chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had het niet door.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Iedereen uitgeput of slapen met de wekker voor de DT?
Ik ben nog wakker .quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen uitgeput of slapen met de wekker voor de DT?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee.. om eerlijk e zijn..quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen uitgeput of slapen met de wekker voor de DT?![]()
Ja maar jij bent ook baas.quote:
Iedereen is gelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook baas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Het gaat hier weer lekker met brandweerwagens.
Ai,ik hoop niets ernstigs.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Het gaat hier weer lekker met brandweerwagens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gebouwenbrand.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat lees je op 112?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jongs ik heb geen ruzie meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Netjes Mikey,alles weer goed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeh, de volgende wijk.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes Mikey,alles weer goed?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Zo wel slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liever dat het niet gebeurd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het vroeger meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever dat het niet gebeurd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thuis?quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger meegemaakt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hele boerderij afgebrand,een aantal dieren dood.quote:
Ik was toen 13 jaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele boerderij afgebrand,een aantal dieren dood.
Ik was toen 13 jaar.
ja dat ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever dat het niet gebeurd.![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woningbrand, ik hoop dat het meevalt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ben er ook voorzichtig mee maar het kan makkelijk fout gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mijn vader was een waterleiding aan het ontdooien toen een spinnenweb vlam vatte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er ook voorzichtig mee maar het kan makkelijk fout gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was niet zijn allerslimste actie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft zich er ook jaren schuldig over gevoeld,het was de boerderij waar mijn moeder geboren was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar het kan dus heel snel gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is echt heel rustig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mario.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 01:51 schreef mario390 het volgende:
waarom blok je nu, je heeft al zoveel puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zeggen dat ik ingehaald ga worden.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:51 schreef mario390 het volgende:
waarom blok je nu, je heeft al zoveel punten
Mikey.quote:
We moesten dotteke helpen tochquote:Op dinsdag 15 september 2020 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik ingehaald ga worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is echt waar,2 mensen haben es gesagt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook nog.quote:
Normaal speelt hij met chufi een soort schaak hier in de nacht elkaar punten geven en de rest blokken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt waar,2 mensen haben es gesagt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben me weleens weggejaagd zelfs.quote:Op dinsdag 15 september 2020 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal speelt hij met chufi een soort schaak hier in de nacht elkaar punten geven en de rest blokken.
Kwam ik heel vrolijk binnen met goedenacht heren.quote:![]()
Werd me verzocht om maar weer te gaan slipen.
Shii en Mikey zijn er ook.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:05 schreef mario390 het volgende:
will je de hhele nacht allein hebben??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verdrietig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
blok me niet ,je heeft over 500 vorsprung ik werd echt boos“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SBE staat op 4.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen wel weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blok mij dan ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een mooi liedje van Teddy Scholten,heb je geklikt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doei,omdat ik meer punten heb moet ik maar stoppen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stoj.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neiin moet je niet maar je bent zo
fiziert dat je denkt dat je jemand
inhalt ,dat is erg, in deze week halt je
niemand![]()
Bolk.
Nog 15 dagen te gaan Mario.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:20 schreef mario390 het volgende:
neiin moet je niet maar je bent zo
fiziert dat je denkt dat je jemand
inhalt ,dat is erg, in deze week halt je
niemand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteravond pakt SBE in totaal 36 punten.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:22 schreef shiitake het volgende:
Mario, je komt gewoon op de verkeerde tijden. Een paar uur geleden was er niks te doen hier.
En ik had de laatste 2 uur even geluk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-09-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 851 / 3671
2. Dotteke / 378 / 3816
3. Jacquelinehasselbaink / 351 / 4063
4. mario390 / 339 / 1656
5. Superbadeendje / 336 / 2458
6. kree / 320 / 1458
7. Ferrous / 242 / 1110
8. devzero / 222 / 865
9. jerney / 218 / 2325
10. Maanvis / 194 / 709
11. aloa / 193 / 2784
12. Mrsloveable / 189 / 1769
13. ToT / 182 / 3036
14. DerRabbit / 163 / 764
15. Rob / 137 / 847
16. Jippie / 135 / 1864
17. engine / 118 / 334
18. Schakeltopia / 111 / 1972
19. Dr.Mikey / 110 / 742
20. maily / 104 / 1093SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoi,wat kijk je boos?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verveeld eerder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel beter.quote:
Amai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm he wat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
mensen zitten alles te
blockieren de niet top 20 zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
mensen zitten alles te
![]()
![]()
Du sollst nicht Mario blokkieren.quote:
Nou en?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
mensen zitten alles te
![]()
hallt deine klappe Duquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Du sollst nicht Mario blokkieren.![]()
Je bent ook welkom.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:34 schreef kwiwi het volgende:
Enige topic waar wat leven is midden in de nacht
Entschuldigungquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Du sollst nicht Mario blokkieren.![]()
![]()
quote:
Ja natuurlijk.quote:
Dat legt de dame net uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:36 schreef mario390 het volgende:
ik snap er niiet dat zur besten
tijd mensen komen de helemal
nieeeeeeeeeeeee zijn![]()
Gaat alles goed met je?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Omdat er verder niets is op Fok..quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:36 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Echt beter.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:38 schreef mario390 het volgende:
beter als ik me selfs blok en geen andere“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Chufi kan het zelf vertellen,quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:39 schreef kwiwi het volgende:
Waarom tellen chufi en Justin_Case niet mee? Zat net de OP te lezen.
en Haags is gewoon te goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DT is over een uur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon omdat het meespelen je op kan spelen en dat is slecht voor mn bloeddrukquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:39 schreef kwiwi het volgende:
Waarom tellen chufi en Justin_Case niet mee? Zat net de OP te lezen.![]()
Puntjes voor Kiwiwi.
Ach soquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon omdat het meespelen je op kan spelen en dat is slecht voor mn bloeddruk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:43 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat somige
mensen vanacht niet slapen
gaan nee moeten ze hier
henn komen![]()
![]()
onbelievablequote:Op dinsdag 15 september 2020 02:43 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat somige
gaan nee moeten ze hier
henn komen![]()
![]()
weer een zelfquote.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensch ärger dich nicht.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:43 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat somige
gaan nee moeten ze hier
henn komen![]()
![]()
Over een uurtje DT, doe je mee?quote:
Wat is DT?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een uurtje DT, doe je mee?![]()
![]()
Ik niet toch? allein die fraue.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:47 schreef mario390 het volgende:
dat kregen jullie
alles en keer terug“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:47 schreef mario390 het volgende:
dat kregen jullie
alles en keer terug![]()
![]()
Rond 3:38 uhr gaat FOK even down ,diegene die de laatste post heeft pakt 15 punten.quote:
Is echt heel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serieus? Of machst du ein witsch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rond 3:38 uhr gaat FOK even down ,diegene die de laatste post heeft pakt 15 punten.
Is echt heel leuk.![]()
![]()
Trusten.quote:
Tip,veel smileys posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wie schön bist du, wenn du wütend bist.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel hoor.quote:
Het spel is niet ‘laat Mario zoveel mogelijk punten krijgen’ of ‘mensen met weinig punten mogen niet blokken’.![]()
de ene weet niet ens wat de dtime is,zij snapt het nietquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Het spel is niet ‘laat Mario zoveel mogelijk punten krijgen’ of ‘mensen met weinig punten mogen niet blokken’.![]()
Tis me watquote:Op dinsdag 15 september 2020 02:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ene weet niet ens wat de dtime is,zij snapt het niet![]()
Dan leg ik dat even netjes uit.Jij bent hier ooit ook nieuw geweest toch?quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ene weet niet ens wat de dtime is,zij snapt het niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat geeft toch ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 02:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ene weet niet ens wat de dtime is,zij snapt het niet![]()
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou veel plezier nog met downtime hunten dames en heren![]()
![]()
![]()
En altijd welkom hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3 nach 3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:01 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Leuk dat je even voorbijkwam.
![]()
![]()
Een Kwiki hierquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:01 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ja dann gaa gleich ook alle van koktopic halenquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker slipe.![]()
En altijd welkom hoor.![]()
![]()
En van SOP.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann gaa gleich ook alle van koktopic halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huishoudforumquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus we hebben we het over Haags in zijn jongere jarenquote:
Toen de wereld nog naïef was en niemand van Kaiser Wilhelm II had gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus we hebben we het over Haags in zijn jongere jaren![]()
Zo niet, hier in huis valt genoeg te oefenenquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Schoonmaken Opruimen Poetsen
Iets voor jou?
Of hier onder de brugquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo niet, hier in huis valt genoeg te oefenen![]()
![]()
En nog eentje.Gaat lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zei ik hier in huis of tikt iets anders?quote:
Ik heb niet kunnen slapen na je post van gistermiddag.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet na mij reageren als ik mezelf wil bolken
Dat dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke? Dat dot je probeerde in te halen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen slapen na je post van gistermiddag.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niet kunnen slapen na je post van gistermiddag.Wat ben je ook een baas. En dat allemaal voor het goed doelquote:Op maandag 14 september 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, gaat geloof ik een veiling komen. Als er voldoende geboden wordt, dan post hij hier ook een post van zij blote kont.![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke? Dat dot je probeerde in te halen?![]()
En Haags deed gisteravond ook nog even een duit in het zakje dat ik het niet ging redden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zeker dann had ze moeten 400 punten maken,quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke? Dat dot je probeerde in te halen?
en dat gaat nur als 6 uren niemand is![]()
Dat dot je probeert in te halen klopt denk ik wel. Dat je het niet gaat redden denk ik niet, je gaat best sterk.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja.![]()
En Haags deed gisteravond ook nog even een duit in het zakje dat ik het niet ging redden.![]()
Onderschat Dotteke niet hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker dann had ze moeten 400 punten maken,
en dat gaat nur als 6 uren niemand is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja wat zoll ze maken als altijd 5 mensen zijn,zequote:Op dinsdag 15 september 2020 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onderschat Dotteke niet hoor.
kann ze niet verwijdeern![]()
Wat is wiskunde toch moeilijkquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker dann had ze moeten 400 punten maken,
en dat gaat nur als 6 uren niemand is![]()
Ze staat 479 punten achter en er zijn nog 15 dagen te gaan. Oftewel, ze moet iedere dag 32 punten meer halen dan wat Fresh haalt. Dat is op zich te doen.![]()
Ze heeft jou in 24 uur gepakt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat zoll ze maken als altijd 5 mensen zijn,ze
kann ze niet verwijdeern“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar welke vrouw wil mario nou niet pakkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft jou in 24 uur gepakt.![]()
![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar welke vrouw wil mario nou niet pakken
ik had nur en mini vorsprungquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft jou in 24 uur gepakt.
je heeft en monstermaxi vorsprung![]()
Leuk trouwens,dat schema van Holy Goat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar welke vrouw wil mario nou niet pakken
En grafiek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrouwen en mario zijn net als Haags en mannen. Niet te stoppen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een voorgevoel dat jij de DT gaat pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen en mario zijn net als Haags en mannen. Niet te stoppen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik pak alleen zusjesquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een voorgevoel dat jij de DT gaat pakken.
De mijne zijn al bezet ,sorry.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, dat hadden ze me ook eerder mogen zeggenquote:Op dinsdag 15 september 2020 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mijne zijn al bezet ,sorry.
link?quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk trouwens,dat schema van Holy Goat.
En grafiek.![]()
Ik gun hun die pleziertjes wel hoor,waren ze lief voor je?quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat hadden ze me ook eerder mogen zeggen
quote:
![]()
Kijk maar even goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leg het je straks wel uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 03:36 schreef mario390 het volgende:
ja heb ik het grot gekijkt ,ik snap het niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JaaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Toch?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
LosssEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JaaaaaaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
AfEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Blijven!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
FeelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
TheEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
LoveEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
TonightEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Jaaa EuhEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
NouEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
Ik ben moeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
Hey vriend,je begint veel te vroeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In 5 posts dit keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ruim op tijd voor morgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Ferrous.quote:
Ik heb de honneurs maar even waargenomen met u welnemen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Feli, was net wakker dus ff te laat
Zeer goed van uquote:Op dinsdag 15 september 2020 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de honneurs maar even waargenomen met u welnemen.![]()
![]()
En soms hebben mensen stom geluk.quote:
Thats lifeOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb geluk zonder te varenquote:d
Ook goedquote:Op dinsdag 15 september 2020 04:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geluk zonder te varend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 04:10:22 ]![]()
Mario,geen rancune toch? Dat zou me spijten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen wat?quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mario,geen rancune toch? Dat zou me spijten.![]()
Groll.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen kree.quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:13 schreef kree het volgende:
Ok lol kan niet slapen meer. Haha wordt gewoon vanzelf wakker.
Vriend... Jij eindigt te laat.quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey vriend,je begint veel te vroeg.quote:
Nog even de 900 aantikken,dan ga ik slapen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach je werd ook nog snappen dat het belangrijkere dingen gevt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij en Mario gaan op 38 al los.quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend... Jij eindigt te laat.
[..]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morningquote:hmmms dit is irritant gewoon klaar wakker. Hoe de hell kan dit......
Tis nou niet dat ik gister een volle nacht slaap had ook nl.
Naja whatever wakker is wakker.Do what you love, love what you do!![]()
Word wel steeds later die dtquote:Op dinsdag 15 september 2020 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij en Mario gaan op 38 al los.![]()
Ik begin bij 39 te tellen tot 35,en dan ga ik posten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel gewaagt, kan ook zomaar weer eens eerder worden. Maar laatste tijd rond, 39quote:Op dinsdag 15 september 2020 04:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin bij 39 te tellen tot 35,en dan ga ik posten.![]()
Klopt,en een klein beetje tactiek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: