abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick vrijdag 13 januari 2023 @ 17:39:56 #226
382129 crew  Donna
pi_207542611
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
Ik mag nu via buzzer tandenstokers testen.
De inhoud van mijn pakket klopt niet, veel meer ontvangen dan zou moeten. Ach, prima
Tepe?? Ik ook!
pi_207542816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Tepe?? Ik ook!
Ja. Bij mij ontbreken de tandplak tabletten en ik heb 2x2 doosjes tandenstokers. Jij ook? :P
  Moderator/colorchick zaterdag 14 januari 2023 @ 13:09:50 #228
382129 crew  Donna
pi_207552705
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ja. Bij mij ontbreken de tandplak tabletten en ik heb 2x2 doosjes tandenstokers. Jij ook? :P
Ik heb volgens mij precies wat ik ontvangen moet. En ik denk dat ik jouw tandplak tabletten dan heb, want die heb ik extra. :P
pi_207552827
Oh is buzzer nog actief? Ik hoor nooit meer wat van ze. Gelukkig bestaat Reviewclub, ik heb me weer voor allerlei cosmetica aangemeld, ik ben net klaar met testen van olie van Nivea, die bevalt echt heel goed
pi_207553067
Ik mag echt nooit meer wat testen bij Review club. Al tig keer voor voor producten aangemeld
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207554453
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh is buzzer nog actief? Ik hoor nooit meer wat van ze. Gelukkig bestaat Reviewclub, ik heb me weer voor allerlei cosmetica aangemeld, ik ben net klaar met testen van olie van Nivea, die bevalt echt heel goed
Ja heel soms 1 keer per jaar ongeveer krijg ik een mailtje van Buzzer. Dit keer ging het over tandenstokers, maar persoonlijk gebruik ik die nooit dus heb ik mij er niet voor opgegeven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 13:40 schreef Vicky het volgende:
Ik mag echt nooit meer wat testen bij Review club. Al tig keer voor voor producten aangemeld
Vreemd. Schrijf je wel altijd een review met minimaal 150 woorden? Zoveel reviews die ik lees, zijn van mensen die hooguit 20-30 woorden gebruiken. Ondanks dat het enige wat ze vragen, een review van 150 woorden is.

Ik ben nu al 5 keer achter elkaar gekozen voor elk product dat ik me heb opgegeven. En ik denk dat dat komt omdat ik op tijd een groot genoeg review schijf met foto's.

Ook heeft het te maken natuurlijk met wat voor product je je inschijft. Als het een elektronisch product is dat je moet overkopen, of een duur lego set, meestal zijn daar maar 5 stuks beschikbaar, dus de criteria om uitgekozen te worden is erg klein. Een shampoo of deodorant daarentegen, is weer veel makkelijk.
pi_207554568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 15:11 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Ja heel soms 1 keer per jaar ongeveer krijg ik een mailtje van Buzzer. Dit keer ging het over tandenstokers, maar persoonlijk gebruik ik die nooit dus heb ik mij er niet voor opgegeven.
[..]
Vreemd. Schrijf je wel altijd een review met minimaal 150 woorden? Zoveel reviews die ik lees, zijn van mensen die hooguit 20-30 woorden gebruiken. Ondanks dat het enige wat ze vragen, een review van 150 woorden is.

Ik ben nu al 5 keer achter elkaar gekozen voor elk product dat ik me heb opgegeven. En ik denk dat dat komt omdat ik op tijd een groot genoeg review schijf met foto's.

Ook heeft het te maken natuurlijk met wat voor product je je inschijft. Als het een elektronisch product is dat je moet overkopen, of een duur lego set, meestal zijn daar maar 5 stuks beschikbaar, dus de criteria om uitgekozen te worden is erg klein. Een shampoo of deodorant daarentegen, is weer veel makkelijk.
Yep. In het begin paar keer wat mogen testen, lange review geschreven, maar nu al hele tijd niks mogen testen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207554617
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2023 15:19 schreef Vicky het volgende:

[..]
Yep. In het begin paar keer wat mogen testen, lange review geschreven, maar nu al hele tijd niks mogen testen
Dan is het erg vreemd. Als je geen lange reviews gekopieerd en geplakt hebt, dan zie ik niet waarom ze je niet zouden uitkiezen. Tenzij je motivatie voor een product te kort is. Meestal schrijf ik daar 3 zinnen voor per product. Wel jammer want de reviewclub is de beste website voor dit soort gratis producten. Elke week hebben ze weer iets nieuws.
pi_207670459
Ik zag nu bij de Reviewclub de parfums van Armani staan, Code for mannen en My Way voor vrouwen. Geweldige parfums, maar helaas geven ze slechts 5 mini testertjes weg, dezelfde die je gratis krijgt bij douglas of iciparis bij een bestelling.

Wel jammer, want hiervoor gaven ze hele parfum flessen weg van prada, victor & rolf en valentino. Ik ben benieuwd of de kleine testertjes nu de nieuwe standaard wordt voor parfums. Ikzelf vind het dan niet de moeite waard om 4 individuele reviews ervoor te schrijven.
pi_207670780
Het kan nog erger: mini tubes tandpasta, echt joh, ga weg.
Ik ben haarproducten voor een gevoelige beschadigde hoofdhuid aan het testen en mijn man test bodylotion
pi_207807617
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou wat gaan uitkijken met Insiders en je geld. Voorheen nooit problemen gehad, maar doe nu mee aan fase 2 van deze campagne:
https://www.theinsidersne(...)entaflex15602205.htm

Ik kan geen mijn review posten, en 4 Jan sluit de campagne.
Al wel 5x gemaild tijdens deze campagne, maar krijg geen reactie en telefonisch lukt ook niet want hun nummer bestaat niet meer. Het gaat toch om 250 euro.

Iemand nog een contact mogelijkheid ? Want op mail 0 reactie.
Ik heb dit uiteindelijk kunnen oplossen door contact te zoeken met de marketing afdeling van Rowenta. Die hebben insiders aan hun jas getrokken. Daarna ging het allemaal heel snel.
Zonder rowenta had ik nu nog op antwoorden en op mijn geld kunnen wachten.
pi_207811099
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2023 17:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]
Ik heb dit uiteindelijk kunnen oplossen door contact te zoeken met de marketing afdeling van Rowenta. Die hebben insiders aan hun jas getrokken. Daarna ging het allemaal heel snel.
Zonder rowenta had ik nu nog op antwoorden en op mijn geld kunnen wachten.
Dat is de reden waarom ik nooit meer bij Insiders ga testen als ik een hoog bedrag moet betalen als borg. Ooit een keer een iets mogen testen. Die heb ik retour gestuurd naar een antwoordnummer en die kwam weer vrolijk terug bij mij. Het antwoordnummer bestond namelijk niet en ik dreigde dus borg niet terug te krijgen als het apparaat niet op tijd terug was bij Insiders. Ze stelden zich niet zo flexibel op, bij een probleem waar ik niets aan kon doen. Gelukkig kreeg ik borg na heel wat heen en weer mailen wel terug. Ging toen om iets van ¤250.
pi_207880681
Goed dat ik hier nog even gelezen heb. Bij de (nieuwe) Rowenta steelstofzuiger actie stond vooraf dat je het product ergens moet bestellen en het geld terug zou kregen, maar nu ik mag mee doen, vragen ze ook best een hoge borg ( was vooraf niet duidelijk of en hoeveel) en krijg je het via een pakketpunt. Je kunt het toestel niet zelf kiezen, ze willen de reviews voorafgaand lezen en goedkeuren(?). Best onduidelijk ook, hoe en wanneer je de borg terug krijgt, als de stofzuiger niet bevalt.
Er zijn de afgelopen weken daar best veel nieuwe acties gestart...

[ Bericht 28% gewijzigd door Zana op 06-02-2023 20:07:24 ]
pi_207892171
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:45 schreef Zana het volgende:
Goed dat ik hier nog even gelezen heb. Bij de (nieuwe) Rowenta steelstofzuiger actie stond vooraf dat je het product ergens moet bestellen en het geld terug zou kregen, maar nu ik mag mee doen, vragen ze ook best een hoge borg ( was vooraf niet duidelijk of en hoeveel) en krijg je het via een pakketpunt. Je kunt het toestel niet zelf kiezen, ze willen de reviews voorafgaand lezen en goedkeuren(?). Best onduidelijk ook, hoe en wanneer je de borg terug krijgt, als de stofzuiger niet bevalt.
Er zijn de afgelopen weken daar best veel nieuwe acties gestart...
Theinsiders is enorm achteruit gegaan. Er waren zoveel klachten, dat ze zelfs de berichten uit hebben gezet onder elke campagne. Als je nu een berichtje wilt achterlaten, kan je alleen nog naar de blog gaan.
Daar zal je enorm veel mensen zien klagen, die zeggen dat ze al maanden wachten op hun geld terug.
Dus alleen meedoen op eigen risico en weet waar je aan begint. Is het een product dat je zeker wilt houden en gewoon wilt kopen met een korting? Dan is het prima. Maar als je twijfelt of alleen wilt uit testen, dan zal je lang op je geld terug moeten wachten en vaak contact met theinsiders moeten nemen die jou daarna gewoon negeren.

Ik doe alleen nog mee met gratis acties, maar die zijn er misschien 1 keer per jaar voor een heel goedkoop product.
De tefal pannen waren normaal gratis, maar nu veranderd naar de standaard actie van 30-70% korting met aanbetaling, en nog alle reviews schrijven. Nee dank u. Dan wacht ik wel op een korting in de winkel zonder alle moeite.

Nu hebben ze toevallig kattenvoer wat wel gratis is. Enthousiast op geklikt, kom ik er daarna achter dat het alleen voor belgie is. Waarom sturen ze mij dan een email? De reviewclub is beter.
pi_207892835
Ik ben nog steeds wel enorm blij met mijn gratis Tefalpannen, maar verder vind ik The Insiders echt niet meer boeiend.
Ik heb al mijn reviews weer geschreven voor de Reviewclub, ik hoop dat ik snel weer wat mag testen, ik heb er al een hoop erg fijne cosmetica aan overgehouden
pi_207892912
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog steeds wel enorm blij met mijn gratis Tefalpannen, maar verder vind ik The Insiders echt niet meer boeiend.
Ik heb al mijn reviews weer geschreven voor de Reviewclub, ik hoop dat ik snel weer wat mag testen, ik heb er al een hoop erg fijne cosmetica aan overgehouden
Ik ben ook nog elke dag blij met die fijne pannen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_208076369
Shampoo en serum onderweg en voor mijn man ook shampoo, het gaat weer lekker bij de reviewclub *O*
pi_208093038
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Shampoo en serum onderweg en voor mijn man ook shampoo, het gaat weer lekker bij de reviewclub *O*
Goed bezig! Zelf heb ik de cleanser van Cerave mogen testen in de grote 473 ml versie. Vandaag aangekomen.
pi_208097974
Ik gebruik nog dagelijks mijn gratis senseo-apparaat van The Insiders. Maar tegenwoordig is het echt niks meer. In het verleden wel echt heel veel mogen testen (wasverzachter, energiedrankje, alc vrij bier, Starbucks, humus, pannenkoeken etc). Twee jaar geleden heb ik nog met de buurkat kattenvoer getest.
Maar nu is het niks meer.
Vorige maand nog wel via trnd tandenstokers mogen testen. En via trnd Duitsland ook al een paar keer wat mogen testen, mijn ouders wonen in Dld, dus hun adres gebruikt.
pi_208105645
Ik ging voor de tefal pannen van insiders, ingeloot. Pan gekocht, inzending afgekeurd :{ Ik snel nog een plek geclaimed via zelfde link, bleek die voor andere webshop. Krijg nul respons van klantenservice.

Doen we dus ook niet meer :N
pi_208204290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ging voor de tefal pannen van insiders, ingeloot. Pan gekocht, inzending afgekeurd :{ Ik snel nog een plek geclaimed via zelfde link, bleek die voor andere webshop. Krijg nul respons van klantenservice.

Doen we dus ook niet meer :N
Wat was de korting die je zou krijgen? Op de website staat 30 tot 70 procent.
Dan wacht ik liever totdat een winkel zelf een aanbieding heeft op de tefal pannen. Dan hoef ik geen reviews te schrijven, en heb ik ook geen gedoe met het terug krijgen van het deel van mijn geld.

Als je bij theinsiders op de blog kijkt, zie je enorm veel mensen klagen dat ze al maanden wachten op hun geld met bijna geen enkele reactie terug.
pi_208246367
De reviewclub is nu vernieuwd. Je kan je zelfs opgeven voor producten uit andere landen. Maar ik weet niet hoe dat nou zit met verzenden. Hoe weet je voor welke producten uit een ander land je daarvoor kan opgeven? Duitsland en Belgie spreekt mij nogal voor zich. Maar hoe zit het met een land verder weg? Iemand enig idee?
pi_208246995
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 02:53 schreef noobie123 het volgende:
De reviewclub is nu vernieuwd. Je kan je zelfs opgeven voor producten uit andere landen. Maar ik weet niet hoe dat nou zit met verzenden. Hoe weet je voor welke producten uit een ander land je daarvoor kan opgeven? Duitsland en Belgie spreekt mij nogal voor zich. Maar hoe zit het met een land verder weg? Iemand enig idee?
Voor zover ik het begreep kun je in je profiel aangeven in welke talen je reviews kunt schrijven en zolang je in een land woont waar ze het naar toe kunnen versturen kun je je dan aanmelden. Ofzo…
Ik ben benieuwd wanneer het helemaal geintegreerd gaat worden, tot nu toe kan ik niks op de nieuwe internationale website.
  Moderator/colorchick zondag 5 maart 2023 @ 08:39:27 #249
382129 crew  Donna
pi_208247018
Ik heb ooit eens voor Nivea geloof ik producten getest waar je reviews ook op de Franse website moest achterlaten. Maar die mocht je gewoon door Translate halen. Van te voren was dat van die Franse reviews ook niet bekend overigens.

Maar dat zal hier vast niet de bedoeling zijn. :P
  zondag 5 maart 2023 @ 10:40:05 #250
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_208247846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 12:49 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Wat was de korting die je zou krijgen? Op de website staat 30 tot 70 procent.
Dan wacht ik liever totdat een winkel zelf een aanbieding heeft op de tefal pannen. Dan hoef ik geen reviews te schrijven, en heb ik ook geen gedoe met het terug krijgen van het deel van mijn geld.

Als je bij theinsiders op de blog kijkt, zie je enorm veel mensen klagen dat ze al maanden wachten op hun geld met bijna geen enkele reactie terug.
25 euro retour maar niks daarvan dus, flut bedrijf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')