Wat een inspirerende droom!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vannacht letterlijk gedroomd dat Geschke vandaag 5de zou worden, dit is best wel eng.
Alle ballen op HIERT.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat er niets mee gedaan hebt.
Zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdslimiet van 37 minuten, zal wel genoeg zijn?
Dan mag die ene die net 32 min achter reed wel ff door rijdenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdslimiet van 37 minuten, zal wel genoeg zijn?
Rolland waarschijnlijk, vaker als eerste bovenop een col van 1e categorie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:42 schreef Idisrom het volgende:
Cosnefroy morgen opnieuw in de bolletjestrui?
Staat gelijk met Rolland op 36 punten
Maar ze hebben wel gele helmpjes!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Die Verona heeft enorm aan zitten klampen afgelopen week voor dat ploegenklassement en die energie komt hij nu tekort voor een fatsoenlijke klassering..
Die rijdt in een bus met Mes Pildaursen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hirschi mag nog even de pelotonsprint winnen.
Ach nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijdt in een bus met Mes Pildaursen.
Jij wil sokken van Jasper Skoekeloen?quote:
Ja, dan heb ik een prijsje voor de Nostradamus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wil sokken van Jasper Skoekeloen?
Maar het geel is van Jumbo!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:45 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het bijzonder vervelend dat Jumbo hetzelfde geel heeft als de gele trui.
Dat zal vast vaker benoemd zijn maar ik zeg het toch.
Tom zat te ver naar achteren vooral dus moest een gat dicht rijdenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Tom heeft het moeilijk en Wout niet
Nee joh. Lekker dieselen.quote:
Nu wat opgeschoven. 4 Jumbos nog.quote:
1 seconde denk ik?quote:
500 meterquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:52 schreef Zorro het volgende:
Kunnen ze de start niet gewoon 2 km voor de finish leggen?
Dat hij niet beter is dan Pogacar, bleek toch al de hele ronde? Hij is gelijkwaardig of misschien net iets minder. En dan snap ik de tactiek wel om vooral dat verschil in het klassement te behouden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roglic heeft het niet bergop. In ieder geval is ie niet beter dan Pogacar, anders had ie hier nog wel aangezet om m wat seconden afhandig te maken
Je had beter voor de altijd egoïstische Caruso kunnen gaan dan.quote:
Wat mij enorm stoort is dat hij meestal geen vragen stelt, maar opmerkingen maakt. Je was goed vandaag. Een mooie overwinning. Mee in de ontsnapping.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:55 schreef Slobeend het volgende:
Carl is ook een vreselijke interviewer.
Die pakte in rit 2 sowieso volle punten op 1 klim van 1e categorie, weet niet of Rolland dat ook gelukt is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:54 schreef Felagund het volgende:
Cosnefroy dus toch nog in de Bollen.
Maar 1 keer dus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die pakte in rit 2 sowieso volle punten op 1 klim van 1e categorie, weet niet of Rolland dat ook gelukt is.
Bij de F1 kennen we ook zo'n "interviewer"quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat mij enorm stoort is dat hij meestal geen vragen stelt, maar opmerkingen maakt. Je was goed vandaag. Een mooie overwinning. Mee in de ontsnapping.
35:28 met nog 8 kilometer te gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Cousin heeft een groot probleem.
Doet me denken aan Jack bij de F1.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat mij enorm stoort is dat hij meestal geen vragen stelt, maar opmerkingen maakt. Je was goed vandaag. Een mooie overwinning. Mee in de ontsnapping.
Er moet echt iemand gaan ingrijpen bij de VRT.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj wereldkampioen hahaha
Dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
35:28 met nog 8 kilometer te gaan.
Jack van Gelder? Jack Spijkerman?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jack bij de F1.
Dat je wss toch niet kijkt
Ok.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:58 schreef Idisrom het volgende:
Dumoulin gaat Quintana voorbij in het klassement
Zeker met die 'opeens' klim straks.quote:
De halve wereld zit inmiddels onder de tats.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Komt die Roglic van het kamp ofzo?
Die tattoo van dat kruis op z'n arm
Scheelt dat hij niet beter hoeft te zijn, hij moet gewoon zorgen dat hij de komende dagen niet veel minder is dan Pogascar, Die zal morgen toch alles op alles moeten zetten om tijd te winnen en dan heb ik het niet over 4 seconden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roglic heeft het niet bergop. In ieder geval is ie niet beter dan Pogacar, anders had ie hier nog wel aangezet om m wat seconden afhandig te maken
Moet José Wuyts' broek verschonen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wuyts komt klaar, van Aert zegt dat hij wil winnen.
Wanneer? Komende vrijdag, zaterdag of zondag? Die vrijdag daarna? De zondag daarna? 1 van de vele zondagen daarna?quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wuyts komt klaar, van Aert zegt dat hij wil winnen.
Morgen en donderdag zijn ook nog opties.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wanneer? Komende vrijdag, zaterdag of zondag? Die vrijdag daarna? De zondag daarna? 1 van de vele zondagen daarna?
Er zijn nogal wat opties
En terecht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dumoulin nu op 9 in het klassement en heel NEDERLAND juicht
quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen en donderdag zijn ook nog opties.
WIJ JUICHEN VOOR HALVE NEDERLANDER ROGLICquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
En over een paar dagen het geklaag daarover.quote:Op dinsdag 15 september 2020 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
Nu wordt het geklaag over Wuyts inmiddels misschien vervelender dan Wuyts zelf.
Vijf etappe's voor acht plekjes, moet lukken. #droomplanquote:Op dinsdag 15 september 2020 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |