Vreemdgaan hoort erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je rechterhand geldt niet als een relatie.
Staat er inquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeee doe maar een oproepjeMrslove komt niet meer goed
ja dat iemand werk is ook een afknapperquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik trouw niet met mensen die dag en nacht op fok zitten en zeggen dat ze werk hebben
Het is nooit goed askim.quote:
Ik heb smaak.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet, vond je misschien wel, maar dat ligt aan jou!
Ik wou het net zeggen.quote:
Tussen ons altijdquote:
Gaat meer om dat haags een jokkebrok zou zijn en hij niet met leugenaars wil neuken!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat iemand werk is ook een afknapper
Dat mag Paul lekker denken. Gelukkig weet ik zelf wel beter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat meer om dat haags een jokkebrok zou zijn en hij niet met leugenaars wil neuken!
Grapje hoop ik dan toch he?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat meer om dat haags een jokkebrok zou zijn en hij niet met leugenaars wil neuken!
Niet weten dat de helft van de tijd het fokken door een stagiair gebeurt bij Keesquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks aantrekken van die gekkiequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat mag Paul lekker denken. Gelukkig weet ik zelf wel beter.
99,99995998% van wat Paul typt is pure kolder!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Grapje hoop ik dan toch he?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten dat de helft van de tijd het fokken door een stagiair gebeurt bij Kees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |