Gewoon een rituals pakketje sturenquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de pompoenen van @:charrell dit jaar.
Mag ik jouw pompoenen zien?quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ben je depri ofzo?!
NOG 100 DAGEN!!!
shhquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt ook @:coco. hierom vragen. Die heeft een hele shoot
Jij wel hoor jongen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij wel hoor jongen..CharrellGodin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar deze mention, ik kijk dat nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:11 schreef Elan het volgende:
Kapot slimme mensen doen er toch mee aan dat Per Seconde Wijzer.
@:maxi-mus
Oh lolquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwaar deze mention, ik kijk dat nooit.
Zou dat toch echt bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb ALWEER een note in COR. @:GGMM dit begint vervelend te worden
Ik ga mijn leven beterenquote:Op dinsdag 15 september 2020 20:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou dat toch echt bij jezelf zoeken.
Ja, niet best dat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig maat. Scummie is toch net wat anders dan Scrummie.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:45 schreef fetX het volgende:
En ineens ben ik benieuwd wat @:zipportal onder zijn ctrl + v heeft staan.
Ik gok op @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
welke fok!ker is dit? (die oude vent)
quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:52 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik gok op @:Lenny_Leonard
Weet wel zeker eigenlijk..
Sukkeltjequote:Op dinsdag 15 september 2020 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het werk vandaag.
Kies maar iemand die ook werkloos is.
Leuk toneelstukje weer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
welke fok!ker is dit? (die oude vent)
Oh, je kijkt neer op werknemers? Denk je dat je meer gaat verdienen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:00 schreef Charrell het volgende:
[..]
Sukkeltje
Werk jij maar lekker voor een baas, ik ga voor mezelf beginnen.
User @Zipportal is iets op het spoor!quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk toneelstukje weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder op bazen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je kijkt neer op werknemers? Denk je dat je meer gaat verdienen?
Wat voor bedrijfje ga je beginnen?
Oh, wat spannend.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Eerder op bazen.
Zie je nog wel.
@JanCees ook al zag ik net. #BESTUURTEGENDEMUURquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Die 2 posts in het op1 topic waar ik een ban voor kreeg![]()
Wtf
Zeg daar niks raars
15-09-2020 @ 22:17:46quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PM ontvangen
Ik ga meteen kijken
[ afbeelding ]
Er mag hier NIETS meer. En de overheid doet NIETS.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Die 2 posts in het op1 topic waar ik een ban voor kreeg![]()
Wtf
Zeg daar niks raars
OPRUTTE MET DIE ROVERHEIDquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er mag hier NIETS meer. En de overheid doet NIETS.
Die vent heeft echt een kop om op te slaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit voorlopig weer goed bij het bestuur[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als hij begint te praten wordt het er niet beter op.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vent heeft echt een kop om op te slaan.
Hij beweegt ook altijd zo raar met zijn ogen. Direct dichtslaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vent heeft echt een kop om op te slaan.
Ik heb wel eens vernomen dat hij in zijn eigen land van een flatgebouw zou zijn afgegooidquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij beweegt ook altijd zo raar met zijn ogen. Direct dichtslaan.
Daarom is hij natuurlijk hier wachtgeld gaan opstrijken VAN ONZE BELASTINGCENTENquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vernomen dat hij in zijn eigen land van een flatgebouw zou zijn afgegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |