Je bonusklacht moet een anti-klacht zijn. Voor de rest helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 september 2020 12:17 schreef TDS0198 het volgende:
Zoals Djaylano, Valeriano, Destiny, Priscilla.
Waarom doe je dat je kind aan?
Klacht: laagopgeleide tokkie tienermoeders die hun kinderen vreselijke namen geven.
Bonusklacht: Vaak roken ze ook nog eens tijdens de zwangerschap.
VAGIANA HAHAHAHAHHH veel plezier op school.quote:Op zondag 13 september 2020 12:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik ken er eentje die haar koter Vaiana heeft genoemd
Ik kan nu al raden wat haar bijnaam op school later gaat worden, arm kind
wat danquote:Op zondag 13 september 2020 12:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik ken er eentje die haar koter Vaiana heeft genoemd
Ik kan nu al raden wat haar bijnaam op school later gaat worden, arm kind
da's toch een soort stoel?quote:
Die zijn minstens net zo klachtwaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Je ziet wel echt een tweedeling merk ik.
Of het zijn domme tokkies met echte tokkienamen. Of het zijn linkse zweefteven die hun kind Sterre, Vlinder en Finn noemen.
Eensch. Of Mees of Storm.quote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn minstens net zo klachtwaardig.
Storm ja, of Lente of Binkquote:Op zondag 13 september 2020 14:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eensch. Of Mees of Storm.
En dan vaak ook nog op dusdanige manier gekleed dat je bij wijze van in de broek moet kijken wat het geslacht isWant ja, aan de naam kun je het ook niet gokken.
noem je kind dan maanvis!quote:
HR ..beetje andere uit het bedrijf gooien terwijl je zelf overbodig bent toch /quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken hier een Jayla, Cheyenne en Chanaya.
Alledrie kinderen van tienermoeders.
Maarja liever dat dan bakfietsmoeders met een Finn, Sterre of Merel. Tienermoeders doen iig niet of ze interessant zijn en een druk leven hebben bij een reclamebureau of HR.
Jij bent een beetje in de war, zie ik.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Of het zijn linkse zweefteven die hun kind Sterre, Vlinder en Finn noemen.
Ik ken een Sterre, Finn, Mees en Storm. En, nee, daarbij hoef je nooit te raden wat voor geslacht ze zijn. Dus je aannames zijn blijkbaar gebaseerd op sod all.quote:Op zondag 13 september 2020 14:16 schreef derLudolf het volgende:
Eensch. Of Mees of Storm.
En dan vaak ook nog op dusdanige manier gekleed dat je bij wijze van in de broek moet kijken wat het geslacht isWant ja, aan de naam kun je het ook niet gokken.
Lente kan ik ook. Leuke meid.quote:
Als je als man Lente heet dan kan je een liedje maken : Er zit altijd lente in de vagina van de tandartsassistentequote:Op zondag 13 september 2020 18:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lente kan ik ook. Leuke meid.
Nee, kan niet. Is een lettergreep te veel voor de melodie.quote:Op zondag 13 september 2020 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je als man Lente heet dan kan je een liedje maken : Er zit altijd lente in de vagina van de tandartsassistente
Suggesties zijn welkom. Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op zondag 13 september 2020 18:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Is een lettergreep te veel voor de melodie.
Geen verwijzing naar wat ik denk in dit topic?quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Of het zijn domme tokkies met echte tokkienamen. Of het zijn linkse zweefteven die hun kind Sterre, Vlinder en Finn noemen.
Euhm dat laatste is 3x beter..quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja liever dat dan bakfietsmoeders met een Finn, Sterre of Merel. Tienermoeders doen iig niet of ze interessant zijn en een druk leven hebben bij een reclamebureau of HR.
Sterre en Storm is nog wel makkelijk te raden. Maar geen idee of Finn en Mees nou een jongen of een meid is...quote:Op zondag 13 september 2020 18:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ken een Sterre, Finn, Mees en Storm. En, nee, daarbij hoef je nooit te raden wat voor geslacht ze zijn. Dus je aannames zijn blijkbaar gebaseerd op sod all.
hoezo..jongens en meiden bestaan niet meer..quote:Op zondag 13 september 2020 19:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sterre en Storm is nog wel makkelijk te raden. Maar geen idee of Finn en Mees nou een jongen of een meid is...
Dat zijn natuurlijk jongens. Jij maakt de opmerking dat het bij 'dat soort' kinderen vaak niet te zien is of het jongens of meiden zijn, vanwege hun kleding. En dat is merkwaardig, want het lijkt dat je helemaal geen Finn of Mees kent. Anyway, bij de Finn en Mees die ik ken, is daar geen enkele twijfel over. En ook niet over hun kleding.quote:Op zondag 13 september 2020 19:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sterre en Storm is nog wel makkelijk te raden. Maar geen idee of Finn en Mees nou een jongen of een meid is...
Zal wel meevallen. Vaiana is een Disneyfilm met in de hoofdrol; jawel Vaiana.quote:
Ik heet Kevin.quote:
Ik weet van mensen dat ze een kleinkind hebben die Mees heet, geen idee of dat nou een jonkie of wichie is.quote:Op zondag 13 september 2020 19:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk jongens. Jij maakt de opmerking dat het bij 'dat soort' kinderen vaak niet te zien is of het jongens of meiden zijn, vanwege hun kleding. En dat is merkwaardig, want het lijkt dat je helemaal geen Finn of Mees kent. Anyway, bij de Finn en Mees die ik ken, is daar geen enkele twijfel over. En ook niet over hun kleding.
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de naam of het kind.quote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet van mensen dat ze een kleinkind hebben die Mees heet, geen idee of dat nou een jonkie of wichie is.
Nee, hoor. Het gros van het 'bakfietsgrut' dat ik tegenkom, draagt Gap of Gaastra.quote:Maar joh, je weet toch ook wel dat dat bakfietsgrut vaak "hip" grijze/unisex kleding aan trekt.
Finn is een relatief normale naam in vergelijking met die andere namen die je noemt. Sterre en Vlinder zitten in de categorie Maan, Zomer, Bloem, Luna en Lieve.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Ik ken een Merel die een Finn als zoon heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken een Latoyaquote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
Waren deze al genoemd?![]()
Shaniqwa, D’cherainio, D’oveannym, Eu’lionajanelle, Djayciano, Dychénally, Ivnohëangelly, Djayequin, Jahmayson, Shantrishya, Djayfieró, Djayrixon, Dy’vensio, Dychandley, Felichairo, Fianchelo, G-dyson, Gerdriëngelson, Giquentley, Guernsheanick, J’aezriël, Rughshanty, Jah-Irieson, Jahmillyano, Jahfensley, Deshunique, Jahraileyson, Sharqueendaily, Jayvanolito, Jayh’Nillio, Jayvylencio, Marisuënchelo, Miquishadrion, Heavenlyshaira, Sixjahfayrah, Xiorahengely, Ar’Disianthony, Djay-Shantly, Jeandrévyone, Jermaiden, Jxaïjra, Quishaynely, Q-Zenly, Rayginaigello, La-Georgia, Rayliceyano, Ridjuriondric, Trae’vaughn, Zeph-Clayton, Tishantely-Elysha, Zjay-driënne, Aldishainy, Cedrixviënthely, Dashentheny, S’sharayliah, D’Vallery, Jayleaviënna, Khy-tyshaintely, Laquishana, Leighviangelly.
hahahquote:Op zondag 13 september 2020 12:31 schreef hoechst het volgende:
Kan opzich wel kloppen
Vaak zijn de kinderen van tienermoeders niet 100% kaas...
No offense xD
Gooi wat briefjes met alle letters van het alfabet in een grabbelton, en kijk maar wat eruit rolt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
Shaniqwa, D’cherainio, D’oveannym, Eu’lionajanelle, Djayciano, Dychénally, Ivnohëangelly, Djayequin, Jahmayson, Shantrishya, Djayfieró, Djayrixon, Dy’vensio, Dychandley, Felichairo, Fianchelo, G-dyson, Gerdriëngelson, Giquentley, Guernsheanick, J’aezriël, Rughshanty, Jah-Irieson, Jahmillyano, Jahfensley, Deshunique, Jahraileyson, Sharqueendaily, Jayvanolito, Jayh’Nillio, Jayvylencio, Marisuënchelo, Miquishadrion, Heavenlyshaira, Sixjahfayrah, Xiorahengely, Ar’Disianthony, Djay-Shantly, Jeandrévyone, Jermaiden, Jxaïjra, Quishaynely, Q-Zenly, Rayginaigello, La-Georgia, Rayliceyano, Ridjuriondric, Trae’vaughn, Zeph-Clayton, Tishantely-Elysha, Zjay-driënne, Aldishainy, Cedrixviënthely, Dashentheny, S’sharayliah, D’Vallery, Jayleaviënna, Khy-tyshaintely, Laquishana, Leighviangelly.
Ik heb je zojuist een e-mile gestuurd.quote:Op zondag 13 september 2020 18:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of airmails?
Zeker nog een antivaxxer ookquote:Op maandag 14 september 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik ken een Merel die een Finn als zoon heeft.
Je kan het op zich best ver schoppen met zo'n naam. Een bekende advocaat heet W.Anker.quote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Een kennis noemde haar kind Dunja.
Toevallig is er niemand lichter dan 100 kilo in die familie dus eerste wat ik dacht bij de geboorte, toen was ze al 62 cm en 11 pond, 'Dunja wat ben je Dikja'.
Maar hé, juist goed, krijg je dikke huid van.
Henk Maatje, kennis van mn pa, noemde zn zoon gewoon Tom. Tja...
Wow..quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
Hier heb je er nog veel meer... zoals Quinoa, Fokje, Bellend en Qut.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:48 schreef ebke het volgende:
Wow..
Ik moet hier nu gepost hebben, deze zijn om in te lijsten.
Tomaatjequote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Henk Maatje, kennis van mn pa, noemde zn zoon gewoon Tom. Tja...
Qut.. ik hoop niet dat je dat uitspreekt zoals ik denk dat je het uitspreekt...quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hier heb je er nog veel meer... zoals Quinoa, Fokje, Bellend en Qut.
https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013
https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2014
https://www.rtlnieuws.nl/(...)4-van-qut-tot-huigje
https://www.nsmbl.nl/dit-(...)rnamen-in-nederland/
Uitspraak zal wel iets van "kwud" zijn maar dat maakt het niet veel beter.quote:Op zondag 20 september 2020 13:03 schreef Zusje123 het volgende:
Qut.. ik hoop niet dat je dat uitspreekt zoals ik denk dat je het uitspreekt...
En gewoon doodnormale mensen die hun kinderen Bart, Gijs of Thomas noemen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Igor is eigenlijk wel een bazen naamquote:Op zondag 13 september 2020 20:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet je kids Vladimir, Igor of Helga noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |