Dit kun je van elke trainer maken. Beetje makkelijk, Elan.quote:
Eindracht macht freiquote:
Inderdaad, matig bericht van @Elanquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kun je van elke trainer maken. Beetje makkelijk, Elan.
Ik vind niet dat je veel meer van @Elan mag verwachten maxi-mus.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit kun je van elke trainer maken. Beetje makkelijk, Elan.
Laten we niet genoegen nemen hier met middelmaat. We zijn geen Feyenoord.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je veel meer van @:Elan mag verwachten maxi-mus.
Hoezo, we accepteren @onlogisch toch ook?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we niet genoegen nemen hier met middelmaat. We zijn geen Feyenoord.
Geen idee over wie je het hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel voorzichtig fan aan het worden van die kale Duitser van Vitesse.
Niet echt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoezo, we accepteren @:onlogisch toch ook?
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Inderdaad, matig bericht van @:Elan
Een beetje zoals je de lokale dorpsgek "accepteert"quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoezo, we accepteren @:onlogisch toch ook?
Gedogen zou ik eerder zeggen dan accepteren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een beetje zoals je de lokale dorpsgek "accepteert"
Ja ik volg de eredivisie zeer slecht. Afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens 3 potjes in zijn geheel gezien en dat was geen pretje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die trainer, die vond het een FANTASTISCHE CLUB en een FANTASTISCHE competitie.
Ik heb die pot verder ook niet gezien hoor, kwam voorbij bij FOX in de weekbespreking volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik volg de eredivisie zeer slecht. Afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens 3 potjes in zijn geheel gezien en dat was geen pretje.
Al vond ik PSV nog wel aardig.
Ik vind 3 potjes in zijn geheel kijken niet 'zeer slecht volgen' eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik volg de eredivisie zeer slecht. Afgelopen weekend voor het eerst in tijden weer eens 3 potjes in zijn geheel gezien en dat was geen pretje.
Ja ik had er nu een keer tijd voor. Beetje zappen wel tussen F1 waar het wel spektakel wasquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind 3 potjes in zijn geheel kijken niet 'zeer slecht volgen' eigenlijk.
Dan heb je er al 3 meer gekeken dan Johan Derksen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij veel ja, dat haal ik zelden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind 3 potjes in zijn geheel kijken niet 'zeer slecht volgen' eigenlijk.
Ja ik heb hetzelfde gedaan. Vond het vooral voetballend ontzettend matig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had er nu een keer tijd voor. Beetje zappen wel tussen F1 waar het wel spektakel was
Ik weet dat FOK! een mooie vergoeding krijgt omdat ze onlogisch een tijdbesteding geven, en mede door die vergoeding blijven ze draaiende. Dus het is niet alleen tolereren, het heeft ook gewoon nut.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een beetje zoals je de lokale dorpsgek "accepteert"
Feyenoord, Ajax en PSV gezienquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij veel ja, dat haal ik zelden.
Feyenoord gemist, Ajax voor de helft gezien. PSV wel.quote:
Begin wel redelijk, daarna aan de jagermeister gegaan dus ook zeer weinig nog meegekregen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord gemist, Ajax voor de helft gezien. PSV wel.
Hoe was Feyenoord?
Wil jij dit soort berichten niet posten? Ik eet net een (klein) oreo koekje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die persoon die in zijn mondkapje kotste ging overigens de rest van de rit door zonder mondkapje #asociaal
Redelijk. Goed begin, na een kwartier zakte het in maar het was wel redelijk snel duidelijk dat PEC niet goed genoeg was om echt iets te doen. Tweede helft prima uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord gemist, Ajax voor de helft gezien. PSV wel.
Hoe was Feyenoord?
Zo was het wedstrijdbeeld ook wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Begin wel redelijk, daarna aan de jagermeister gegaan dus ook zeer weinig nog meegekregen.
Ja achteraf gezien had dat gekke speelschema van mij niet zo gehoeven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Twente
PSV - Emmen
Ajax - RKC
Genot
Top 3 ook allemaal thuis, bah.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Twente
PSV - Emmen
Ajax - RKC
Genot
Dat wordt helemaal de tierelier zuipen om het vermakelijk te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Top 3 ook allemaal thuis, bah.
Jammer genoeg drink ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal de tierelier zuipen om het vermakelijk te maken.
@Danny pik je dezequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker een adblocker aan.
@:onlogisch
Wat ben jij toch smerig dom.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen sneer naar @:Danny of FOK!.
Sorry, ik zat in de helpdesk rol.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ben geen mongool Scrummie, dat werkt niet.
Laat dat maar aan @maxi-mus over.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat in de helpdesk rol.
Een forum admin hoeft alleen users te bannen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie @:GGMM vrijwel nooit in de helpdesk rol.
En sporten op het moment dat users je nodig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een forum admin hoeft alleen users te bannen.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet dat FOK! een mooie vergoeding krijgt omdat ze onlogisch een tijdbesteding geven, en mede door die vergoeding blijven ze draaiende. Dus het is niet alleen tolereren, het heeft ook gewoon nut.
Heb er verdomde veel zin in.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Twente
PSV - Emmen
Ajax - RKC
Genot
Er mag toch helemaal geen uitpubliek bij zijn? (lol)quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb er verdomde veel zin in.
Lekker brak uit Duitsland de Kuip gelijk weer in voor een lauwe pisbeker Heineken Light, voor het eerst in een halfjaar
Hier 1.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 bezorgers onderweg
DPD
Gls
UPS
@:ggmm
@:scrummie2.1
@:caland
@:danny
Hoopte al dat iemand hem ging maken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er mag toch helemaal geen uitpubliek bij zijn? (lol)
DPDGODENquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 bezorgers onderweg
DPD
Gls
UPS
1 vrachtwagen tijdens Prinsjesdag?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 bezorgers onderweg
DPD
Gls
UPS
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 vrachtwagen tijdens Prinsjesdag?
Dat blijkt. Wat waardeloos slecht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook niet om te lachen.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1 vrachtwagen tijdens Prinsjesdag?
Ik begrijp dat het wel een beetje moeilijk is voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat blijkt. Wat waardeloos slecht.
Hebben ze nou echt bij Feyenoord voor het eerst iets beter geregeld?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Weet nog steeds niet of ik naar Ajax mag dit weekend
Ik denk het wel. Bij ons worden de eerste 4 wedstrijden uitgeloot. Ja prima, maar ik heb dit weekend anders gewoon andere plannen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt bij Feyenoord voor het eerst iets beter geregeld?
Ook dat je pas een keer op woensdag ofzo weet of je er zondag heen mag gaan. Kan je dan wel je kaarten koppelen met vrienden/familie? Anders is het helemaal kut.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Bij ons worden de eerste 4 wedstrijden uitgeloot. Ja prima, maar ik heb dit weekend anders gewoon andere plannen.
Ja met een vriend of familielid. Heb gezegd dat ik in hetzelfde huishouden woon met mijn broertje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat je pas een keer op woensdag ofzo weet of je er zondag heen mag gaan. Kan je dan wel je kaarten koppelen met vrienden/familie? Anders is het helemaal kut.
Ja, precies. Mijn vriendin wilt graag een weekendje weg, maar als ik deze wedstrijd mag gaan dan ga ik gewoon Ajax natuurlijk. Maar in weet nu nog steeds niks.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat je pas een keer op woensdag ofzo weet of je er zondag heen mag gaan. Kan je dan wel je kaarten koppelen met vrienden/familie? Anders is het helemaal kut.
Ik ben er ook klaar mee, en het is super rustig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Heb er geen zin meer in voor vandaag.
Stukje Indian Summered.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Heb er geen zin meer in voor vandaag.
alle dagen of afwisselend?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Werk sinds vandaag weer thuis.
#Besteleef
Waarom?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Werk sinds vandaag weer thuis.
#Besteleef
Mijn insteek is alle dagen. Ik moet vd week wel even naar de zaak voor een meeting wat niet via teams kan. Maar ze gaan bij ons een mondkapjesplicht instellenquote:
testquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn insteek is alle dagen. Ik moet vd week wel even naar de zaak voor een meeting wat niet via teams kan. Maar ze gaan bij ons een mondkapjesplicht instellen
Reden voor mij om weer thuis te gaan werken (plus het werd opnieuw verzocht vanuit HR)
Ik ga morgen en donderdag naar kantoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn insteek is alle dagen. Ik moet vd week wel even naar de zaak voor een meeting wat niet via teams kan. Maar ze gaan bij ons een mondkapjesplicht instellen
Reden voor mij om weer thuis te gaan werken (plus het werd opnieuw verzocht vanuit HR)
Jij werkt halve weken thuis? Hoe staan ze er bij jouw werk in? Kans dat het voor de langere termijn zo blijft? Of willen ze je na de corona-crisis allemaal weer terug op de zaak?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga morgen en donderdag naar kantoor.
Geen mondkapplicht, we hebben wel een coronastok.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis de vraag wat een corona stok is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
Godver, wat een partij vragen aan user @:Coco. in één post zeg
Zal wel iets regionaals zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis de vraag wat een corona stok is.
Goeie. Hopelijk kan user @Coco. hier straks wat meer over vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis de vraag wat een corona stok is.
Ik heb een paar ontzettende boomers in de training voor mijn nieuwe baan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie. Hopelijk kan user @:coco. hier straks wat meer over vertellen.
Bij de Leeuwarder courant toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een paar ontzettende boomers in de training voor mijn nieuwe baan.
Wij hebben een inschrijflijst met beschikbare plekken op kantoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij werkt halve weken thuis? Hoe staan ze er bij jouw werk in? Kans dat het voor de langere termijn zo blijft? Of willen ze je na de corona-crisis allemaal weer terug op de zaak?
Is dat zoiets als de FOK! stok?quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
Een coronastok is een stok van 1.5m zodat je weet wat de afstand is.
Daar zit dus iedereen met zijn gore coronahanden aan.
Maar je kan het ook gebruiken om te slaan natuurlijk.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:09 schreef Coco. het volgende:
Ik woon vlakbij dus ga regelmatig naar kantoor, afgelopen weken veel geweest.
Ik werkte sinds juni weer volledig op de zaak omdat ik iemand in moest werken. Maar nu met die aangescherpte maatregelen + het verzoek toch weer thuis te werken volgen we dat maar braaf op.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:09 schreef Coco. het volgende:
Ik woon vlakbij dus ga regelmatig naar kantoor, afgelopen weken veel geweest.
Nee, dit kan nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
Een coronastok is een stok van 1.5m zodat je weet wat de afstand is.
Daar zit dus iedereen met zijn gore coronahanden aan.
Maar je kan het ook gebruiken om te slaan natuurlijk.
Grootste internationale productiequote:Op dinsdag 15 september 2020 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
@:johannes_vermeer #werpen
Ik kijk uit principe geen interracial.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grootste internationale productie
#Blacked
@:Kingroland
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.
Nee die knijptang pakken waar iedereen met z'n ranzige poten aan zit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat mensen die bij de supermarkt met hun hele fucking arm zo'n broodjesbak in gaan. Vies goor ranzig volk.
Ja, dit wilde ik ook zeggen. Het is sowieso vies.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die knijptang pakken waar iedereen met z'n ranzige poten aan zit.
Liever een knijptang dan klotsende zweetoksels van 60 jarige huisoma's boven mijn broodjes.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee die knijptang pakken waar iedereen met z'n ranzige poten aan zit.
Gewoon frikandelbroodjes halen, die zitten veilig in plastic.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Liever een knijptang dan klotsende zweetoksels van 60 jarige huisoma's boven mijn broodjes.
Klinkt als een topshowquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:13 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
@:johannes_vermeer #werpen
Als je er stil bij gaat staan en in verdiept, realiseer je je hoe vies de mens is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dit wilde ik ook zeggen. Het is sowieso vies.
Boeiend, krijg je weerstand van.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je er stil bij gaat staan en in verdiept, realiseer je je hoe vies de mens is.
rip tiesquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.
Like en reactie.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je er stil bij gaat staan en in verdiept, realiseer je je hoe vies de mens is.
Daar hebben wij op het platteland schijt aan, gewoon je voer opvreten met je modderklauwen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben wij op het platteland schijt aan, gewoon je voer opvreten met je modderklauwen.
Het is haar baan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Saskia twittert wel erg veel zeg.
Heerlijk man.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hebben wij op het platteland schijt aan, gewoon je voer opvreten met je modderklauwen.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon frikandelbroodjes halen, die zitten veilig in plastic.
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:30 schreef Coco. het volgende:
Dit wordt een leuke discussie tussen @:maxi-mus en @:scrummie2.1
Dacht het ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:30 schreef Coco. het volgende:
Dit wordt een leuke discussie tussen @:maxi-mus en @:scrummie2.1
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit wordt geen leuke discussie tussen @:maxi-mus en @:Scrummie2.1
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”quote:
Als je het zo stelt lijkt het net alsof je Scrummie een idioot vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Never eat yellow snow.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het zo stelt lijkt het net alsof je Scrummie een idioot vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
quote:The strenght of the team is the team
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Are we starting to communicate in English?Laten we dat maar niet doen, het is zo al lastig genoeg voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek af en toe de tweets in het engels op van @GGMM, dat is echt grandioos vermaak.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, het is zo al lastig genoeg voor je.
Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zoek af en toe de tweets in het engels op van @:GGMM, dat is echt grandioos vermaak.
Dat heb ik ook met jouw tweets, behalve dan het Engelse gedeelte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zoek af en toe de tweets in het engels op van @:GGMM, dat is echt grandioos vermaak.
Ik heb liever dat die miljoenen naar dat middelste grietje gaanquote:
Matig maat, dit kan stukken beter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met jouw tweets, behalve dan het Engelse gedeelte.
Dat denk ik dan ook vaak ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Matig maat, dit kan stukken beter.
Heb je Cuties al gezien?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die miljoenen naar dat middelste grietje gaan
Die is tenminste nog een beetje lekker
@JR-Style-93 zou er wel mee willen kontplassen heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever dat die miljoenen naar dat middelste grietje gaan
Die is tenminste nog een beetje lekker
Ik had Scrummie eigenlijk wel zo ingeschat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een film voor pedofielen. Walgelijk dat Scrummie die troep kijkt.
Dit is nu al zo vaak gezegd sinds 2.1.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1 gaat door de mangel. Ik verwacht @:Scrummie2.2 binnen nu en een paar weken
Zelfs hier stel je ons mee teleur.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is nu al zo vaak gezegd sinds 2.1.
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:jr-style-93 zou er wel mee willen kontplassen heb ik gehoord.
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs hier stel je ons mee teleur.
Wachten duurt lang he.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Dat betekent dat ik ze pas na 8 weken heb.
Man man man.
Over het matras van je moeder gaan een stuk meer mensen overheen maar daar hoor ik je niet overquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:43 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme. Mijn matrassen zijn er nog steeds niet. Toen ik ze kocht was het 4 weken levertijd. Bel ik ze net op gaan er waarschijnlijk nog 3 weken overheen.
WANBELEID
Zou voor iedereen beter zijn. Zelfs user Scrummie is daar welkom.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wachten duurt lang he.
OPEN FEE. @:yvonne @:lenny_leonard
Nee, dit is 'm niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het matras van je moeder gaan een stuk meer mensen overheen maar daar hoor ik je niet over
quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het matras van je moeder gaan een stuk meer mensen overheen maar daar hoor ik je niet over
Ik ga daar echt niet posten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou voor iedereen beter zijn. Zelfs user Scrummie is daar welkom.
BIJNAquote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wachten duurt lang he.
OPEN FEE. @:yvonne @:lenny_leonard
Neequote:Op dinsdag 15 september 2020 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt daar waarschijnlijk minder gepest.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga daar echt niet posten.
Hun probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je wordt daar waarschijnlijk minder gepest.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het leuk dat scrummie er nog is!
De koning is ook tegen racisme.quote:De koning staat ook stil bij discriminatie in Nederland. ,,Een wezenlijke bedreiging voor de kwaliteit van de rechtsstaat is dat in ons land iemands huidskleur of naam nog te vaak bepalend is voor zijn of haar kansen. Dat is onaanvaardbaar'', aldus de koning.
,,Het maatschappelijk debat hierover schuurt soms, maar kan ons ook verder brengen in de strijd tegen discriminatie, racisme en ongelijke behandeling. Bestaande verschillen overbruggen begint bij de bereidheid naar elkaar te luisteren.''
Dan zal Amalia op haar 18e wel snel BLACKED worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De koning is ook tegen racisme.
Mikos en ik gaan way back.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mikos heeft tijd over voor Scrummie.
Uitdelen en incasseren makker. Dat is het motto hier.quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit met een mokergoede IPA voor mijn neus, ik ben niet meer chagrijnig
Wil dus @:onlogisch mijn excuses aanbieden omdat ik het met een matige grap op hem afreageerde.
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 15 september 2020 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zit met een mokergoede IPA voor mijn neus, ik ben niet meer chagrijnig
Wil dus @:onlogisch mijn excuses aanbieden omdat ik het met een matige grap op hem afreageerde.
Dat kanaaltje heeft twee otters, maar daar kijkt @Coco. nooit naar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Achter wie zit ie aan? Die kat? Kan het net niet goed zien.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
3 bezorgers onderweg
DPD
Gls
UPS
Binnenkort weer toiletpapier inslaan maat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Momenteel eet ik 2 kiwi's (zonder schil uiteraard)
Knietief, een New England van een of andere Duitse ‘opkomende’ brouwerij. Prima te betalen ook met 6 euro voor een 44cl blik op locatie, zeker met dit weerquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie2.1 @:charrell
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Knietief, een New England van een of andere Duitse ‘opkomende’ brouwerij. Prima te betalen ook met 6 euro voor een 44cl blik op locatie, zeker met dit weer
Panhuisedquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het lijkt wel een TBS'er.
[ twitter ]
Wanneer verwacht jij de 2e golf? En verwacht je daarmee een nieuwe (intelligent) lockdown?quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Binnenkort weer toiletpapier inslaan maat.
Ik hou het zelf nog altijd op eind oktober/begin november eigenlijk (al zijn de cijfers van vandaag al niet best). En lockdown weet ik niet eigenlijk, ik denk dat ze veel meer regionaal gaan doen. Alleen is Nederland wel ontzettend dichtbevolkt dus ik vraag me tegelijk ook af of regionale maatregelen wel veel zin hebben voor een groot effect als dat nodig blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij de 2e golf? En verwacht je daarmee een nieuwe (intelligent) lockdown?
Frankfurt, misschien niet de beste plek voor bier maar ik vermaak mij prima (kan ook zijn omdat ik door mijn nachtbusritje vrij snel aangeschoten ben)quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zit je dan ergens?
Ziet er goed uit. Even opgezocht op untappd.
Ik heb ook wel weer zin in IPA. Straks eens eentje opentrekken. Heb nog wat staan van To Ol (zit bij gold club).
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het lijkt wel een TBS'er.
[ twitter ]
Er komt dadelijk de gewone jaarlijkse griepgolf, waarvan een groot deel onder de corona noemer gezet wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij de 2e golf? En verwacht je daarmee een nieuwe (intelligent) lockdown?
Er komt dadelijkdequote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er komt dadelijkde gewone jaarlijkse griepgolf, waarvan een groot deel onder de corona noemer gezet wordt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:48 schreef Coco. het volgende:
Maar ze mogen dan wel Amsterdam in permanente lockdown doen.
Al besproken in het VI topic.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)-en-gordon~a9a8b719/
Angela deelt wel uit trouwens
Al besproken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/vi(...)-en-gordon~a9a8b719/
Angela deelt wel uit trouwens
Als we voor de 40/45ste keer de kut van je moeder bespreken is dat ook nooit een probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Al besproken in het VI topic.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we voor de 40/45ste keer de kut van je moeder bespreken is dat ook nooit een probleem.
Goedemiddag zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we voor de 40/45ste keer de kut van je moeder bespreken is dat ook nooit een probleem.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niemand lacht.
Behalve Buitendam, maar de laatste keer dat ik die gast serieus nam kenden we COVID-19 nog niet eens.
Goeie genade zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niemand lacht.
Behalve Buitendam, maar de laatste keer dat ik die gast serieus nam kenden we COVID-19 nog niet eens.
Ik zie dat mijn opmerking dat je dom bent nog altijd steekt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niemand lacht.
Nog niet echt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam betreedt deze SC. Dit wordt genieten jongens
Niemand neemt jouw mening serieusquote:Op dinsdag 15 september 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niemand lacht.
Wow.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand neemt jouw mening serieus
Dat is niet verboden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nondeju zeg koekoek.quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2020 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moest me even vermaken tijdens eten
Biefstuk, asperges en piepers.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes. Veel te warm om te gaan koken.
Inderdaad, soep is lekker verkoelend.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes. Veel te warm om te gaan koken.
Supermarkt bij mij om de hoek was altijd tot 20u open, nu elke dag tot 22. Puur genot, ga nu vaak tegen sluitingstijd.quote:
Toen ik nog een vakkenvullertje was mochten de supermarkten niet meer tot 22u open zijn, maar max tot 21u. Blij dat dat weer teruggedraaid is, want de Appie is hier nu 6 dagen per week van 8:00 tot 22:00 openquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Supermarkt bij mij om de hoek was altijd tot 20u open, nu elke dag tot 22. Puur genot, ga nu vaak tegen sluitingstijd.
Ter info
Ja het is niet zo dat je het de rest van de dag aan tijd hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen ik nog een vakkenvullertje was mochten de supermarkten niet meer tot 22u open zijn, maar max tot 21u. Blij dat dat weer teruggedraaid is, want de Appie is hier nu 6 dagen per week van 8:00 tot 22:00 open
Is dit regionale spreektaal?quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat je het de rest van de dag aan tijd hebt.
Nee hoor, was gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen die eigenlijk. Moet ik het uitleggen of begrijp je het?
Ik hoop dat het sympathieke Paok ook wint.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
Jongens niet vergeten om 19:00 begint AZ.
Moeten hullie wetenquote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
Hopelijk krijgt Benifca een paok slaag!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sympathieke Paok ook wint.
Dat je daar herinneringen aan hebt valt mij dan weer mee.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:40 schreef Caland het volgende:
Wel uitstekende herinneringen aan Kiev trouwens
Ter info
quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je daar herinneringen aan hebt valt mij dan weer mee.
Ik ga om 19.00 uur sporten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
Lasagna.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo vroeg al. Bah.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
Ik ga Apple genot kijken. Persco dan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
spruitjes!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |