SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er wel weer puntjes bij gekregen sinds vannacht![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oky?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze vast leuk vinden als spellchechecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie tt lief konijntjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hele mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan jaquote:Op maandag 14 september 2020 20:18 schreef Sundaze het volgende:
[..]
Hee, zag ik je naam in de ticker voorbij komen?Met mijn shoutout naar Haagsie 🥳
![]()
It's the thought that countsquote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat ze vast leuk vinden als spellchechecker.![]()
Dattikheterrugtofenliefvind![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat ze vast leuk vinden als spellchechecker.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
It's the thought that counts![]()
Dattikheterrugtofenliefvind
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommigekunnenwelliefzijnquote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef maily het volgende:
[..]
It's the thought that counts![]()
DattikheterrugtofenliefvindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bradge is ook live.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja had hij hier al aangegeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een user die muziek speelt op een youtube kanaalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geslapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ich hatte eine berechnung gemacht.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je gaat de winst verspelen zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun je ook al rekenen?quote:Op maandag 14 september 2020 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ich hatte eine berechnung gemacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een schoonheidsslaapje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is nog steeds wennen dat jij niet @Dottey bentquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerustquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik dat was. Dat heb jij er van gemaakt 😛quote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog steeds wennen dat jij niet @:dottey bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerust“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Weet ik. No problem for you.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
me de dtime weer wegnehmenquote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerust![]()
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat komt wanneer het komt kan niemand iets aan doen. En ik gun het ff ook wel die mag toch ook wel een keer winnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi orgelman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat had hij toch nu ook bijnaquote:Op maandag 14 september 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt wanneer het komt kan niemand iets aan doen. En ik gun het ff ook wel die mag toch ook wel een keer winnen![]()
We zijn pas op de helft van de maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff is de winnaar van sept.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je toch makkelijk winnen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kann en of twe dagen wegblijven selfs dann halt je niemandquote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de maand.![]()
Lukt ok niet meer. Zeker niet overdag. Te druk. In de nacht kan je nog punten halen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann en of twe dagen wegblijven selfs dann halt je niemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |