Gooi wat briefjes met alle letters van het alfabet in een grabbelton, en kijk maar wat eruit rolt.quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
Waren deze al genoemd?![]()
Shaniqwa, D’cherainio, D’oveannym, Eu’lionajanelle, Djayciano, Dychénally, Ivnohëangelly, Djayequin, Jahmayson, Shantrishya, Djayfieró, Djayrixon, Dy’vensio, Dychandley, Felichairo, Fianchelo, G-dyson, Gerdriëngelson, Giquentley, Guernsheanick, J’aezriël, Rughshanty, Jah-Irieson, Jahmillyano, Jahfensley, Deshunique, Jahraileyson, Sharqueendaily, Jayvanolito, Jayh’Nillio, Jayvylencio, Marisuënchelo, Miquishadrion, Heavenlyshaira, Sixjahfayrah, Xiorahengely, Ar’Disianthony, Djay-Shantly, Jeandrévyone, Jermaiden, Jxaïjra, Quishaynely, Q-Zenly, Rayginaigello, La-Georgia, Rayliceyano, Ridjuriondric, Trae’vaughn, Zeph-Clayton, Tishantely-Elysha, Zjay-driënne, Aldishainy, Cedrixviënthely, Dashentheny, S’sharayliah, D’Vallery, Jayleaviënna, Khy-tyshaintely, Laquishana, Leighviangelly.
Ik heb je zojuist een e-mile gestuurd.quote:Op zondag 13 september 2020 18:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of airmails?
Zeker nog een antivaxxer ookquote:Op maandag 14 september 2020 11:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik ken een Merel die een Finn als zoon heeft.
Je kan het op zich best ver schoppen met zo'n naam. Een bekende advocaat heet W.Anker.quote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Een kennis noemde haar kind Dunja.
Toevallig is er niemand lichter dan 100 kilo in die familie dus eerste wat ik dacht bij de geboorte, toen was ze al 62 cm en 11 pond, 'Dunja wat ben je Dikja'.
Maar hé, juist goed, krijg je dikke huid van.
Henk Maatje, kennis van mn pa, noemde zn zoon gewoon Tom. Tja...
Wow..quote:Op maandag 14 september 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
Waren deze al genoemd?![]()
Shaniqwa, D’cherainio, D’oveannym, Eu’lionajanelle, Djayciano, Dychénally, Ivnohëangelly, Djayequin, Jahmayson, Shantrishya, Djayfieró, Djayrixon, Dy’vensio, Dychandley, Felichairo, Fianchelo, G-dyson, Gerdriëngelson, Giquentley, Guernsheanick, J’aezriël, Rughshanty, Jah-Irieson, Jahmillyano, Jahfensley, Deshunique, Jahraileyson, Sharqueendaily, Jayvanolito, Jayh’Nillio, Jayvylencio, Marisuënchelo, Miquishadrion, Heavenlyshaira, Sixjahfayrah, Xiorahengely, Ar’Disianthony, Djay-Shantly, Jeandrévyone, Jermaiden, Jxaïjra, Quishaynely, Q-Zenly, Rayginaigello, La-Georgia, Rayliceyano, Ridjuriondric, Trae’vaughn, Zeph-Clayton, Tishantely-Elysha, Zjay-driënne, Aldishainy, Cedrixviënthely, Dashentheny, S’sharayliah, D’Vallery, Jayleaviënna, Khy-tyshaintely, Laquishana, Leighviangelly.
Hier heb je er nog veel meer... zoals Quinoa, Fokje, Bellend en Qut.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:48 schreef ebke het volgende:
Wow..
Ik moet hier nu gepost hebben, deze zijn om in te lijsten.
Tomaatjequote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Henk Maatje, kennis van mn pa, noemde zn zoon gewoon Tom. Tja...
Qut.. ik hoop niet dat je dat uitspreekt zoals ik denk dat je het uitspreekt...quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hier heb je er nog veel meer... zoals Quinoa, Fokje, Bellend en Qut.
https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2013
https://www.vernoeming.nl/bizarste-kindernamen-2014
https://www.rtlnieuws.nl/(...)4-van-qut-tot-huigje
https://www.nsmbl.nl/dit-(...)rnamen-in-nederland/
Uitspraak zal wel iets van "kwud" zijn maar dat maakt het niet veel beter.quote:Op zondag 20 september 2020 13:03 schreef Zusje123 het volgende:
Qut.. ik hoop niet dat je dat uitspreekt zoals ik denk dat je het uitspreekt...
En gewoon doodnormale mensen die hun kinderen Bart, Gijs of Thomas noemen.quote:Op zondag 13 september 2020 13:30 schreef Sander166 het volgende:
Je ziet wel echt een tweedeling merk ik.
Of het zijn domme tokkies met echte tokkienamen. Of het zijn linkse zweefteven die hun kind Sterre, Vlinder en Finn noemen.
Igor is eigenlijk wel een bazen naamquote:Op zondag 13 september 2020 20:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet je kids Vladimir, Igor of Helga noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |