vind rare uitspraak dan.. maar goed ..quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
99,99995998% van wat Paul typt is pure kolder!
Gisteren vroeg hij of ik er knoflooksaus bij wilde.quote:
Wat een leip.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren vroeg hij of ik er knoflooksaus bij wilde.
Ik kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
als je erna kauwgom eet en tanden poets primaquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de yoghurt sausquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is wel apart dat hij dag en nacht online kan zijn natuurlijk, en zo veel posten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind rare uitspraak dan.. maar goed ..
Die jongen moet goed zijn energierekening in de gaten houden. Met al dat gestook zal die behoorlijk hoog zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
vind paul soms grappig niet iemand voor leugenaar uitmaken dat vind ik dus niet lolligquote:
Tzatziki.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben meer van de yoghurt saus
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat meer om dat haags een jokkebrok zou zijn en hij niet met leugenaars wil neuken!
Dat maak ik wel eens zelfquote:
Dat is vrouw eigen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar krijg ik een partij dorst van.
stoom locomotiefquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die jongen moet goed zijn energierekening in de gaten houden. Met al dat gestook zal die behoorlijk hoog zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind paul soms grappig niet iemand voor leugenaar uitmaken dat vind ik dus niet lollig
Ik wilde Google translate nog iets over knoflooksaus laten vertalen, maar dat lukt niet echt!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je erna kauwgom eet en tanden poets prima![]()
![]()
![]()
Nee we zitten immers in ONZ.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef shiitake het volgende:
![]()
Net alsof de rest van de posts hier allemaal zo serieus zijn.
Ik ben altijd serieus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef shiitake het volgende:
![]()
Verschil moet er wezen blijkbaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef shiitake het volgende:
![]()
Ik neem mezelf altijd heel serieusquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef shiitake het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee we zitten immers in ONZ.
Dat is echt lekker.quote:
Ik heb een goed nieuws bericht voor jequote:
Hopelijk neemt dit je paniek een beetje weg.quote:Mocht er een vergelijkbare coronagolf komen als in maart en april, dan hebben ziekenhuizen nu waarschijnlijk veel minder ic-bedden nodig. De gemiddelde ligduur van een coronapatiënt op de intensive care drastisch is namelijk flink gedaald.
Dat laat Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC), weten aan het AD weten. In maart en april lag een patiënt gemiddeld 22 dagen op de ic. In de afgelopen twee maanden was dat nog minder dan 8 dagen. Dat betekent dat de capaciteit van de ic's daardoor verdrievoudigd is.
Welke?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
wie postte nou ook alweer die resultaten; devzero?
Ik heb geen paniek hoor. Ik hoor niet bij de risicogroep. Je verwart verantwoordelijkheidsgevoel met paniek. Er zijn echt mensen die wel de realiteit zien en denken aan de zwakkerequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb een goed nieuws bericht voor je
[..]
Hopelijk neemt dit je paniek een beetje weg.
Als je goed leest,schoppen ze de patiënten dus eerder uit bed om de telling laag te houden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb een goed nieuws bericht voor je
[..]
Hopelijk neemt dit je paniek een beetje weg.
Monitor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Met aluhoedjes kun je hier geen discussie over houden. Onbegonnen werkquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je goed leest,schoppen ze de patiënten dus eerder uit bed om de telling laag te houden.
Yepp.devzeroquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
Hij leest gewoon mijn post niet.quote:
Precies tussen verantwoordelijkheid en paniek ligt een wereld van verschilquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geen paniek hoor. Ik hoor niet bij de risicogroep. Je verwart verantwoordelijkheidsgevoel met paniek. Er zijn echt mensen die wel de realiteit zien en denken aan de zwakkere
Zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij leest gewoon mijn post niet.
Ja echt, was zo'n foute opmerking destijds.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het dorre hout is tegen die tijd wel overleden.
Stond ook een stuk waarin stond dat men korter op de IC lag omdat het vooral jongeren waren zonder onderliggende ziektesquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met aluhoedjes kun je hier geen discussie over houden. Onbegonnen werk
👍👍👍quote:
Je doet weer niet lief tegen me.quote:
Oh die mocht niet meer?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja echt, was zo'n foute opmerking destijds.
Sorry vriend.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je doet weer niet lief tegen me.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond ook een stuk waarin stond dat men korter op de IC lag omdat het vooral jongeren waren zonder onderliggende ziektes
En men weet nu beter welke medicijnen te geven en niet alleen ol de luchtwegen te focussenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond ook een stuk waarin stond dat men korter op de IC lag omdat het vooral jongeren waren zonder onderliggende ziektes
Ook dat, ze komen gelukkig steeds een beetje verderquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
En men weet nu beter welke medicijnen te geven en niet alleen ol de luchtwegen te focussen
Mind the gap!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar dat past niet in het plaatje van 'er is niets aan de hand zolang de IC"s niet vol liggen"
Weinig. Vanavond streamen en zo lunchen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:55 schreef Justin_Case het volgende:
Maar wat brengt ons verder deze mooie dag ?
Man je bent net droog achter je orenquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ouder worden, gevoelens daarbij. Beetje nostalgisch.
Lekker maat, wat schaft de lunchMquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Weinig. Vanavond streamen en zo lunchen.
Waarheid?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De waarheid mag niet benoemd worden.
Ik word 30quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Man je bent net droog achter je oren
Kippeboutjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Lekker maat, wat schaft de lunchM
De meeste katten zijn niet zo van het vegetarischequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Moet wel iets van vis, vlees of kaas inzitten. Mijn katten hebben geen interesse in sla
ISnap ikquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar moet ik nu echt even niet aan denken.
Struisvogelgedrag, kop in het zand want dan is er nietsquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Waarheid?
Beetje makkelijk praten over andermans familie of vrienden, oh geeft niet dat corona, laat ze dan maar een paar maandjes eerder overlijden.
Eigenlijk raar dat die tientallen zo zwaar lijken te wegen. Ik heb dat ook. 29 is niet erg, maar 30 dat klinkt veel ouder. En straks weer van 39 naar 40. Voor je het weet ben je 'dor hout'quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik word 30En heb die gevoelens al
Dus vlogtijd
ja dat dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat die tientallen zo zwaar lijken te wegen. Ik heb dat ook. 29 is niet erg, maar 30 dat klinkt veel ouder. En straks weer van 39 naar 40. Voor je het weet ben je 'dor hout'
That's the spirit!!quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja dat dus![]()
Ik had een dag met eigenlijk alleen maar emoties, en huilbuien toen ik 29 werdEcht geen idee waarom
Maar nu ik 30 wordt heb ik eigenlijk zoiets van WOW DERTIG NICE, tijd om eens te omarmen wat het leven brengt
Dat klinkt een stuk positieverquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja dat dus![]()
Ik had een dag met eigenlijk alleen maar emoties, en huilbuien toen ik 29 werdEcht geen idee waarom
Maar nu ik 30 wordt heb ik eigenlijk zoiets van WOW DERTIG NICE, tijd om eens te omarmen wat het leven brengt
Die had ik vanmorgen gehad.quote:
Oh, voelde het goed?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen gehad.
en hoe ging het?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen gehad.
Geen last van een stijve nek, dagelijkse ODOLquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:06 schreef Justin_Case het volgende:
Je merkt pas echt dat je ouder bent als je nek vaker stijf is dan je eigen lul
Jonge GOD dusquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geen last van een stijve nek, dagelijkse ODOL
Goed het was een leuk gesprek. Ik heb al een lijstje gekregen met bedrijven waar ik voorgesteld ga worden.quote:
Detacheringbureau?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed het was een leuk gesprek. Ik heb al een lijstje gekregen met bedrijven waar ik voorgesteld ga worden.
Top hopelijk komt er iets goeds uit gun het jou van hartequote:Op dinsdag 15 september 2020 12:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed het was een leuk gesprek. Ik heb al een lijstje gekregen met bedrijven waar ik voorgesteld ga worden.
Idd.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Top hopelijk komt er iets goeds uit gun het jou van harte
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.
Lekker eet ik vaak in de ochtendquote:
broodje gezondquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sandwich ham/kaas/tomaat en een noedelsoepje.
Eigenlijk ook wel trek inquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga straks lekker een ijsje pakken.
Ook lekker.quote:
Goed idee, doe ik vanavond welquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga straks lekker een ijsje pakken.
Afiyet olsun.quote:
En niet te zuur is, sommige zijn zo zuur blegquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou van dikke yoghurt. Hangop en Haagse Bluf ook lekker
Nee niet zo zuur, hou ik niet van. Maar ook niet te zoetquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En niet te zuur is, sommige zijn zo zuur bleg
Tussen in, dat je ook gewoon zo op kan eten in plaatst van siroop er door of aardbeitjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee niet zo zuur, hou ik niet van. Maar ook niet te zoet
Frambozen of mango ook heerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tussen in, dat je ook gewoon zo op kan eten in plaatst van siroop er door of aardbeitjes
Bah,bah.quote:
Ja.quote:
ieuwwwwquote:
Na 16:00 uur is het ook leuk om naar de markt te gaan. Kom je met tassen vol eten thuis voor een paar euroquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Een station waar ik vroeger moest overstappen daar zat een goede broodjeszaak. Na 1600 uur waren alle broodjes één euro.
Meh vind ik niet zo lekkerquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ik eerst 25 seconden naar een testbeeld moet kijken
Ja heerlijk weertjequote:Op dinsdag 15 september 2020 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is warm buiten heerlijk
precies dus lekker middagje terrassen met vriendenquote:
Ze hebben mijn favoriete plekje verziekt met de bouw van die achterlijke Blankenburgtunnelquote:
Gezellig veel plezierquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies dus lekker middagje terrassen met vrienden![]()
![]()
![]()
Dank je komt goedquote:
Hoelang zijn ze daar nee bezigquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben mijn favoriete plekje verziekt met de bouw van die achterlijke Blankenburgtunnel![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze zijn vorig jaar begonnen en in 2024 is die klaar. Dwars door een natuurgebied!quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze daar nee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |