chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Dat ik al de laatste was.
Net bijna 95 euro boete oepsIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
fFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
iedereen netjes gewachtquote:Op woensdag 16 september 2020 09:58 schreef hollandia02 het volgende:
Dat ik al de laatste was.
Net bijna 95 euro boete oepsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Hollandia, lang niet gezien. Alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja want hij heeft nèt geen boete gekregen!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Hey Hollandia, lang niet gezien. Alles goed?![]()
Dat is reden voor een feestje lijkt mijquote:Op woensdag 16 september 2020 09:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja want hij heeft nèt geen boete gekregen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He Paulusquote:, misschien moet je iets meer info over jezelf geven want de dames willen natuurlijk ook wel weten wat voor vlees ze in de kuip hebben
![]()
Feestend gezichtje kiwiquote:Op woensdag 16 september 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is reden voor een feestje lijkt mij![]()
dan tien kutjes in je hand @dud0rquote:Op woensdag 16 september 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter 1 kutje in de lucht dan de lucht van 10.![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij houdt van hamsters, rel-lijstjes, gele zwembroeken en "Hee" te zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
He Paulus, misschien moet je iets meer info over jezelf geven want de dames willen natuurlijk ook wel weten wat voor vlees ze in de kuip hebben
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?![]()
![]()
van dubbele afspraakjes makenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij houdt van hamsters, rel-lijstjes, gele zwembroeken en "Hee" te zeggen.
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niks mis met 10 kutjes in de hand, zolang je nog niet bezet bent.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan tien kutjes in je hand @:Dud0r![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of hij geld heeft?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?Lack of common cents![]()
Las gisteren dat Brady voorlopig niet meet gaat streamen keyboard kadukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owjah idd!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
van dubbele afspraakjes makenDa's wel ff een dingetje waar sommige dames misschien een beetje moeite mee kunnen hebben.
![]()
Of hij een beetje houdt van naar de wassalon gaan en mijn huis schoonmaken.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?![]()
![]()
Lange vingers zijn dan wel handigquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis met 10 kutjes in de hand, zolang je nog niet bezet bent.![]()
![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat Brady voorlopig niet meet gaat streamen keyboard kaduk![]()
![]()
En of hij bereid is het gezellige etentje van het avondje uit te betalen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?Lack of common cents![]()
Hoeft niet allemaal tegelijk!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lange vingers zijn dan wel handig![]()
![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lange vingers zijn dan wel handig![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter 1 kutje in de lucht dan de lucht van 10.met groene uitfluss
![]()
Precies!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Of hij een beetje houdt van naar de wassalon gaan en mijn huis schoonmaken.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Of hij een beetje houdt van naar de wassalon gaan en mijn huis schoonmaken.Nou, dat zijn goede vragen die hij vast wel wil beantwoorden!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En of hij bereid is het gezellige etentje van het avondje uit te betalen.![]()
![]()
En hij heeft humorquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat wil een mens nog weer weten over d'r toekomstige echtgenoot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lange vingers zijn dan wel handig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar Kree wil hem wel helpen te makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is 'ie handig met klussen? Of moet voor het vervangen van het leertje in de kraan al een monteur langskomen.Lack of common cents![]()
Jippie maak.vragenlijst voor paul ...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doet me denken aan zo'n oud broodje aap verhaal over een dame die vies had lopen doen met een kreeft.quote:![]()
![]()
Oh ja! Klussen!!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Is 'ie handig met klussen? Of moet voor het vervangen van het leertje in de kraan al een monteur langskomen.![]()
![]()
Dit idd, ook over het kraanleertje van gebrokenglas.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jippie maak.vragenlijst voor paul ...![]()
![]()
anders snel op getrapt hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n oud broodje aap verhaal over een dame die vies had lopen doen met een kreeft.wat is kreeft?
![]()
Volgens mij kun je hem nog een rotschop in de kloten geven en blijft hij nog lachen!quote:Op woensdag 16 september 2020 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders snel op getrapt he![]()
![]()
Ja hee! Been there, done that, got the T-shirtquote:Op woensdag 16 september 2020 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders snel op getrapt he![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem nog een rotschop in de kloten geven en blijft hij nog lachen!![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |