SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Mensen dachten van mij altijd dat ik een onwijze mongool zou zijn in het echtquote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat weet je van bijna niemand hier toch.Wat bleek? Mensen vonden / vinden mij tot nu toe allemaal wel een chiller
![]()
![]()
Geloof ik zo !!quote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef
chufi het volgende: [..]
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaring
avond
![]()
Heb ik niet ... Sky Sport Newsquote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
alaba zijn berater in ruzie met hoeneß, en nu mischt zich ook zijn vater in
nu op sky sport news![]()
Beter zo als andersom toch.quote:Op maandag 14 september 2020 18:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen dachten van mij altijd dat ik een onwijze mongool zou zijn in het echtWat bleek? Mensen vonden / vinden mij tot nu toe allemaal wel een chiller
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Same here, ik ben nooit een echte vleeseter geweest en daar trek ik voor mezelf wel de lijn.quote:Op maandag 14 september 2020 18:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah beetje omdat het zo slecht is maar heb er ook gwn niet de behoefte aan ofzo. Ik mis het niet echt. Soms wel enorme zin in kip maar zelfs dat valt tegenwoordig mee. Vlees helemaal nooit meer eten zou me dan weer niet lukken![]()
Af en toe moet kunnen![]()
Paling heb ik 1x gegeten en vond er niet veel aan. Wel lekker maar smaakte zelfde als gerookte makreel
Maar af en toe vis, daar ben ik hypocriet genoeg voor.
En nuuuuuut!!! Smaakt helemaal anders joh, gekkieMaar ik snap wel dat het niet voor iedereen is haha!
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen dachten van mij altijd dat ik een onwijze mongool zou zijn in het echtWat bleek? Mensen vonden / vinden mij tot nu toe allemaal wel een chiller
Dat vind ik ook het leuke van een meet.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Liefquote:Op maandag 14 september 2020 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je wel rustig. Goed aan jezelf denken he.Ik doe mijn best
![]()
![]()
Je komt zoveel verschillende mensen tegen en eigenlijk zijn ze allemaal wel vrij normaalquote:Op maandag 14 september 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat vind ik ook het leuke van een meet.
![]()
Vind het ook mooi van een meet hoe je mening over iemand gewoon 100% kan omslaan in het positieve.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
@:grrrrrrrr BOLK DIE PANTER![]()
![]()
[ afbeelding ]!
Kunnen we sourcy voor jou inruilen?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Same here, ik ben nooit een echte vleeseter geweest en daar trek ik voor mezelf wel de lijn.
Maar af en toe vis, daar ben ik hypocriet genoeg voor.
En nuuuuuut!!! Smaakt helemaal anders joh, gekkieMaar ik snap wel dat het niet voor iedereen is haha!
misschien had ik gwn makreel gekregen dan. Want ik proefde het verschil helemaaaaaal niet!
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
@:grrrrrrrr BOLK DIE PANTER![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik denk nooit negatief over een ander, eerder een reaktie waarvan ik denk moet het nou weer.quote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je komt zoveel verschillende mensen tegen en eigenlijk zijn ze allemaal wel vrij normaal![]()
Vind het ook mooi van een meet hoe je mening over iemand gewoon 100% kan omslaan in het positieve.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goed zoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie is Sourcy ?quote:Op maandag 14 september 2020 18:51 schreef jerney het volgende:
[..]!
Kunnen we sourcy voor jou inruilen?![]()
Ik ken alleen de drinken daarvan![]()
![]()
Hahahaha ja, misschien! Was het een lange lerp of niet?quote:Op maandag 14 september 2020 18:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]misschien had ik gwn makreel gekregen dan. Want ik proefde het verschil helemaaaaaal niet!
![]()
![]()
Oh ja, wachtquote:Op maandag 14 september 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk nooit negatief over een ander, eerder een reaktie waarvan ik denk moet het nou weer.Dit is een slowchat met mensen die kunnen relativeren en al van zichzelf normaal zijn. Ik raak steeds in de war met KLB
![]()
![]()
Geniet van je avond.quote:Op maandag 14 september 2020 18:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Fijne avondd allen![]()
Eet smakelijk straks jerney
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hele fijne avondquote:Op maandag 14 september 2020 18:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga weer wat anders doen.
Fijne avondd allen![]()
Eet smakelijk straks jerney![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |