quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:12 schreef dud0r het volgende:
Geil. Ga je die weer in je kont verstoppen dat @:wereldgozer het moet vinden?
Of ga je de 'lego' van wereldgozer verstoppen terwijl je met je 'lego' speelt?quote:
Nee man.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ga je de 'lego' van wereldgozer verstoppen terwijl je met je 'lego' speelt?
Daar heeft hij al iemand voorquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer man, hoe moet @:wereldgozer nu ontmaagd worden?
Via zijn neus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer man, hoe moet @:wereldgozer nu ontmaagd worden?
Lekker hoorquote:
Anneloos telt nietquote:
Ohquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Anneloos telt niet
Weetniequote:Op dinsdag 15 september 2020 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor
[..]
Anneloos telt niet
Daar zijn er al zoveel overheen gegaan dat het niet eens telt.quote:
Nog gefietst, kerel?quote:Op dinsdag 15 september 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er al zoveel overheen gegaan dat het niet eens telt.
Nee man, veel te warm. Misschien straks nog even een stukje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee man, veel te warm. Misschien straks nog even een stukje.
Sowquote:Op dinsdag 15 september 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er al zoveel overheen gegaan dat het niet eens telt.
Jij bent er nog niet overheen geweest?quote:
Wat heeft je vrouwtje voor je gekookt?quote:
Weetniequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouwtje voor je gekookt?
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent er nog niet overheen geweest?![]()
Moet je nu ook niet meer willenquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je nu ook niet meer willen
DM haar maar eens voor foto'squote:
Als een braaf monogaam meisje stuurt ze die toch niet.quote:
Dan heb je geen foto's van haar gezien. Of ze ziet er IRL heeeeeel anders uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als een braaf monogaam meisje stuurt ze die toch niet.
En de foto's die ik gezien heb vind ik het echt wel een knappe meid
Of wij hebben een andere smaak. Kan ook nog.quote:Op dinsdag 15 september 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je geen foto's van haar gezien. Of ze ziet er IRL heeeeeel anders uit.
Het zal maar je smaak zijnquote:Op dinsdag 15 september 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of wij hebben een andere smaak. Kan ook nog.
Niet zo denigrerend doenquote:
Mattiequote:Op woensdag 16 september 2020 06:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Blikschhem bezoeck.Groetjensch.Oh ja, gaat goed. Nog steeds druk maar alles ien ortnung.
Lief zijn en KOMEN !
Het is woensdag 😏😏😏😏quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Keihard neuken straksquote:Op woensdag 16 september 2020 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
Beetje het huis doen en bijkomen van maandagnacht (niet geslapen omdat ik de test niet wilde missenquote:
Gelukkig ben je weer bijgeslapen.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje het huis doen en bijkomen van maandagnacht (niet geslapen omdat ik de test niet wilde missen![]()
Uiteindelijk nog niets ervan gezien![]()
Anyweez ik ben wel weer bijgeslapen
Ahh dus ook lekker aan het ordenen en ruimen straksquote:Op woensdag 16 september 2020 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig ben je weer bijgeslapen.
Ik moet ook het huis weer een beetje opruimen, van de week nieuw deck gebouwd dus nu liggen er weer stapels kaarten op tafel
hoe gaat het nu met je alle klachten weg? en hoe was het bij je kleinkindquote:
yup. en moet nog even langs het zwembad om de inschrijving van de kleine definitief te maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh dus ook lekker aan het ordenen en ruimen straks
Ik voel me weer helemaal de oude gelukkigquote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met je alle klachten weg? en hoe was het bij je kleinkind
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. en moet nog even langs het zwembad om de inschrijving van de kleine definitief te maken.
Wil nog even langs de sportschool en moet natuurlijk nog even langs jacq
rot prikken ook maar voor goed doel... wouw bijna 3 maanden gaat hard he. groeit natuurlijk als kool..quote:Op woensdag 16 september 2020 08:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me weer helemaal de oude gelukkig![]()
Kleindochter krijgt vandaag weer een prikjeVrijdag is ze alweer 3 maanden
Uiteraardquote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. en moet nog even langs het zwembad om de inschrijving van de kleine definitief te maken.
ze is nog steeds mini ,maar een prachtig poppetjequote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rot prikken ook maar voor goed doel... wouw bijna 3 maanden gaat hard he. groeit natuurlijk als kool..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze is nog steeds mini ,maar een prachtig poppetje
wat een mooie baby zeg echt prachtig een prinsesje . heel veel gezonde fijne jaren gewenstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een mooie baby zeg echt prachtig een prinsesje . heel veel gezonde fijne jaren gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
ouwe milfhunterquote:Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
whut ben geen milfje jaquote:
Hij is gewoon jaloers dat zijn chick zo jong is.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat zijn chick zo jong is.
Anders weet ik het ook niet.quote:
Ik heb liever een gilfquote:Op woensdag 16 september 2020 09:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere milf
Dat weten we.quote:
Mijn vrouw is 7 jaar jonger dan ik ben dwaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dus jouw vrouw past perfect in dat profiel.
Kan je nagaan, en jij bent al 79.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 7 jaar jonger dan ik ben dwaas.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw is 7 jaar jonger dan ik ben dwaas.
nee dat is m'n bmiquote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en jij bent al 79.
zolang m'n scootmobiel het maar houdtquote:Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
Dan heb je echt serieus een probleem
Je had zijwieltjes toch?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang m'n scootmobiel het maar houdt
Nee verstevigd frame en 4x4 wielenquote:
Zo maar dat zijn geen halve maatregelen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee verstevigd frame en 4x4 wielen
alles voor de veiligheidquote:Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo maar dat zijn geen halve maatregelen.
Wat een klootzak is dat zegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
@:noodgang trouwens al een tijdje niet gezien.
hoe wil jij in godsnaam dan ruige sex hebbenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang m'n scootmobiel het maar houdt
Ga maar op hem zitten dan merk je het vanzelfquote:Op woensdag 16 september 2020 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe wil jij in godsnaam dan ruige sex hebben![]()
![]()
ja en dat moeten we niet hebben kont moet rond blijvenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
Niet andersom want dan ben je behoorlijk plat
Pics van je kont?!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en dat moeten we niet hebben kont moet rond blijven
als ik bovenop je lig is het standaard ruig, je vecht voor je leven terwijl ik heen en weer beweegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe wil jij in godsnaam dan ruige sex hebben![]()
![]()
Soort plompzakken dusquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik bovenop je lig is het standaard ruig, je vecht voor je leven terwijl ik heen en weer beweeg
nee plompzakken is als je je ballen er ook bij doetquote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Soort plompzakken dus
@:plompzakker
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik bovenop je lig is het standaard ruig, je vecht voor je leven terwijl ik heen en weer beweeg
doe dat maar nietquote:Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee plompzakken is als je je ballen er ook bij doet
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga maar op hem zitten dan merk je het vanzelf
Godverrrquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niksquote:Op woensdag 16 september 2020 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe dat maar niet
zie je ons al spartelen eronder ,je ziet net paar vingersquote:
*beeld*quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie je ons al spartelen eronder ,je ziet net paar vingers
Beetje zoals het begin van the wizard of oz en dan ben ik het huisquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie je ons al spartelen eronder ,je ziet net paar vingers
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
Bee
[..]
Beetje zoals het begin van the wizard of oz en dan ben ik het huis
Ik heb een rijke fantasiequote:
Issie kwijt?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:23 schreef dud0r het volgende:
waar is haags? is hij ineens werken ofzo
Ik kijk naar de test in Boca Chicaquote:Op woensdag 16 september 2020 10:30 schreef stokj het volgende:
Oom Geerd is aan het woord:
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal
Ís het geen LUNCHGENOT ?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
Ja is toch zo, die jongen zit vanaf 0400 hier tot 1730 ongeveer
Oom Geerd mag als eerste spreken en gaat helemaal losquote:Op woensdag 16 september 2020 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk naar de test in Boca Chica
Op een chick?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Oom Geerd mag als eerste spreken en gaat helemaal los
11.30 pasquote:
Oh jaaaah!!! tv aangezetquote:Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Oom Geerd mag als eerste spreken en gaat helemaal los
Nee, op een gast die Azarkan heet. Nu gaat hij los op Rob Jetten omdat die een vraag stelt. Rob die zakt door de grond over de felheid van Geerd.quote:
Gaat dit over officier van Justitie?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, op een gast die Azarkan heet. Nu gaat hij los op Rob Jetten omdat die een vraag stelt. Rob die zakt door de grond over de felheid van Geerd.
Geerd begon zijn betoog daar wel mee en gaf aan dat de rechtsstaat niet betrouwbaar is. Nu kibbelen ze daaroverquote:Op woensdag 16 september 2020 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat dit over officier van Justitie?
Ik hoor de naam Aquarium ook al vallenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Geerd begon zijn betoog daar wel mee en gaf aan dat de rechtsstaat niet betrouwbaar is. Nu kibbelen ze daarover
Ook dat voorbeeld wordt door Geerd aangehaald.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor de naam Aquarium ook al vallen
Ik zit te luisterenquote:Op woensdag 16 september 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook dat voorbeeld wordt door Geerd aangehaald.
Ik snap em nietquote:Op woensdag 16 september 2020 10:54 schreef Dven het volgende:
Leuk dat mijn goede vriend @:dud0r straks ook een abo heeft en mijn posts dus in het roze kan laten weergeven
quote:
Niet specifiek voor 'vrienden' toch omdat je die net als foe's enkel kan toevoegen bij een abo?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat kon zonder abo ook al
Ik heb al jaren roze
Dat kon al toch? maar dat heb ik zelf nooit zo ingesteldquote:Op woensdag 16 september 2020 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet specifiek voor 'vrienden' toch omdat je die net als foe's enkel kan toevoegen bij een abo?
Geen idee, vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kon al toch? maar dat heb ik zelf nooit zo ingesteld
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, vriendin.
[ afbeelding ]
5 euro donatiequote:Op woensdag 16 september 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap niets van die balk bovenin met al namen en kreten van mensen
Ja maar er staan ook lelijke dingen over mensen op ,quote:
Ik kijk er niet naar.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er staan ook lelijke dingen over mensen op ,
klopt ook 1 voor mij maar heb uitgezet ...quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er wat over jou gezegd?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ook 1 voor mij maar heb uitgezet ...
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:40 schreef puzziepie het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat sommig zinnen geel zijn maar de rest in het wit
Namen uiteraard lelijk blauw
Op mobiel valt het bijna niet op.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga em ook uitzetten
Ik hou daar niet van
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedragquote:
@Robquote:Op woensdag 16 september 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedrag
Oh?quote:Op woensdag 16 september 2020 11:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Op mobiel valt het bijna niet op.
Gaat dat over jou??quote:Op woensdag 16 september 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp wolvin in schaapskleding its me volgens degene dan heb uitgezet haat pestgedrag
Niet roddelenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Dat is pas een wolvin in schaapskleren
Bah
Ja das roddelenquote:Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik noem geeneens namen
quote:Op woensdag 16 september 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Dat is pas een wolvin in schaapskleren
Bah
nee het staat toch in de balk en niet door onsquote:
Ooohhhh zo had ik het niet begrepen. Sorry puzzquote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee het staat toch in de balk en niet door ons
Roddelen is voor mij dat je het over een ander bij naam hebt , waar diegene niet bij isquote:
Zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roddelen is voor mij dat je het over een ander bij naam hebt , waar diegene niet bij is
Maar okay
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar evenquote:
Nee is achterbaks. Bahquote:Op woensdag 16 september 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar even
Er worden lelijke dingen op die balk gezet die kwetsend kunnen zijn, en waar mensen zich niet tegen kunnen verweren .
Daar hou ik niet van
I knowquote:Op woensdag 16 september 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik trek me er eigenlijk niets van aan. Ze doen maar
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know
Gelukkig maar, het zegt ook meer over die mensen zelf natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hangt vast wel een pegel in de diepvries
dit dus staat daarom uit hierquote:Op woensdag 16 september 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar even
Er worden lelijke dingen op die balk gezet die kwetsend kunnen zijn, en waar mensen zich niet tegen kunnen verweren .
Daar hou ik niet van
Ik snap hetquote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit dus staat daarom uit hier
Ja mee eens en is niet oké. Maar lelijke dingen worden ook genoeg in de topics geuit. Hoort helaas bij FOK!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is in een topic en daar kan je dan op reageren of op aanspreken . Daarmee bedoel ik dat dat rechtstreekser is dan geld neerleggen om mensen te kwetsen of neer te zetten zonder dat zij zich daar tegen kunnen verwerenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja mee eens en is niet oké. Maar lelijke dingen worden ook genoeg in de topics geuit. Hoort helaas bij FOK!
Roze staat je goedquote:
hey dvenquote:
Uitstekende relbalk, ben al het e.e.a. aan het verzinnen om m'n salaris aan te verzieken.quote:
Wat zijn hartjestunnels in vredesnaamquote:Op woensdag 16 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]Zelfs mijn hartjes tunnels zijn roze
Grote gaten in je oorlellenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zijn hartjestunnels in vredesnaam
Hey hallonquote:
Ja zo snel kon ik niet zoeken en wilde niet pas na een half uur reageren ofzoquote:
Je hebt het goed gevondenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zo snel kon ik niet zoeken en wilde niet pas na een half uur reageren ofzo
4 tunnels naast elkaar?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het goed gevonden![]()
Maar iets kleiner dan op die foto want ik heb er ook 4
Wil jij even aan mijn sterretje zitten?quote:
Nee gekkiequote:
Jaaaahquote:Op woensdag 16 september 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil jij even aan mijn sterretje zitten?
Ik probeerde me al voor te stellen wat voor mega-oren je moet hebben voor 4 tunnels.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee gekkie
Nu nog 2 in ieder oor (Van groot naar klein. en dan van onder naar boven/
Moet nog 2 gaten oprekken voor de kleinste maten
De bedoeling is 3 op een rijquote:Op woensdag 16 september 2020 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeerde me al voor te stellen wat voor mega-oren je moet hebben voor 4 tunnels.
Dan moet je eens in m'n broek kijken hoe schattig het daar isquote:Op woensdag 16 september 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die hele kleintjes vind ik schattig.
Awwwwquote:Op woensdag 16 september 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je eens in m'n broek kijken hoe schattig het daar is
Is ook, maar ik hou ook van grootquote:Op woensdag 16 september 2020 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Van die hele kleintjes vind ik schattig.
4 tunnels in je oren?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het goed gevonden![]()
Maar iets kleiner dan op die foto want ik heb er ook 4
ik hoop een kleintjequote:
smelt je meteen weg hequote:Op woensdag 16 september 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik kreeg vanmorgen filmpjes van mijn kleindochter in een zwembadje![]()
Zoooooow schattig
Bij mij zijn de oren wat schattigerquote:Op woensdag 16 september 2020 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
4 tunnels in je oren?
Oké
[ afbeelding ]
Straks niet meer wss?quote:Op woensdag 16 september 2020 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop een kleintje
Ik ben vliefd op mijn poppetjequote:Op woensdag 16 september 2020 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
smelt je meteen weg he
oh.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook, maar ik hou ook van groot
leuke anekdote : Ik ben nog nooit iemand in m'n leven tegengekomen die kleinere oren heeft dan ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mij zijn de oren wat schattiger![]()
En een stuk kleiner
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
leuke anekdote : Ik ben nog nooit iemand in m'n leven tegengekomen die kleinere oren heeft dan ik.
Beter dan andersom, denk ik dan.
Meldtquote:Op woensdag 16 september 2020 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
leuke anekdote : Ik ben nog nooit iemand in m'n leven tegengekomen die kleinere oren heeft dan ik.
Beter dan andersom, denk ik dan.
De andersom?quote:
Mijn vriendje mario390 herkende me niet met oude naam dus even z'n geheugen opgefristquote:Op woensdag 16 september 2020 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
waarom nu weer die lelijke UI?
Ik vond die andere veel mooierquote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vriendje mario390 herkende me niet met oude naam dus even z'n geheugen opgefrist
lekker.man.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende relbalk, ben al het e.e.a. aan het verzinnen om m'n salaris aan te verzieken.
Dat was uit het FOK!pornotijdperk dat is toch allemaal verleden tijd joh, moet nodig iets nieuws vindenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond die andere veel mooier
Deze is ronduit lelijk
Je bent zelf lekker manquote:
Whuttt??Waar??quote:Op woensdag 16 september 2020 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was uit het FOK!pornotijdperk dat is toch allemaal verleden tijd joh, moet nodig iets nieuws vinden
Verstopt in de krochten des FOK!squote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
Oh wacht!! In KEL ben ik nog nooit geweest , mag niet
Amateurquote:Op woensdag 16 september 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
Oh wacht!! In KEL ben ik nog nooit geweest , mag niet
Opstelquote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je een heel opstel schrijven waarom je graag daar in wil toch
Ja, ik heb toegang.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:53 schreef dud0r het volgende:
Dan moet je een heel opstel schrijven waarom je graag daar in wil toch
Snap wel dat jij daar toegang hebt met verhalen die op de eerste hulp eindigenquote:Op woensdag 16 september 2020 13:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik heb toegang.
Moeite absoluut niet waard. Doodste forum op FOK
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap wel dat jij daar toegang hebt met verhalen die op de eerste hulp eindigen
Lolquote:Op woensdag 16 september 2020 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap wel dat jij daar toegang hebt met verhalen die op de eerste hulp eindigen
Nee je hebt jezelf tenminste tien minuten bespaard voor aanvraag plus even rond te kijken en dan merken dat er in de afgelopen jaren misschien een handjevol posts gedaan zijnquote:
Een opstel moeten maken om ergens toegang voor te krijgenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee je hebt jezelf tenminste tien minuten bespaard voor aanvraag plus even rond te kijken en dan merken dat er in de afgelopen jaren misschien een handjevol posts gedaan zijn
Opstel is overdreven hoor. Meer een kleine vragenlijst. Nog de moeite niet waardquote:Op woensdag 16 september 2020 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een opstel moeten maken om ergens toegang voor te krijgenat zou ik sowieso nooit doen
![]()
KPD is makkelijker
Om eerlijk te zijn ik heb het nooit overwogenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Opstel is overdreven hoor. Meer een kleine vragenlijst. Nog de moeite niet waard
De gedachte was er kort even toen ik eventjes het geheugen van mijn goede vriend @mario390 aan het opfrissen was. Maar goed, zoveel werk zo weinig nut.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik heb het nooit overwogen![]()
Je UI is weer terug
Maar je gaat dus op zoek naar een nieuwe passende UI?
Ik heb iets met verzamelenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
De gedachte was er kort even toen ik eventjes het geheugen van mijn goede vriend @:mario390 aan het opfrissen was. Maar goed, zoveel werk zo weinig nut.
Scheelt dat dat allemaal digitaal is. Of print je ze uitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met verzamelenOok gifs verzamel ik
![]()
Wel die ik mooi of gek vind uiteraard.
Ik vind al mijn UI's eigenlijk wel mooi ,maar met deze ben ik helemaal blij.
Je bent er vaak wel ff mee bezig idd.
En ik ben gekquote:Op woensdag 16 september 2020 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scheelt dat dat allemaal digitaal is. Of print je ze uit
wel als je elke frame afdrukt en ze dan als zo'n boekje flappertquote:Op woensdag 16 september 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik ben gek
Op papier bewegen ze niet
Dat soort dingen moest ik doen toen ik op een kunst opleiding zatquote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je elke frame afdrukt en ze dan als zo'n boekje flappert
Oh dan ben ik toch jonger dan ik dachtquote:Op woensdag 16 september 2020 14:41 schreef dud0r het volgende:
Aangezien het internet in 1983 werd uitgevonden ben je dan wel heel erg oud ja.
Ja, op een gegeven moment beginnen users ook echt op hun UI te lijken. Kijk bijvoorbeeld maar naar @dud0rquote:Op woensdag 16 september 2020 14:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb iets met verzamelenOok gifs verzamel ik
![]()
Wel die ik mooi of gek vind uiteraard.
Ik vind al mijn UI's eigenlijk wel mooi ,maar met deze ben ik helemaal blij.
Je bent er vaak wel ff mee bezig idd.
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment beginnen users ook echt op hun UI te lijken. Kijk bijvoorbeeld maar naar @:dud0r
flipbookmemesquote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je elke frame afdrukt en ze dan als zo'n boekje flappert
haha nicequote:
ja dat zou echt een heel stuk beter zijnquote:Op woensdag 16 september 2020 14:50 schreef Dven het volgende:
Flipboekporno bestaat niet
Weet je hoe ideaal dit als 12-jarig rukkertje zou zijn geweest in plaats van die kutfilmpjes van 100 pixels waar je 4 uur over deed om ze binnen te halen en boordevol digitale STD's zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |