meest goede keyboard hebben. Maar de meest goede speler maakt er net zoveel van met het goedkoopste ding. Nou en meen ik serieus btw is geen geintje. Jij kunt dat. Tis niet de techniek maar genoeg gezien van je dat jij dat wel kunt en ga hier al lang in mee he dus heb ook de fail gezien wel dat ik dacht omg. Dus ok niet opgeven man we houden van je stream...
Toch wel gewoon thuis zoals een goed Fokker betaamt?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar maar maar...... Het zijn muziekplannen
Zweten vissen?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Pffffff ik dacht dat het klaar was met de warmte. Ik zit te zweten als een vis
Het is ook weer warm, maar wordt koeler van de week dus dat scheeltquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Ik had van de week iets vertaald voor op de FP en wist dat er iets niet klopte, maar was zo op de 'taal' gefocusd dat ik een orka een vis uit de dolfijnenfamilie noemde terwijl ik weet dat het een zoogdier isquote:Op woensdag 16 september 2020 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ik maak ook weleens een foutje hoor
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar denk je dat de zee vandaan komt?
Och ja natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar denk je dat de zee vandaan komt?
MrsL.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een otter bedoeld
Maar het is ook echt zo want wat ik hoorde je onderschat je echt wel met wat je kunt. En dat is muzikanten kwaaltje weet ik wel. Maar neem het van mij aan en ik beoordeel het muzikaal echt nog wel kritisch. Je doet het helemaal ok. En ook gitaar erbij was nog wel eens leuk trouwens.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dank je wel KreeIk geef ook zeker niet op en het komt ook wel weer goed
Nee in een kroegquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch wel gewoon thuis zoals een goed Fokker betaamt?
https://www.instagram.com/zweetvis/?hl=afquote:Op woensdag 16 september 2020 12:08 schreef mazaru het volgende:
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfstquote:Op woensdag 16 september 2020 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook weer warm, maar wordt koeler van de week dus dat scheelt
Thanks! Doorgaan zullen we zeker.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het is ook echt zo want wat ik hoorde je onderschat je echt wel met wat je kunt. En dat is muzikanten kwaaltje weet ik wel. Maar neem het van mij aan en ik beoordeel het muzikaal echt nog wel kritisch. Je doet het helemaal ok. En ook gitaar erbij was nog wel eens leuk trouwens.Nou niet stoppen he. Want jij bent mijn favorite live stream.
Mooi.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfst![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag van mij wel. Er is voor alles een tijd en nu is het tijd voor de herfst![]()
[ afbeelding ]
Mooie bladeren, paddenstoelen het is wel mooi altijd die herfst kleurenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb jij heel toevallig toegang tot de Facebook pagina van Willem Engel?
Hier is het minder.quote:
ja als je er eenmaal aan bent begonnen, kom je er niet meer vanafquote:Op woensdag 16 september 2020 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is overal dat zijn celbritys categorie c ,om dat ze al bekannt zijn wanneer ze in zo en kutreality gewezen ,de springen van en in volgende dat is in duitsland helemal erg, van bb huis in zomerhuis en van daar op en island![]()
nur dat ze geld kregen
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef mazaru het volgende:
Ag lekker 'n Afrikaanse bladsy. Net hy werk nie meer nie
[ afbeelding ]
Je kunt nog gitaar stream doen live dan vanavond? Ok niet helemaal gelijk mijn ding maar meeste lukt daarmee ook wel.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Thanks! Doorgaan zullen we zeker.
Morgenavond weer!
Oefening baart kunst, is veel te vinden op internet om het te leren Kreequote:Op woensdag 16 september 2020 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt nog gitaar stream doen live dan vanavond? Ok niet helemaal gelijk mijn ding maar meeste lukt daarmee ook wel.
Ook leuk om te horen want wil nog steeds dat leren ook maar kom niet verder als paar basic akkoorden nog.
Zonde vanmiddag lekker terrassen.erna Grieken met beste vriendin en.losquote:
Guitar Hero.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, is veel te vinden op internet om het te leren Kree
Nouja eerste is alweer gitaar gaan kopen dan. Toch ook weer euro of 100 maarja basic ding is wel genoeg ff voor mij denk nuquote:Op woensdag 16 september 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, is veel te vinden op internet om het te leren Kree
Heb gisteren nog een fokker gitaar horen spelen was topquote:Op woensdag 16 september 2020 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt nog gitaar stream doen live dan vanavond? Ok niet helemaal gelijk mijn ding maar meeste lukt daarmee ook wel.
Ook leuk om te horen want wil nog steeds dat leren ook maar kom niet verder als paar basic akkoorden nog.
Dat is wel een pré als je gitaar wil spelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja eerste is alweer gitaar gaan kopen dan. Toch ook weer euro of 100 maarja basic ding is wel genoeg ff voor mij denk nu
Stream?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een fokker gitaar horen spelen was top
Onder haar slaapkamerraam.quote:
Alleen geluid,quote:
Bewolkt en een frisse wind. Veel plezier vanmiddag.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zonde vanmiddag lekker terrassen.erna Grieken met beste vriendin en.los
Jammer, is zo lekker ontspannend om te doenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Jaren geleden ook een poging gedaan om gitaar te leren spelen, maar als snel mee gestopt
Thnx ben nog niet wegquote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bewolkt en een frisse wind. Veel plezier vanmiddag.
Sit je nog met nylon of staal enzo. Denk laatste is handiger ff maar wil het echt leren ook. Maar heb het hier niet. Maar ken beetje de basic wel maar gaat nog veel oefenen worden denk ik. 100 euro is wel beetje het minimum trouwens voor een gitaar. Naja voor over wel. Mss gewoon maar doen. Kan het trekken btw.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een pré als je gitaar wil spelen.
Ik heb vorig jaar ook een gitaar gekocht. Heel enthousiast begonnen met tokkelen maar dat doet zeer aan je vingersquote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een pré als je gitaar wil spelen.
Dan zou ik het zeker doen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Sit je nog met nylon of staal enzo. Denk laatste is handiger ff maar wil het echt leren ook. Maar heb het hier niet. Maar ken beetje de basic wel maar gaat nog veel oefenen worden denk ik. 100 euro is wel beetje het minimum trouwens voor een gitaar. Naja voor over wel. Mss gewoon maar doen. Kan het trekken btw.
Kwestie van doorzetten. In het begin iedere dag even. Je kweekt dan vanzelf harde vinger toppenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook een gitaar gekocht. Heel enthousiast begonnen met tokkelen maar dat doet zeer aan je vingers![]()
Nou staat die mooi te wezen in de hoek van de kamer
Je moet wel eelt hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook een gitaar gekocht. Heel enthousiast begonnen met tokkelen maar dat doet zeer aan je vingers![]()
Best wel, had gewoon door moeten zetten of andere leraar/lerares moeten zoeken..quote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, is zo lekker ontspannend om te doen
Ik heb nylon en staal. Vind staal mooier klinkenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Sit je nog met nylon of staal enzo. Denk laatste is handiger ff maar wil het echt leren ook. Maar heb het hier niet. Maar ken beetje de basic wel maar gaat nog veel oefenen worden denk ik. 100 euro is wel beetje het minimum trouwens voor een gitaar. Naja voor over wel. Mss gewoon maar doen. Kan het trekken btw.
Je kan nog opnieuw beginnen, je bent er nooit te oud voor tochquote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel, had gewoon door moeten zetten of andere leraar/lerares moeten zoeken..
Opsturen naar mij hahaha??? Ik wil het nog wel een poging geven. Hoeveel wil je ervoor?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwestie van doorzetten. In het begin iedere dag even. Je kweekt dan vanzelf harde vinger toppen
Als het weer slechter wordt dan ga ik weer een poging wagen.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan nog opnieuw beginnen, je bent er nooit te oud voor toch
Topquote:Op woensdag 16 september 2020 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Als het weer slechter wordt dan ga ik weer een poging wagen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, is zo lekker ontspannend om te doen
Ik neig naar staal ook. Hoewel ze dat niet adviseren als beginner. Maar ik hoef geen klassiek gitaar virituoos te worden is mijn doel ook niet. Wel om ff iets te hebben wat ik overal kan spelen zonder een hele pa mee te nemen voor piano.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nylon en staal. Vind staal mooier klinken
Heb ook een 12 snarige semi akoestisch is ook een prachtig geluid
Klopt het dat hij mensen oproept om GGD en, Grapperhaus en ik weet niet wie te bestoken met vragen?quote:
Ik heb dit ooit live gehoord.Zo mooiquote:Op woensdag 16 september 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ik neig naar staal ook. Hoewel ze dat niet adviseren als beginner. Maar ik hoef geen klassiek gitaar virituoos te worden is mijn doel ook niet. Wel om ff iets te hebben wat ik overal kan spelen zonder een hele pa mee te nemen voor piano.
Het gaat weer snel.quote:
Niet te gleuvenquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |