Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig met een bibliotheekaccount niet automatisch toegang tot de digitale bieb?
Ik heb laatst een Kindle gekocht, en daardoor ben ik weer ineens zoveel meer gaan lezen. Hoewel ik het fijn vind om een echt boek in m'n handen te hebben, is dit zoveel makkelijker en relaxter. Vooral in bed, hoef geen licht aan te doen waardoor ik m'n vriend ook niet stoor. Probleem is wel dat ik nu soms tot diep in de nacht lig te lezen, maar okquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.Mijn man heeft wel een e-reader ergens.
dat werkt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.Mijn man heeft wel een e-reader ergens.
Ik hoop op Shizo, die Arjen Lubach kan ik echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef Fugue het volgende:
Shizo en Lubach bovenaan nu. Ik vind ze denk ik allebei leuk maar hoop net iets meer op Lubach
Ik wist niet dat er gestemd kon wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:10 schreef Barreltje het volgende:
Er hebben pas 20 mensen gestemt.ik dacht dat de boekenclub met meer stemmen was begonnen
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 1 november 2020 07:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb het boek gereserveerd bij de bieb
Lees of luister je?quote:Op zondag 1 november 2020 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben er al in bezig. Storytel heeft hem in lees- en luisteruitvoering.
Hmm ik dacht even dat ik de enige was die daar echt serieus moeite mee heeft.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lees of luister je?
Ik vind het bij luisteren moeilijk om me te concentreren. Ben dan toch snel geneigd ondertussen iets op mijn telefoon te doen.
Ik zet de luisterversie aan als ik iets anders aan het doen ben: wandelen, schoonmaken, opruimen, etc. Ik moet wel iets doen. Als ik in bed luister, val ik in slaap.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lees of luister je?
Ik vind het bij luisteren moeilijk om me te concentreren. Ben dan toch snel geneigd ondertussen iets op mijn telefoon te doen.
Luisteren kan ik sowieso niet goed zonder me te concentreren. Dus dan moet ik er sowieso niets naast doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lees of luister je?
Ik heb hetzelfde, zou willen dat ik net als Lienekien ondertussen iets anders kon doen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Luisteren kan ik sowieso niet goed zonder me te concentreren. Dus dan moet ik er sowieso niets naast doen.
Dus ik lees liever dan ik luister, want dan blijft het beter hangen. Heb hetzelfde met podcasts en muziek.
Mmmm, mss eens een keer proberen.quote:Op zondag 1 november 2020 00:17 schreef Fugue het volgende:
We hebben een winnaar
Online bibliotheek heeft hem alleen beschikbaar als luisterboek zie ik. Voorgelezen door Rik van de Westelaken, dat dan weer wel
Ik ook, of ik val in slaap op de bank/in bed en weet niet meer waar ik gebleven benquote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lees of luister je?
quote:Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef BE het volgende:
Maar misschien dat dit wel wil tijdens het diamond painten ofzo.
*guiltypleasureIk vind ze zo lelijk dat ik nog op zoek ben naar mensen die het ding willen hebben als hij af is.
schatje, daar is een knopje voorquote:
Nja, het is er nog niet en de bieb gaat volgens mij 2 weken dicht. Vind ik jammerquote:Op zondag 1 november 2020 07:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb het boek gereserveerd bij de bieb
Nou, zonde zeg.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nja, het is er nog niet en de bieb gaat volgens mij 2 weken dicht. Vind ik jammer
Als het bij bol is niet die doen er altijd nogal een doos omheen bij mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:28 schreef Fugue het volgende:
Die van mij heeft een beetje vertraging. Komt nu morgen als ik niet thuis ben dus ik hoop dat hij door de brievenbus past.
Ik val bij luisterboeken altijd in slaap. Dat is zowel op de weg als op het werk geen goed ideequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef BE het volgende:
Ik heb het luisteren geprobeerd maar vooralsnog tijdens het autorijden iig geen succes. Druk op mijn werk dus ik dwaalde ook wel steeds daar naar af. Nu dit weekend eens bij het frobelen proberen en anders toch maar het ebook kopen.
Al enige tijd, was m al via daar aan t lezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef mousemicky het volgende:
Ik zie net dat het boek van de maand is toegevoegd aan kobo plus (eerst stond alleen het luisterboek erbij). Top, ga ik weer lezen als mijn guilty pleasure chicklit boek uit is 👍
Nog even doorlezen, je zit er vanzelf helemaal in.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:13 schreef Samhain het volgende:
Ik heb hem de dag voordat de bibliotheken dicht moesten opgehaald, had daar bewust voor gezorgd. Heb hem nu voor de derde keer gepakt en ik ben op blz 16. Ik kan er maar niet inkomen
Ik zal doorzettenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nog even doorlezen, je zit er vanzelf helemaal in.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:40 schreef Fugue het volgende:
Bijna december, tijd voor Chicklit & New Adult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |