Ich hatte eine berechnung gemacht.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je gaat de winst verspelen zo
Kun je ook al rekenen?quote:Op maandag 14 september 2020 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ich hatte eine berechnung gemacht.
Even een schoonheidsslaapje.quote:
het is nog steeds wennen dat jij niet @Dottey bentquote:
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerustquote:
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik dat was. Dat heb jij er van gemaakt 😛quote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog steeds wennen dat jij niet @:dottey bent
Dat gaat wel lukken.quote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerust
Weet ik. No problem for you.quote:
me de dtime weer wegnehmenquote:Op maandag 14 september 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je weer lekker door trekken vannacht. Goed uit gerust
quote:
Dat komt wanneer het komt kan niemand iets aan doen. En ik gun het ff ook wel die mag toch ook wel een keer winnenquote:
Hoi orgelman.quote:
dat had hij toch nu ook bijnaquote:Op maandag 14 september 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt wanneer het komt kan niemand iets aan doen. En ik gun het ff ook wel die mag toch ook wel een keer winnen
We zijn pas op de helft van de maand.quote:
Ff is de winnaar van sept.quote:
Ga je toch makkelijk winnen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de maand.
je kann en of twe dagen wegblijven selfs dann halt je niemandquote:Op maandag 14 september 2020 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn pas op de helft van de maand.
Lukt ok niet meer. Zeker niet overdag. Te druk. In de nacht kan je nog punten halen.quote:Op maandag 14 september 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann en of twe dagen wegblijven selfs dann halt je niemand
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |