SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Starflyer op 13-09-2020 11:51:25 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Wie? Sargeant? Dat lijkt me ook niet neequote:
Alleen maar 1 titelkandidaat geëlimineerd voor de titelquote:
Zouden ze in de F1 ook moeten doen, gewoon de koploper in de WK stand eraf rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar 1 titelkandidaat geëlimineerd voor de titel
Dat zou fijn jaquote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze in de F1 ook moeten doen, gewoon de koploper in de WK stand eraf rijden.
Bottas doet vanmiddag een Rosbergje?quote:Op zondag 13 september 2020 10:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze in de F1 ook moeten doen, gewoon de koploper in de WK stand eraf rijden.
Als ie dat doet zeg ik nooit meer wat negatiefs over Bottas.quote:Op zondag 13 september 2020 10:42 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Bottas doet vanmiddag een Rosbergje?
Ff quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 13 september 2020 10:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie dat doet zeg ik nooit meer wat negatiefs over Bottas.
Totdat ie het zelf ongedaan maakt door bv Max eraf te rijden in dezelfde situatie. Maar dat is dan zijn eigen schuld.quote:Op zondag 13 september 2020 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ff quoten voor het nageslacht
Je bedoelt Piastri?quote:Op zondag 13 september 2020 10:49 schreef franklop het volgende:
Hoe hoog moet Pou eindigen om Vesti te passeren als hij 9e blijft?
Starflyer was mijn vraag al voor
Ik dacht al, wtf zegt hij danquote:Op zondag 13 september 2020 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaap v Lagen is geen Porsche Cupkampioen
Dat is Larry ten Voorde
Zoals het nu staat derde.quote:Op zondag 13 september 2020 10:49 schreef franklop het volgende:
Hoe hoog moet Pou eindigen om piastri te passeren als hij 9e blijft?
Starflyer was mijn vraag al voor
Gisteren wel en dat hielp ook nietquote:
Zou ook knap stom zijn om dat nu niet te doen.quote:
Ik zat bij de kapper of zoietsquote:Op zondag 13 september 2020 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren wel en dat hielp ook niet
Klopt, maar blijft irritantquote:Op zondag 13 september 2020 10:57 schreef Doler12 het volgende:
Hehe Van dam verwarde larry constant met jaap in het gehele porsche seizoen
Nee, toen zat je nog niet bij de kapperquote:Op zondag 13 september 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zat bij de kapper of zoiets
Antiklacht: blits kapsel
quote:Op zondag 13 september 2020 10:59 schreef franklop het volgende:
Ze kunnen Fernandez ook maar beter snel vertellen Pou ervoor te laten. Dan kan die nog naar p2
Ja, laatste racequote:Op zondag 13 september 2020 11:02 schreef Pino112 het volgende:
Is dit de laatste race? Kalender in de OP klopt niet
Nee want Fransoosquote:Op zondag 13 september 2020 11:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen hier voor POU (ik wel)?
Ja, OP is dit jaar niet bijgewerkt.quote:Op zondag 13 september 2020 11:02 schreef Pino112 het volgende:
Die kalender was pre-coronaquote:Op zondag 13 september 2020 11:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Franse rasquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 13 september 2020 11:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, kalender is dit jaar niet bijgewerkt.
Ik stiekem ook. Niet verder vertellenquote:Op zondag 13 september 2020 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het Franse ras
Iets met Covid-19quote:
Omdat niemand dat gevrijwilligd heeft?quote:
Jij hebt het ook niet gedaan toch?quote:Op zondag 13 september 2020 11:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dan kan je de OP toch bijwerken als de vernieuwde kalender er is?
Dat zie jij verkeerdquote:Op zondag 13 september 2020 11:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ssssst!quote:Op zondag 13 september 2020 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Niet verder vertellen
Ik zie een vrijwilliger?quote:Op zondag 13 september 2020 11:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaasquote:Op zondag 13 september 2020 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar POU gaat het niet redden zo
Ja. Verschil is nu 7 punten. Met FL wordt dat 9, net genoeg op derde plaatsenquote:Op zondag 13 september 2020 11:06 schreef franklop het volgende:
FL eventueel genoeg nu voor Pouchaire?
quote:Op zondag 13 september 2020 11:06 schreef vosss het volgende:
Kut het is al 11 uur geweest!!
Ik moet als de sodemieter naar mijn wekelijks bezoekje van mijn moeder!
Tot vanmiddag bij de F1 race
quote:Op zondag 13 september 2020 11:06 schreef vosss het volgende:
Kut het is al 11 uur geweest!!
Ik moet als de sodemieter naar mijn wekelijks bezoekje van mijn moeder!
Tot vanmiddag bij de F1 race
Verschil nu 7, dus FL genoeg.quote:Op zondag 13 september 2020 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Verschil is nu 6 punten. Met FL wordt dat 8, één punt te weinig
Dan is het klaar nu. Maar toch nog enige vorm van spanning gehadquote:Op zondag 13 september 2020 11:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Verschil is nu 6 punten. Met FL wordt dat 8, één punt te weinig
Ik ben een incidentele kijker, jullie zijn de kenners.quote:Op zondag 13 september 2020 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet gedaan toch?![]()
Zie edit. Ik telde verkeerd. Ging uit van 4 punten voor P8, maar is hier maar 3quote:
Dat zei ikquote:Op zondag 13 september 2020 11:09 schreef franklop het volgende:
Piastri gaat Fernández ook nog wel voorbij
Eensquote:Op zondag 13 september 2020 11:12 schreef Zorro het volgende:
Leukste races dit seizoen waren toch in deze F3
Piastri heeft ook zijn deel aan pech gehad. Is voor mij een waardige kampioen.quote:Op zondag 13 september 2020 11:11 schreef Zorro het volgende:
Hoe dan ook, wat mij betreft zou Sargeant de terechte kampioen zijn geweest. 2 weekenden op rij eraf worden getikt...
Dat is ook waar. Het is niet als de F1 waar altijd dezelfde alle geluk van de wereld heeft. Iedereen heeft hier zijn aandeel in de pech.quote:Op zondag 13 september 2020 11:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Piastri heeft ook zijn deel aan pech gehad. Is voor mij een waardige kampioen.
0quote:Op zondag 13 september 2020 11:50 schreef franklop het volgende:
Hoeveel races heeft de f2 nog na dit weekend?
3, zie OPquote:Op zondag 13 september 2020 11:50 schreef franklop het volgende:
Hoeveel races heeft de f2 nog na dit weekend?
Dankquote:
Nee, uit!quote:
Oei, dat wordt weer watquote:
maar waar kon Markelov heen?quote:Op zondag 13 september 2020 12:10 schreef Starflyer het volgende:
Under investigation. Vips was imho al voorbij Markelov
Eeuwen oude discussie, afremmen.quote:Op zondag 13 september 2020 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar waar kon Markelov heen?
Zie editquote:
Als Hamilton er voordeel uit kan halen wordt het normaal gesproken een SC. Dit geldt ook voor de F2quote:Op zondag 13 september 2020 12:26 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt nogal willekeurig wanneer het een SC is. Gister was er minder aanleiding.
Veel te laat.quote:
Gisteren kregen ze een auto niet weg, waardoor er een truck moest komen. Dat hoefde nu niet.quote:Op zondag 13 september 2020 12:26 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt nogal willekeurig wanneer het een SC is. Gister was er minder aanleiding.
Ja, bij het beëindigen vd VSCquote:
Er staat nu toch ook een takelwagen, en nu aan buitenkant van een bocht waar iemand rechtdoor kan schieten.quote:Op zondag 13 september 2020 12:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gisteren kregen ze een auto niet weg, waardoor er een truck moest komen. Dat hoefde nu niet.
Weet ik niet. Masr gisteren was er eerst een VSC, totdat bleek dat ze de auto niet weg kregen en er een SC kwam voor een takelwagen.quote:Op zondag 13 september 2020 12:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Er staat nu toch ook een takelwagen, en nu aan buitenkant van een bocht waar iemand rechtdoor kan schieten.
Of moest ie gister over de baan er naartoe rijden?
quote:
quote:Op zondag 13 september 2020 12:37 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat Zhou net een rondje te kort kwam.
Ja dat is het jammere.quote:
Wel mazzel dit weekend, pace niet geweldig. Zhou gister pech anders had die twee podiums denk ik.quote:
Met constant in de punten finishen pak je het kampioenschap, met zo nu en dan een dominant weekend niet.quote:Op zondag 13 september 2020 12:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel mazzel dit weekend, pace niet geweldig. Zhou gister pech anders had die twee podiums denk ik.
Oh ja dat zeker, maar hij was niet echt rap dit weekend.quote:Op zondag 13 september 2020 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met constant in de punten finishen pak je het kampioenschap, met zo nu en dan een dominant weekend niet.
En dat maakt hem een goede coureur, itt het begin van het jaar, vind ik hem nu de beste van het stel. Shwarzman laat het toch wat te vaak liggen als het tegen zit.quote:Op zondag 13 september 2020 12:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker, maar hij was niet echt rap dit weekend.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
Ook een paar zure mat-kruidnoten erbij?quote:
Het wordt gewoon uitgezonden op Ziggo Sportquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor hoerezooi?!?!
Waarom kan ik dat niet op de laptop kijken?
Dat weet ik, maar ik zit achter de laptop. Normaal kan ik die zender gewoon op de laptop kijken. En nu ineens niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het wordt gewoon uitgezonden op Ziggo Sport
Raar..quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zit achter de laptop. Normaal kan ik die zender gewoon op de laptop kijken. En nu ineens niet.
Kloteziggo
Die kaffers wilde mij ook al geen 2de Next box sturen zodat ik op de slaapkamer dezelfde functionaliteit heb als beneden![]()
Ja, daarom zei hij ook dat hij wat moois wilde laten zien voor zijn thuispubliek, maar dat er ook nog twee andere Russen zijn (Markelov en Mazepin)quote:
Ik dacht dat hij het over Mazepin hadquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daarom zei hij ook dat hij wat moois wilde laten zien voor zijn thuispubliek, maar dat er ook nog twee andere Russen zijn (Markelov en Mazepin)
Daar lijkt hij gelijk in te krijgen want de laat gestopten komen niet echt dichterbij.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Ah, het standaard "Die achterstand kunnen de mannen die later gestopt zijn en nu op softs rijden nooit inhalen!"-verhaaltje van Ronald.
Uiteraard krijgt hij precies die ene keer dat ik er wat over zeg gelijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar lijkt hij gelijk in te krijgen want de laat gestopten komen niet echt dichterbij.
Was hij het die de startcrash veroorzaakte en niet Piquet, zoals ik hoorde?quote:
Wie daar verantwoordelijk voor is, is mij niet geheel duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was hij het die de startcrash veroorzaakte en niet Piquet, zoals ik hoorde?
Dat is wel de verwachting.quote:
Ik denk niet dat Ferrari baalt. Schumacher zou sowieso niet in 2021 in een Ferrari zitten. Kijk maar naar Leclerc. Ondanks zijn dominantie in de F2 reed hij ook eerst een jaar Alfa Romeo Racing. En dat hij na 1 jaar al gepromoveerd werd is voor Ferrari begrippen uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ferrari baalt dat ze Sainz al getekend hebben. Sainz baalt dat het misschien van korte duur is. Verhaaltje Schumacher bij Ferrari lijkt wel in de maak.
Ik dacht dat Piquet op Vips klapte, maar kan ook Deletraz zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:21 schreef Fer het volgende:
Een remde heel laat en blokkeerde, iemand erachter stuurde naar links en zo klapten ze op elkaar.
Had al kippenvel bij die inhaalactie, het is een echte sluipmoordenaar. Rijd rondjes gewoon mee en pakt keihard zijn kans zodra het kan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:24 schreef VacaLoca het volgende:
Kippenvel bij het applaus. Schumacher leeft voort.
Blijf Mick trouwens bij interviews beetje het zelfde klinken als Max, in accent van z'n vader.
zaterdag = u6 wedstrijdjes van de zoonquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Terugkijken via F1TV of Ziggo?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zaterdag = u6 wedstrijdjes van de zoon
Jammer dat ik de race moest missen.
Dan zaten er zeer waarschijnlijk teveel scheldwoorden in zijn boordradio die niet meer weggebliept konden worden zonder dat het één lange BLIEEEEEEEP werd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:05 schreef Fer het volgende:
Hahaha die Tictum weer de lul en we hebben hem nog geen 1x gehoord vandaag
Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Terugkijken via F1TV of Ziggo?
Goedemorgen whiskasquote:Op zondag 27 september 2020 09:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks, ben er weerquote:Op zondag 27 september 2020 09:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al was @:Sinister-D- er al![]()
Switch ook heen en weerquote:Op zondag 27 september 2020 09:58 schreef Zorro het volgende:
Net op tijd, zat de 24h Nurburgring te kijken
Niet zozeer de volgorde maar de aanwijzingen vanaf de pitmuur door iemand die niet bij het operationele personeel behoort. Prema heeft daar een boete voor gehad.quote:Op zondag 27 september 2020 09:57 schreef Sabata het volgende:
Blijkbaar was de pitstop volgorde bij prema gisteren onregelmatig? Zou een protest van de andere teams kans maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |