abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2020 @ 09:37:07 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195033304

Om het overzicht te bewaren in de andere WIDM-topics die wat minder snel gaan, hebben we voor het posten tijdens (en over) de individuele uitzendingen en MolTalks elke week deze livetopics.
Deze gaan elke zaterdagavond open en elke zondagavond weer dicht, tot de volgende aflevering. In de tussentijd zijn er de topics die onderaan deze OP gelinkt staan.

Het jubileumseizoen van WIDM is opgenomen in Toscane en wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 5 september t/m 24 oktober elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt MolTalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Waarschijnlijk wederom gepresenteerd door oud-deelnemers Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen.

[success]JUBILEUMSEIZOEN WIE IS DE MOL?

In het extra jubileumseizoen van Wie is de Mol? krijgen tien oud-deelnemers een herkansing. Nog één keer! Een tweede kans! Spelen ze het spel dit keer anders? In het prachtige Italië starten zij hun zoektocht naar de Mol. Wie de tien kandidaten zijn, is de grote vraag. Anders dan voorgaande edities blijven de kandidaten voor elkaar en voor het publiek geheim totdat het spel is begonnen.

Voor dit extra jubileumseizoen ter ere van het 20-jarig jubileum van het programma, strijken de kandidaten neer in Toscane. Hier ligt de oorsprong van de Renaissance, wat letterlijk 'wedergeboorte' betekent. De ideale regio voor 10 oud-deelnemers om, met de wetenschap van toen, opnieuw jacht te maken op de Mol. Ze beginnen aan het spel in Val d'Orcia, een streek in Midden-Italië. Tijdens hun zoektocht naar de Mol gaan ze langs de geboorteplaatsen en belangrijke bouwwerken van de reuzen van de Renaissance: Michelangelo, Caravaggio en Leonardo da Vinci.

Wie lukt het om in deze bijzondere jubileumeditie het antwoord te vinden op die ene vraag? Wie is de mol?

Het jubileumseizoen van Wie is de Mol? zie je vanaf zaterdag 5 september om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1.

[/success]

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [WIDM] Livetopics
Topicreeks: [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol

MOL / Volg het jubileumseizoen in MOL en win het code-opdracht bordspel!
  zondag 13 september 2020 @ 09:38:03 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 13 september 2020 @ 14:59:10 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_195038801
_O- _O-
  zondag 13 september 2020 @ 15:16:56 #5
3542 Gia
User under construction
pi_195039021
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 21:53 schreef Moira het volgende:

Aaah ja dat was @:Gia :o :'(
Erg hè? En 5 minuten daarvoor had ik nog alles op Ellie staan.

Maar ik was er ook helemaal niet mee bezig, zoals de andere keren.
Ook totaal niet aan de vraag gedacht!
Misschien omdat het zomer is, lekker klussen en zo.

Och ja, volgend seizoen beter.
  zondag 13 september 2020 @ 15:17:32 #6
3542 Gia
User under construction
pi_195039042
quote:
10s.gif Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken is geworden...
Ja, echt! Haha.
  PR en moderator zondag 13 september 2020 @ 17:26:46 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_195042980
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Erg hè? En 5 minuten daarvoor had ik nog alles op Ellie staan.

Maar ik was er ook helemaal niet mee bezig, zoals de andere keren.
Ook totaal niet aan de vraag gedacht!
Misschien omdat het zomer is, lekker klussen en zo.

Och ja, volgend seizoen beter.
Aah wel vet balen! Als je wil mag je best met een ander account nog in de poule terug om gewoon voor de lol voor spek & bonen mee te doen?
Fuck the EBU.
  zondag 13 september 2020 @ 18:42:28 #8
3542 Gia
User under construction
pi_195044567
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 17:26 schreef Moira het volgende:

Aah wel vet balen! Als je wil mag je best met een ander account nog in de poule terug om gewoon voor de lol voor spek & bonen mee te doen?
Lief van je, maar hoeft niet. Zoals gezegd kijk ik wel, maar volg de hele discussies erom heen nu nauwelijks, anders dan 's winters. Dan pluis ik alle hints en video's af.

Ben volgend seizoen er weer gewoon bij.
pi_195044662
Ik kijk Mollenstreken op Npo3 met Lavezzi Rutjes _O_
pi_195045386
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 18:47 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk Mollenstreken op Npo3 met Lavezzi Rutjes _O_
Net als vorige week ook weer gekeken. Hij doet het leuk Lavezzi. Echt net een jonge Nathan _O_ Ik zie Lavezzi later nog wel opduiken als toekomstig kandidaat.
mag het weten
pi_195049999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Patrick nu wel 1500 euro opgehaald, zou de mol niet doen
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 21:21 schreef Moira het volgende:

[..]

Ja da's toch zeker wel een wegstreper idd.

Horace had vorige aflevering ook geld gepakt, maar dat was maar 250 en dat heeft 'ie niet eens aan de pot afgegeven (zit er volgens mij nog steeds niet in, heb er niks over gehoord iig en was er laatst nog niet bijgerekend), en dit keer ook mingeld gepakt.
Maar 1500 is echt too much wel :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 22:57 schreef bianconeri het volgende:

Enige die dan zou afvallen is Patrick door 1500 euro te kiezen. Dat is iets wat een mol nooit zou doen, je kunt zo makkelijk voor de zwarte vrijstelling gaan. Zelfs al zou er iets komen waarvan de mol weet dat hij het er weer uit kan halen zou je nooit zo even voor 1500 euro gaan kiezen.
En toch vertrouw ik die vent nog steeds niet, heb gewoon een naar gevoel bij hem :')
Ik heb vooral het idee dat hij die rol die hij in de schoot geworpen heeft gekregen wel erg handig vindt. Als kandidaat zou ik persoonlijk dat gezeik in de groep niet steeds willen iedere keer als ik weer eens een taak krijg, en zo snel mogelijk op een fatsoenlijke manier een nieuwe laten aanwijzen zodat die penningmeesterdiscussie achter de rug is.
pi_195051059
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:32 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

[..]

[..]

En toch vertrouw ik die vent nog steeds niet, heb gewoon een naar gevoel bij hem :')
Ik heb vooral het idee dat hij die rol die hij in de schoot geworpen heeft gekregen wel erg handig vindt. Als kandidaat zou ik persoonlijk dat gezeik in de groep niet steeds willen iedere keer als ik weer eens een taak krijg, en zo snel mogelijk op een fatsoenlijke manier een nieuwe laten aanwijzen zodat die penningmeesterdiscussie achter de rug is.
Waarom zou je? Als kandidaat is de macht ook wel leuk. En als bonus wordt je misschien nog wel verdacht. Blijkbaar zeiken ze alleen als het niet handig is (c.q. als hij bij een speluitleg weer naar voren word gehaald). Dan moeten ze dat tussendoor toch regelen? Ik zou als ik Patrick was zeker geen initiatief nemen voor een stemming.
pi_195052162
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 00:32 schreef Fleischmeister het volgende:

Er is altijd wel gezeik over de penningmeester.
Dit keer wel wat erger omdat er best veel zijn die het wel willen zijn en er opvallend veel opdrachten zijn met een rol voor de penningmeester.

En natuurlijk vind hij het wel erg handig. Hij krijgt steeds taken, heeft een handige rol in de groep.
Wat zou hij dan doen? Die taak zo maar weggeven? Natuurlijk niet, zeker niet zo snel.
Soms zie je wel dat ze het na een aantal afleveringen weg gaan geven om zo de reactie van de nieuwe penningmeester te kunnen zien.

Praktisch elke kandidaat (die paar die geen penningmeester willen zijn er buiten gelaten) wil wel penningmeester zijn en zouden net zo gedragen.
Dus die 1500 euro in de pot brengen? No way dat de mol dat zou doen.
Een keer 100 of 200? Prima dat kan ik nog eens geloven. Ik dacht nog van tja misschien zal er ooit in dit seizoen iets tegenover die 1500 euro staan waardoor er veel meer verloren gaat, maar dat lijkt mij totaal niet logisch en zou je alsnog 1500 niet zo pakken.
  PR en moderator maandag 14 september 2020 @ 14:21:33 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_195055953
Deze weer dicht tot zaterdag *O*
De rest kan in het Algemeen of Hints&Theorieën topic!
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')