Dan moet ik 't nog eens terugkijken.quote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs stond er vrijwel naast.
Niks moet hoor, ik ben het wel met je eens dat de VAR er terecht niets aan deed.quote:Op maandag 14 september 2020 18:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan moet ik 't nog eens terugkijken.
Even terug gekeken; Schuurs stond toch zo'n 2 meter achter de situatie. Maar oke, die gozer van Sparta struikelt ook over Tagliafico, dus dan vervalt de scoringspositie ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks moet hoor, ik ben het wel met je eens dat de VAR er terecht niets aan deed.
Gelukkig geen erge consequenties.quote:Op maandag 14 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Even terug gekeken; Schuurs stond toch zo'n 2 meter achter de situatie. Maar oke, die gozer van Sparta struikelt ook over Tagliafico, dus dan vervalt de scoringspositie ook wel eigenlijk.
Al met al gewoon een kut moment wat begrijpelijk lastig is voor zo'n arbiter.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
neutraal ben ik uiteraard ook niet maar die speler van Sparta had de bal toch niet (meer) dan is het toch niet ontnemen van een scoringskans, dat kan je in de herhalingen duidelijk zien en daar is de var voorquote:Op maandag 14 september 2020 18:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Juist sterk van de VAR om niet in te grijpen, want scheids zat niet 100% fout. Ik vond het wel een scoringskans ontnemen, want speler van Sparta kon anders zo door op goal lopen, als Tagliafico die bal niet raakt. In mijn herinnering was er geen speler van Ajax nog dichtbij genoeg om dat mannetje nog in te halen.
Maar goed, ik ben niet neutraal, laat ik dat voorop stellen
Dát ziet er goed uitquote:Op maandag 14 september 2020 18:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee angusbeef burgers, spoelen we vandaag door met brand IPA.
@:Iwanius
Ja, dat tijdrekken moet je als Ajax, zelfs tegen 10 man, in dit soort wedstrijden niet willen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
over Onana wel eens, dat gaat wel wat te ver, die kaart was misschien moedig maar ik vond die wel vreemd en maakte de wedstrijd ook meteen kapot
De aanvaller van Sparta lag op snelheid he,Schuurs had hem nooit meer kunnen achterhalen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs stond er vrijwel naast.
Ik vind die gesmolten plakjes plastic alleen wat minder.quote:
Het lijkt idd op plastic. Het is té glad, té geel en doet nep aan. Ook zit er amper smaak aan. Jammer.quote:Op maandag 14 september 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die gesmolten plakjes plastic alleen wat minder.
Heerlijk!!quote:Op maandag 14 september 2020 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thanks, en wat vind je van de burgers?
Oh oké.quote:Op maandag 14 september 2020 19:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De aanvaller van Sparta lag op snelheid he,Schuurs had hem nooit meer kunnen achterhalen.
Als Schuurs een meter achter Taglia stond was het waarschijnlijk geen rood geweest
Je bedoelt, neem ik aan, mét 10 man.quote:Op maandag 14 september 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat tijdrekken moet je als Ajax, zelfs tegen 10 man, in dit soort wedstrijden niet willen.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je bedoelt, neem ik aan, mét 10 man.
Reden?quote:Op maandag 14 september 2020 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Braddie stopt weer met vloggen.
Verrassend.
Vooral met de weegmomenten.quote:Op maandag 14 september 2020 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Braddie stopt weer met vloggen.
Verrassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |