I knowquote:Op woensdag 16 september 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik trek me er eigenlijk niets van aan. Ze doen maar
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 september 2020 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know
Gelukkig maar, het zegt ook meer over die mensen zelf natuurlijk.
Neequote:Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hangt vast wel een pegel in de diepvries
dit dus staat daarom uit hierquote:Op woensdag 16 september 2020 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach ja , maar dat bedoel ik dus maar even
Er worden lelijke dingen op die balk gezet die kwetsend kunnen zijn, en waar mensen zich niet tegen kunnen verweren .
Daar hou ik niet van
Ik snap hetquote:Op woensdag 16 september 2020 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit dus staat daarom uit hier
Ja mee eens en is niet oké. Maar lelijke dingen worden ook genoeg in de topics geuit. Hoort helaas bij FOK!quote:Op woensdag 16 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar er staan ook lelijke dingen over mensen op ,
Dat is in een topic en daar kan je dan op reageren of op aanspreken . Daarmee bedoel ik dat dat rechtstreekser is dan geld neerleggen om mensen te kwetsen of neer te zetten zonder dat zij zich daar tegen kunnen verwerenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja mee eens en is niet oké. Maar lelijke dingen worden ook genoeg in de topics geuit. Hoort helaas bij FOK!
Roze staat je goedquote:
hey dvenquote:
Uitstekende relbalk, ben al het e.e.a. aan het verzinnen om m'n salaris aan te verzieken.quote:
Wat zijn hartjestunnels in vredesnaamquote:Op woensdag 16 september 2020 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]Zelfs mijn hartjes tunnels zijn roze
Grote gaten in je oorlellenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zijn hartjestunnels in vredesnaam
Hey hallonquote:
Ja zo snel kon ik niet zoeken en wilde niet pas na een half uur reageren ofzoquote:
Je hebt het goed gevondenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zo snel kon ik niet zoeken en wilde niet pas na een half uur reageren ofzo
4 tunnels naast elkaar?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het goed gevonden![]()
Maar iets kleiner dan op die foto want ik heb er ook 4
Wil jij even aan mijn sterretje zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |