Heb er net een paar op de FP gezetquote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?
Daar hebben we Kree voorquote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?
Copy pastequote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb er net een paar op de FP gezet
Kree heeft altijd wel mooie verhalenquote:
Oh wat goedquote:
60 seconden na de laatste post.quote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten worden berekend op hele minuten? Of is het echt 60 seconden na de laatste post?
Echt op 60 secondenquote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten worden berekend op hele minuten? Of is het echt 60 seconden na de laatste post?
Het zal me aan me reet roestenquote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja tochquote:Op maandag 14 september 2020 00:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je zit hier toch gewoon voor de gezelligheid?![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 00:53 schreef Jippie het volgende:
Nog een prettige nacht samen, ik ga slapen
[ afbeelding ]
Ja die krijg je er gratis bij, of je wil of niet.quote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Gezelligheid is belangrijk ja.
Die punten boeien me niet zo veel. Hoewel ik daarnet wel een paar heb gescored.
Fijn gevoel hequote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van "gezellig"quote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
"leuk" dan, als term.quote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje jeuk van "gezellig"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |