Deze natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb dat eigenlijk ook nog nooit gemaakt. Wel goed idee om eens te doen.
Iemand een meesterlijk recept?
Ja, wel legit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Tevens zou ik graag een motie van wantrouwen indienen tegen LS en Lonaa
Ik heb nooit zo een stengel opgeknabbeld dus geen idee hoe het smaakt, maar in soep en ragu gooi ik het altijd braaf, want dat heurtquote:
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo een stengel opgeknabbeld dus geen idee hoe het smaakt, maar in soep en ragu gooi ik het altijd braaf, want dat heurt
Het is maar 50g hè
In fijne stukjes sn.....quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik had afgelopen week groenselderij in mijn groentekrat van de boer.
Ik heb het heldhaftig geprobeerd eetbaar te maken, maar godsamme wat goor.
Dat heb ik dus mooi laten liggen
Ik vind het gewoon echt niet lekker. Een van de weinige dingen. En ik wil best een stengel door een saus joepsen in hele kleine stukjes, maar dat vind ik echt zonde van de rest van de bleekselderij die ik dan gekocht heb, want die beland uiteindelijk in de prullenbak. Dus dan maar gewoon geen bleekselderij.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
In fijne stukjes sn.....
Nee echt, dit is verspilde energie. Dit gerecht ga je niet maken als die haat zo diep zit...
quote:
't Is een soort cyclisch verschijnsel he?quote:
Daar hebben we er wel meer van in deze SCquote:Op woensdag 16 september 2020 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Is een soort cyclisch verschijnsel he?
We hebben ook een nieuwe DM gate nodig in dat geval, en meer van die onnozelhedenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar hebben we er wel meer van in deze SC
Ik maak altijd een enorme pan, vries dat in porties in. Hele struik erin dus.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan met die hele bleekselderij die ik gekocht heb minus 1 stengel?
Hier ook een grote pan, maar dan zonder. Meestal invriezen, en soms gaat de pan in één keer leegquote:Op woensdag 16 september 2020 10:20 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik maak altijd een enorme pan, vries dat in porties in. Hele struik erin dus.
Het recept is voor 300g gehakt 50g bleekselderij. Dus al je meer gehakt doet kun je er meer in kwijtquote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deksel van prullenbak open. Bleekselderij erin. Deksel van prullenbak dicht.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet enthousiast van wordenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik had Rien ook voorgesteld of een ragu kroket geen idee was. Maar hij klonk niet echt enthousiast.
Bont en blauw jaquote:
Of naar de konijnen van Candaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
Of, als je tegen verspilling bent, inpakken en naar Ludolf sturen.
sterktequote:Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bont en blauw jaLichaamssappenuitwisseling en andere jakkie uitspattingen: sex.
Ik houd ook altijd bleekselderij over, dat snijd ik fijn, gaat in een ziplock-zakje hoeps de vriezer in. Kan je makkelijk een handje bleekselderij in een gerecht tjoepsen zonder weer 3/4e weg te hoeven gooienquote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het gewoon echt niet lekker. Een van de weinige dingen. En ik wil best een stengel door een saus joepsen in hele kleine stukjes, maar dat vind ik echt zonde van de rest van de bleekselderij die ik dan gekocht heb, want die beland uiteindelijk in de prullenbak. Dus dan maar gewoon geen bleekselderij.
En dan voor jou kaas erinquote:Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of naar de konijnen van Candaas.
Of we stemmen gewoon met elkaar af wanneer we ragu gaan maken. Allemaal twee stengels
Goede tip. Dit ga ik voortaan doen. Want een beetje in een soep of saus vind ik prima.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik houd ook altijd bleekselderij over, dat snijd ik fijn, gaat in een ziplock-zakje hoeps de vriezer in. Kan je makkelijk een handje bleekselderij in een gerecht tjoepsen zonder weer 3/4e weg te hoeven gooien
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bont en blauw jaLichaamssappenuitwisseling en andere jakkie uitspattingen: sex.
Ontbijt met bordje op schoot kan prima.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef Blues het volgende:
Eetgedeelte ombouwen naar een ruim tweepersoonsbed perfect gelukt dus perfect geslapen.
Zo blij t we onze eigen traagschuimtopper mee hebben.![]()
Vandaag is t vaarplan: Woudsend-Heeg-IJlst.
Jullie hebben ook wel weer wonder-weer he? Vandaag wat meer wind, het Heegermeer of misschien zelfs een stukje Fluessen met golfslag kan leuk zijn op jullie routequote:Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef Blues het volgende:
Eetgedeelte ombouwen naar een ruim tweepersoonsbed perfect gelukt dus perfect geslapen.
Zo blij t we onze eigen traagschuimtopper mee hebben.![]()
Vandaag is t vaarplan: Woudsend-Heeg-IJlst.
Ik had er zelf naar gesolliciteerd; nu kan ik wat bijdragen ipv sowieso al driekwart van de dag hier rondhangenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fiets blauw? Ja, dus. Kan ik je feliciteren? Ben je gevraagd?
Hoiiiiiquote:Op woensdag 16 september 2020 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede tip. Dit ga ik voortaan doen. Want een beetje in een soep of saus vind ik prima.
Waarvoor heb je in vredesnaam 10 kg gekocht?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoiiiii
Suikerwafels net gemaakt, eentje net op zitten bikken met koffie. Lekker man
Tien kilo parelsuiker is wel écht belachelijk veel![]()
dus ik neem een zak.mee naar familieleden en ik ga vanavond wafels bakken voor kantoor morgen.
Werd enthousiast op gereageerd
Was vrijwel net zo duur als de kilo, anderhalve kilo die ik nodig hadquote:Op woensdag 16 september 2020 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarvoor heb je in vredesnaam 10 kg gekocht?
Je hebt natura of een “kapitaal” verzekering.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet een uitvaartverzekering, daar heb ik me nog nooit in verdiept en ook eigenlijk helemaal geen zin in.
Ah, duidelijk. Ook veel suikerbrood maken (erg lekker, geroosterd met paté eropquote:Op woensdag 16 september 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Was vrijwel net zo duur als de kilo, anderhalve kilo die ik nodig had
Maar hier rondhangen is toch leuker dan in SEXquote:Op woensdag 16 september 2020 10:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had er zelf naar gesolliciteerd; nu kan ik wat bijdragen ipv sowieso al driekwart van de dag hier rondhangen
En waarom MOET je die?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet een uitvaartverzekering, daar heb ik me nog nooit in verdiept en ook eigenlijk helemaal geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |