abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 13:50:18 #201
382129 crew  Donna
pi_206789368
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:37 schreef noobie123 het volgende:
Is er iemand wel eens uitgekozen bij de reviewclub om 2 afzonderlijke producten tegelijkertijd te testen? Of wordt je slechts voor 1 product per keer gekozen?

En is het mogelijk om uitgekozen te worden om een product te testen, terwijl je al een product test van de vorige ronde? Of moet je eerst je recensies hebben geschreven en de test voltooid hebben voordat je weer gekozen wordt?

Ik heb mij wel eens voor meerdere producten opgegeven, maar werd altijd of niet gekozen, of slechts voor 1 product.
Ben benieuwd wat jullie ervaring ermee is.
1 tegelijk. Staat ook in de FAQ. Pas als het afgerond is, sta je weer open geloof ik.
pi_206790572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:50 schreef Donna het volgende:

[..]
1 tegelijk. Staat ook in de FAQ. Pas als het afgerond is, sta je weer open geloof ik.
Dat is dan duidelijk. Weet je trouwens of een huisgenoot zich ook mag inschrijven, of is het slechts 1 persoon per adres?
Ik doe nu al een jaartje mee met de reviewclub, maar mijn huisgenoot vindt het ook enorm leuk, alleen weet ze niet of ze zich ook mag opgeven ervoor.
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 15:12:56 #203
382129 crew  Donna
pi_206790604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:11 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Dat is dan duidelijk. Weet je trouwens of een huisgenoot zich ook mag inschrijven, of is het slechts 1 persoon per adres?
Ik doe nu al een jaartje mee met de reviewclub, maar mijn huisgenoot vindt het ook enorm leuk, alleen weet ze niet of ze zich ook mag opgeven ervoor.
Volgens mij mag dat wel hoor! Mijn vriend heeft z'n eigen account iig, op hetzelfde woonadres.
pi_206790879
Aangemeld bij The Insiders voor de Siemens koffiemachine. Geselecteerd. Of ik ff een waarborg van 1200 euro wil betalen om mee te doen ;(
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 15:32:35 #205
382129 crew  Donna
pi_206790896
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
Aangemeld bij The Insiders voor de Siemens koffiemachine. Geselecteerd. Of ik ff een waarborg van 1200 euro wil betalen om mee te doen ;(
Wajooo. Dat zijn toch geen bedragen meer.
pi_206792336
Volgens dhl is hij geleverd maar het pakje is nergens te bekennen
pi_206792486
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
Aangemeld bij The Insiders voor de Siemens koffiemachine. Geselecteerd. Of ik ff een waarborg van 1200 euro wil betalen om mee te doen ;(
De koffie machine kost 2300 euro bij de mediamarkt. Dus ik kan wel begrijpen waarom ze absurd hoge waarborg vragen. Ben benieuwd of het ook echt lekkerdere koffie kan maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:56 schreef DrSauvignon het volgende:
Volgens dhl is hij geleverd maar het pakje is nergens te bekennen
Soms scant een postman/vrouw het pakketje vooraf om tijd te besparen. Dan is het inderdaad ''geleverd'' terwijl het nog niet geleverd is. Bij mij kwam het vorige keer een dag later pas aan.

Maar ik heb ook een keer gehad dat het gescand was als geleverd maar nooit was aangekomen. Toen moest ik contact opnemen met de zender zelf. In dit geval dus review club. Maar hopelijk hoef je al die stappen niet te doen en komt het alsnog aan. Succes!

Ps: Het pakje past zeker niet door de brievenbus, dus als je niet hebt gekozen voor aflevering bij een ophaalservice, dan is het of bij de buren (maar dan krijg je hier een kaartje en email over) of het is nog niet geleverd en alleen gescand.
pi_206854913
Helaas, helaas. Het pakketje is echt verloren gegaan en er zijn niet genoeg samples meer over dus ik heb pech :)

Wel kreeg ik eerder op de dag een mailtje dat ik de geteste oortjes mocht houden. Dat is wel fijn!
pi_206855065
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:23 schreef DrSauvignon het volgende:

Wel kreeg ik eerder op de dag een mailtje dat ik de geteste oortjes mocht houden. Dat is wel fijn!
Nice! Had je nog een waarborg betaald?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206855143
Ik mag eigenlijk altijd producten voor het gezicht testen (nu een lotion van Lancome, erg leuk), maar nóóit iets voor het haar. :)
Misschien omdat ik geen krullen of gekleurd haar heb? We zullen het nooit weten. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206855618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 13:37 schreef noobie123 het volgende:
Is er iemand wel eens uitgekozen bij de reviewclub om 2 afzonderlijke producten tegelijkertijd te testen? Of wordt je slechts voor 1 product per keer gekozen?

En is het mogelijk om uitgekozen te worden om een product te testen, terwijl je al een product test van de vorige ronde? Of moet je eerst je recensies hebben geschreven en de test voltooid hebben voordat je weer gekozen wordt?

Ik heb mij wel eens voor meerdere producten opgegeven, maar werd altijd of niet gekozen, of slechts voor 1 product.
Ben benieuwd wat jullie ervaring ermee is.
Ik ben op dit moment twee producten tegelijk aan het testen en het is bij mij al eerder voorgekomen, ondanks dat ze zeggen dat het niet kan
pi_206855721
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:23 schreef DrSauvignon het volgende:
Helaas, helaas. Het pakketje is echt verloren gegaan en er zijn niet genoeg samples meer over dus ik heb pech :)

Wel kreeg ik eerder op de dag een mailtje dat ik de geteste oortjes mocht houden. Dat is wel fijn!
Jammer. Soms gebeurt dat bij mij ook. Wat voor oortjes mocht je houden?

quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik ben op dit moment twee producten tegelijk aan het testen en het is bij mij al eerder voorgekomen, ondanks dat ze zeggen dat het niet kan
Wow, op dezelfde account? Dat is leuk! Was mag je op dit moment testen?
pi_206855783
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Jammer. Soms gebeurt dat bij mij ook. Wat voor oortjes mocht je houden?
[..]
Wow, op dezelfde account? Dat is leuk! Was mag je op dit moment testen?
Ik ben een gezichtsserum en een haarmasker aan het testen. Ik moet nodig gaan starten met de reviews van dat serum, ik heb op dit moment geen badkamerspiegel en ik vergeet steeds om uitgebreid mijn gezicht in een andere spiegel te checken om te zien of mijn rimpels al minder worden ;)
pi_206856136
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:27 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Jammer. Soms gebeurt dat bij mij ook. Wat voor oortjes mocht je houden?

de JBL endurance Run BT, ze bevielen ook echt wel dus ik ben er wel tevreden mee :)
pi_206856616
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 15:58 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]
de JBL endurance Run BT, ze bevielen ook echt wel dus ik ben er wel tevreden mee :)
Die is nog beter dan de parfum! Ik wist niet dat je dat mocht houden. Echt cool!
pi_206857154
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:44 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Die is nog beter dan de parfum! Ik wist niet dat je dat mocht houden. Echt cool!
Moeilijke keuze, zowel de parfum als oortjes zijn volgens mij erg leuk. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206896675
Ik ben benieuwd wat voor andere producten iemand heeft mogen houden, dat geen speelgoed was en ook geen product wat op gaat, zoals een shampoo, deo, luchtje of tandpasta etc.

Tot nu toe gaf ik mij nooit op voor oortjes of iets dergelijks, tenzij ik al van plan was het te kopen met een korting.
Maar als ze sommige producten ook gewoon gratis laten houden, dan zou het leuk zijn om die ook te proberen.
pi_206952529
Ik mag ook de Victor & Rolf Spicebomb Extreme testen. Het is ook gekomen in de grote variant van 90 ml.
Het is voor het eerst dat ik parfums zie verschijnen bij de review club. Beide luchtjes kosten 100 euro in de winkel dus erg luxe. Hoef voorlopig geen parfum meer te kopen.

Ze vragen wel 4 reviews in plaats van 2. Maar dat is ook wel te begrijpen voor zo'n product. Hopelijk doen ze dit vaker.

[ Bericht 1% gewijzigd door noobie123 op 05-12-2022 15:26:44 ]
pi_206953148
Ik moest voor een ‘goedkoop’ artikel 5 reviews schrijven en meestal 4, het zegt allemaal niks.
Reviews van het serum afgerond, nu starten met de eerste reviews van het haarmasker en er is een bodyoil naar mij onderweg
pi_207387451
Ik zou wat gaan uitkijken met Insiders en je geld. Voorheen nooit problemen gehad, maar doe nu mee aan fase 2 van deze campagne:
https://www.theinsidersne(...)entaflex15602205.htm

Ik kan geen mijn review posten, en 4 Jan sluit de campagne.
Al wel 5x gemaild tijdens deze campagne, maar krijg geen reactie en telefonisch lukt ook niet want hun nummer bestaat niet meer. Het gaat toch om 250 euro.

Iemand nog een contact mogelijkheid ? Want op mail 0 reactie.
pi_207387612
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef kikoooooo het volgende:


Iemand nog een contact mogelijkheid ? Want op mail 0 reactie.
Ik krijg altijd wel snel per mail een reactie bij Insiders. Ik denk zo rond de feestdagen dat alles wel wat stiller ligt?

Ik kon laatst geen review posten, zoals vaker, toen kreeg ik een mail dat ik me niet druk hoefde te maken. Het lukte niemand en ik zou geen mails ontvangen om nog die laatste review te plaatsen.

Als jij bewijs hebt van je mailtjes, dan kun je bewijzen dat je alles hebt geprobeerd.
Ik ken Insiders als een prima bedrijf, dus het komt vast goed, maar nu praat ik wel voor mijn beurt natuurlijk. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207390255
Ze reageren al vanaf half november niet.
Ik ben ook al 10+ jaar insider, tot op heden nooit een probleem. Maar dit slaat gewoon nergens op. Het gaat om serieus geld.
pi_207408183
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2023 10:20 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou wat gaan uitkijken met Insiders en je geld. Voorheen nooit problemen gehad, maar doe nu mee aan fase 2 van deze campagne:
https://www.theinsidersne(...)entaflex15602205.htm

Ik kan geen mijn review posten, en 4 Jan sluit de campagne.
Al wel 5x gemaild tijdens deze campagne, maar krijg geen reactie en telefonisch lukt ook niet want hun nummer bestaat niet meer. Het gaat toch om 250 euro.

Iemand nog een contact mogelijkheid ? Want op mail 0 reactie.
Theinsiders is enorm achteruit gegaan. Ten eerste zijn nu 90% van alle acties ''koop acties'' waarbij je slechts een korting krijgt. En de overige 10% is alleen voor influencers. De normale gebruiker kan nooit meer iets gratis testen.

Ook hebben ze de berichten uit gezet op elke nieuwe actie omdat er teveel negatieve berichten kwamen.
Nu kan je alleen naar het algemene blog gaan om daar een berichtje te plaatsen. Als je er naar toe gaat, zie je dat 90% klaagt dat ze al maanden wachten op hun geld terug en geen antwoord krijgen. Ikzelf doe daarom ook niet meer mee aan theinsiders.
pi_207416817
Daarom zeg ik inderdaad: kijk uit
pi_207542507
Ik mag nu via buzzer tandenstokers testen.
De inhoud van mijn pakket klopt niet, veel meer ontvangen dan zou moeten. Ach, prima
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')