Erg hè? En 5 minuten daarvoor had ik nog alles op Ellie staan.quote:
Ja, echt! Haha.quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken is geworden...
Aah wel vet balen! Als je wil mag je best met een ander account nog in de poule terug om gewoon voor de lol voor spek & bonen mee te doen?quote:Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Erg hè? En 5 minuten daarvoor had ik nog alles op Ellie staan.
Maar ik was er ook helemaal niet mee bezig, zoals de andere keren.
Ook totaal niet aan de vraag gedacht!
Misschien omdat het zomer is, lekker klussen en zo.
Och ja, volgend seizoen beter.
Lief van je, maar hoeft niet. Zoals gezegd kijk ik wel, maar volg de hele discussies erom heen nu nauwelijks, anders dan 's winters. Dan pluis ik alle hints en video's af.quote:Op zondag 13 september 2020 17:26 schreef Moira het volgende:
Aah wel vet balen! Als je wil mag je best met een ander account nog in de poule terug om gewoon voor de lol voor spek & bonen mee te doen?
Net als vorige week ook weer gekeken. Hij doet het leuk Lavezzi. Echt net een jonge Nathanquote:Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk Mollenstreken op Npo3 met Lavezzi Rutjes
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick nu wel 1500 euro opgehaald, zou de mol niet doen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja da's toch zeker wel een wegstreper idd.
Horace had vorige aflevering ook geld gepakt, maar dat was maar 250 en dat heeft 'ie niet eens aan de pot afgegeven (zit er volgens mij nog steeds niet in, heb er niks over gehoord iig en was er laatst nog niet bijgerekend), en dit keer ook mingeld gepakt.
Maar 1500 is echt too much wel
En toch vertrouw ik die vent nog steeds niet, heb gewoon een naar gevoel bij hemquote:Op zaterdag 12 september 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Enige die dan zou afvallen is Patrick door 1500 euro te kiezen. Dat is iets wat een mol nooit zou doen, je kunt zo makkelijk voor de zwarte vrijstelling gaan. Zelfs al zou er iets komen waarvan de mol weet dat hij het er weer uit kan halen zou je nooit zo even voor 1500 euro gaan kiezen.
Waarom zou je? Als kandidaat is de macht ook wel leuk. En als bonus wordt je misschien nog wel verdacht. Blijkbaar zeiken ze alleen als het niet handig is (c.q. als hij bij een speluitleg weer naar voren word gehaald). Dan moeten ze dat tussendoor toch regelen? Ik zou als ik Patrick was zeker geen initiatief nemen voor een stemming.quote:Op maandag 14 september 2020 00:32 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
En toch vertrouw ik die vent nog steeds niet, heb gewoon een naar gevoel bij hem
Ik heb vooral het idee dat hij die rol die hij in de schoot geworpen heeft gekregen wel erg handig vindt. Als kandidaat zou ik persoonlijk dat gezeik in de groep niet steeds willen iedere keer als ik weer eens een taak krijg, en zo snel mogelijk op een fatsoenlijke manier een nieuwe laten aanwijzen zodat die penningmeesterdiscussie achter de rug is.
Er is altijd wel gezeik over de penningmeester.quote:Op maandag 14 september 2020 00:32 schreef Fleischmeister het volgende:
En toch vertrouw ik die vent nog steeds niet, heb gewoon een naar gevoel bij hem
Ik heb vooral het idee dat hij die rol die hij in de schoot geworpen heeft gekregen wel erg handig vindt. Als kandidaat zou ik persoonlijk dat gezeik in de groep niet steeds willen iedere keer als ik weer eens een taak krijg, en zo snel mogelijk op een fatsoenlijke manier een nieuwe laten aanwijzen zodat die penningmeesterdiscussie achter de rug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |