Ohhh wie dan? Ga ik uitproberen!!!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu krijg je bijna de doodstraf als je de verkeerd blokt
Vice versa dus, KTS, kliekvormend topic spelquote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,jij vraagt anderen weer om Mario niet te blokken.
Ik heb ook weer genoten.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh cool!! Allemaal gekkies! Zo grappig om daar naar te luisteren. Die van gisteren waren ook hilarisch
Allemaal schapies met een chippie in hen hoof!!
We zitten nu in het vagevuur!
Ontspannen even diep ademhalen en weer verderquote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef kree het volgende:
Tsja we ontsopren hier weer eens hahahaha
Ik ook. Zelfs die figuren die meechatten zijn knettergekquote:
dat is overal dat zijn celbritys categorie c ,om dat ze al bekannt zijn wanneer ze in zo en kutreality gewezen ,de springen van en in volgende dat is in duitsland helemal erg, van bb huis in zomerhuis en van daar op en islandquote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken ze nooit, zelfs in Spanje zijn het vaak onbekenden voor me
Laat Mario lekker Mario zijn, vind het al knap dat hij zichzelf een andere taal aanleert.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wel. Maar grammatica altijd probleem geweest. Nu kan ik me ook prima redden in duits en engels nog. Maar ok die mario slaat nergens op man...... er komt geen reet uit wat ergens op slaat meestal.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weest niet dat je kompott makte
Vind he t knap het zo te lerenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laat Mario lekker Mario zijn, vind het al knap dat hij zichzelf een andere taal aanleert.
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus, wij hebben echt dezelfde humor he!
Doetniequote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Goed linkje welquote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik ook maar als dat het doel is ok. Maar weet niet of dat het wel zo is. En anders zeg wil best helpen maarja moet ie wel beetje meewerken he. En daar zie ik weinig van nog steeds. Maar niet veroordeelt sta er nog voor open nog wel trouwens.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laat Mario lekker Mario zijn, vind het al knap dat hij zichzelf een andere taal aanleert.
Zullen we het maar niet hebben over meewerken, Kreequote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook maar als dat het doel is ok. Maar weet niet of dat het wel zo is. En anders zeg wil best helpen maarja moet ie wel beetje meewerken he. En daar zie ik weinig van nog steeds. Maar niet veroordeelt sta er nog voor open nog wel trouwens.
Dat is het doel niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook maar als dat het doel is ok. Maar weet niet of dat het wel zo is. En anders zeg wil best helpen maarja moet ie wel beetje meewerken he. En daar zie ik weinig van nog steeds. Maar niet veroordeelt sta er nog voor open nog wel trouwens.
ik kom niet hier henn ,om nederlands te lerenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |