Je bonusklacht moet een anti-klacht zijn. Voor de rest helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 september 2020 12:17 schreef TDS0198 het volgende:
Zoals Djaylano, Valeriano, Destiny, Priscilla.
Waarom doe je dat je kind aan?
Klacht: laagopgeleide tokkie tienermoeders die hun kinderen vreselijke namen geven.
Bonusklacht: Vaak roken ze ook nog eens tijdens de zwangerschap.
VAGIANA HAHAHAHAHHH veel plezier op school.quote:Op zondag 13 september 2020 12:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik ken er eentje die haar koter Vaiana heeft genoemd
Ik kan nu al raden wat haar bijnaam op school later gaat worden, arm kind
wat danquote:Op zondag 13 september 2020 12:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik ken er eentje die haar koter Vaiana heeft genoemd
Ik kan nu al raden wat haar bijnaam op school later gaat worden, arm kind
da's toch een soort stoel?quote:
Die zijn minstens net zo klachtwaardig.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Je ziet wel echt een tweedeling merk ik.
Of het zijn domme tokkies met echte tokkienamen. Of het zijn linkse zweefteven die hun kind Sterre, Vlinder en Finn noemen.
Eensch. Of Mees of Storm.quote:Op zondag 13 september 2020 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die zijn minstens net zo klachtwaardig.
Storm ja, of Lente of Binkquote:Op zondag 13 september 2020 14:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eensch. Of Mees of Storm.
En dan vaak ook nog op dusdanige manier gekleed dat je bij wijze van in de broek moet kijken wat het geslacht isWant ja, aan de naam kun je het ook niet gokken.
noem je kind dan maanvis!quote:
HR ..beetje andere uit het bedrijf gooien terwijl je zelf overbodig bent toch /quote:Op zondag 13 september 2020 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken hier een Jayla, Cheyenne en Chanaya.
Alledrie kinderen van tienermoeders.
Maarja liever dat dan bakfietsmoeders met een Finn, Sterre of Merel. Tienermoeders doen iig niet of ze interessant zijn en een druk leven hebben bij een reclamebureau of HR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |