Casualties of War met oa Michael J. Fox en We were soldiers met oa Mel Gibson.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend💋
Goodmorning Vietnam.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Casualties of War met oa Michael J. Fox en We were soldiers met oa Mel Gibson.
Neeeeeee doe maar een oproepjequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ze wil niet, misschien moet je een tijdje vriendinloos blijven? Niemand wil een afgelimte boterham, hooguit voor een one night stand
Die ook wel idd.quote:
Wil je trouwen met mij?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeee doe maar een oproepjeMrslove komt niet meer goed
En die andere serie.Was ook mooi.quote:
Ja weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die andere serie.Was ook mooi.
Wil.jij oorlog met @ devzeroquote:
Lijkt me fijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wil.jij oorlog met @ devzero
Tour of duty.quote:
Nee ik trouw niet met mensen die dag en nacht op fok zitten en zeggen dat ze werk hebbenquote:
Mash!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die andere serie.Was ook mooi.
Zuchtquote:
Ik ben sowieso niet monogaam.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Een monogame relatie aan gaan met een man
Ook niet als hij belooft dat je ook af en toe in zijn kontje mag?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik trouw niet met mensen die dag en nacht op fok zitten en zeggen dat ze werk hebben
Die ja.quote:
Je rechterhand geldt niet als een relatie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet monogaam.
Triootje met links en rechts dan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je rechterhand geldt niet als een relatie.
Owjah!quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Triootje met links en rechts dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |