Bibliotheek dicht? Vreemdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:19 schreef Viv het volgende:
[..]Hier wat logistieke issues om de boeken überhaupt in huis te krijgen (ik wil ze niet kopen, en het dichtstbijzijnde bibliotheekpunt is nu dicht vanwege corona, etc). Heb dus nog geen letter gelezen
maar ik volg het topic nog wel en wie weet haak ik ooit alsnog aan.
Het is een onbemand punt, je kunt boeken online reserveren en daar ophalen en inleveren. Dit zit in een basisschool, en daar mogen nu alleen personeelsleden en leerlingen naar binnen.quote:
Hm. De Avond is Ongemak kreeg ik niet op tijd via de bieb, al heb ik mook gecancelled nadat ik wat meer over heb gelezen. Niet alles spreekt aan, Hex mij weer wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:19 schreef Viv het volgende:
[..]Hier wat logistieke issues om de boeken überhaupt in huis te krijgen (ik wil ze niet kopen, en het dichtstbijzijnde bibliotheekpunt is nu dicht vanwege corona, etc). Heb dus nog geen letter gelezen
Ah vandaar. Nooit gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is een onbemand punt, je kunt boeken online reserveren en daar ophalen en inleveren. Dit zit in een basisschool, en daar mogen nu alleen personeelsleden en leerlingen naar binnen.
Of Storytel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch eens op e-books overstappen.
Nou, hoe meer je over je vijand weet... daarom zou ik het lezen. Of wie weet geeft het een heel ander inzicht op de mens Donald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nu heb ik ook meerdere gegadigen. Maar als dat boek over Trump het wordt, ga ik die uit zelfbescherming ook niet lezen.
Voor oktober waren er wel veel stemmen, maar in september (logisch ook net na de opstart) was het ook rustiger denk ik. Deze poll is ook maar slechts een paar dagen oud, vorige poll stond er een hele week of zo dacht ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:10 schreef Barreltje het volgende:
Er hebben pas 20 mensen gestemt.ik dacht dat de boekenclub met meer stemmen was begonnen
![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Meerderen hadden al aangegeven dat ze november minder interessant vonden. Dat is wel jammer, ik doe het net om buiten mijn eigen wereldje ook wat te lezen, als chicklit er aan komt ga ik daar met volle moed aan beginnen. Zonder de boekenclub dicht bij de 0 % kans dat ik me aan dat genre zou wagen.
Heb je tegenwoordig met een bibliotheekaccount niet automatisch toegang tot de digitale bieb?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:19 schreef Viv het volgende:
Dit heb ik dus net zo. Poetin vind ik ook een nare man maar De Nieuwe Tsaar was ontzettend interessant om te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, hoe meer je over je vijand weet... daarom zou ik het lezen. Of wie weet geeft het een heel ander inzicht op de mens Donald.Lijkt me echt zo'n wappie die niet weet hoeveel een brood waard is voor een simpele Jan met de pet bij wijze van spreken.
Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig met een bibliotheekaccount niet automatisch toegang tot de digitale bieb?
Ik heb laatst een Kindle gekocht, en daardoor ben ik weer ineens zoveel meer gaan lezen. Hoewel ik het fijn vind om een echt boek in m'n handen te hebben, is dit zoveel makkelijker en relaxter. Vooral in bed, hoef geen licht aan te doen waardoor ik m'n vriend ook niet stoor. Probleem is wel dat ik nu soms tot diep in de nacht lig te lezen, maar okquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.Mijn man heeft wel een e-reader ergens.
dat werkt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, toch maar eens in verdiepen.Mijn man heeft wel een e-reader ergens.
Ik hoop op Shizo, die Arjen Lubach kan ik echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:48 schreef Fugue het volgende:
Shizo en Lubach bovenaan nu. Ik vind ze denk ik allebei leuk maar hoop net iets meer op Lubach
Ik wist niet dat er gestemd kon wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:10 schreef Barreltje het volgende:
Er hebben pas 20 mensen gestemt.ik dacht dat de boekenclub met meer stemmen was begonnen
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 1 november 2020 07:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb het boek gereserveerd bij de bieb
Lees of luister je?quote:Op zondag 1 november 2020 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben er al in bezig. Storytel heeft hem in lees- en luisteruitvoering.
Hmm ik dacht even dat ik de enige was die daar echt serieus moeite mee heeft.quote:Op zondag 1 november 2020 13:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lees of luister je?
Ik vind het bij luisteren moeilijk om me te concentreren. Ben dan toch snel geneigd ondertussen iets op mijn telefoon te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |