Heb er net een paar op de FP gezetquote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?
Daar hebben we Kree voorquote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?
Copy pastequote:Op maandag 14 september 2020 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb er net een paar op de FP gezet
Kree heeft altijd wel mooie verhalenquote:
Oh wat goedquote:
60 seconden na de laatste post.quote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten worden berekend op hele minuten? Of is het echt 60 seconden na de laatste post?
Echt op 60 secondenquote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Die punten worden berekend op hele minuten? Of is het echt 60 seconden na de laatste post?
Het zal me aan me reet roestenquote:Op maandag 14 september 2020 00:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja tochquote:Op maandag 14 september 2020 00:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je zit hier toch gewoon voor de gezelligheid?![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 00:53 schreef Jippie het volgende:
Nog een prettige nacht samen, ik ga slapen
[ afbeelding ]
Ja die krijg je er gratis bij, of je wil of niet.quote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Gezelligheid is belangrijk ja.
Die punten boeien me niet zo veel. Hoewel ik daarnet wel een paar heb gescored.
Fijn gevoel hequote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van "gezellig"quote:Op maandag 14 september 2020 00:54 schreef gebrokenglas het volgende:
"leuk" dan, als term.quote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje jeuk van "gezellig"
Ik altijd wanneer er opgemerkt wordt dat hier leuke en toffe users zitten.quote:Op maandag 14 september 2020 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje jeuk van "gezellig"
Ja me neus.quote:Op maandag 14 september 2020 01:00 schreef chufi het volgende:
Het blijft hier natuurlijk wel een spel .. Dus zeiken over mensen die het spelen is zinloos. Je kunt ook in een SC je gezelligheid zoeken die bij je past
Dat is een hoaxquote:Op maandag 14 september 2020 01:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik altijd wanneer er opgemerkt wordt dat hier leuke en toffe users zitten.
Je qoutequote:
Ik pak een puntjequote:
Godverdommequote:
Ja fucking belangrijkquote:
Omdat hij mij meestal quote ipv en ik geen zin heb zn laatste post te zoekenquote:Op maandag 14 september 2020 01:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wat zit je hem nou steeds te mentionen?
Rob heeft ook een pi die niet zo goed gaat met zijn tekstquote:Op maandag 14 september 2020 01:14 schreef Rob het volgende:
zijn maatje attenderen dat en punten gemaakt kunnen worden
Chufi en mario spelen het graag vies hier samen in de nacht.quote:Op maandag 14 september 2020 01:14 schreef Rob het volgende:
zijn maatje attenderen dat en punten gemaakt kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |