abonnement Unibet Coolblue
pi_195038213
quote:
13s.gif Op zondag 13 september 2020 08:03 schreef knakworst3d het volgende:
OK, toegegeven, ik heb die meid niet zo heel netjes behandeld na haar keer of vijf lekkere beurt te geven. Gedumpt met een smsje. Maar omdat zij de dochter is van de eigenaar van het verzekeringskantoor hier in het dorp, geeft die familie toch niet het recht om mij zwart te maken?

Verhaal speelde al paar maanden geleden en pas nu hoor ik dat ze vanalles over me aan het roddelen zijn. Mijn ouders zijn er niet heel blij mee en schamen zich omdat ze samen met die familie bij de Rotary zitten.

Wat kan ik hiertegen doen? Is dit laster?
Ik weet niet wat ik schokkender vindt: je beschrijving ('keer of vijf een lekkere beurt'), je dumpmethode (een sms) of het feit dat 'men' over je roddelt. Als ik eerlijk ben, zou ik ook over je roddelen... Sjonge zeg, en dat is 't specimen 'man' waar we tegenwoordig mee te maken hebben. :N

Anyway, nu ik dat kwijt ben ga ik door naar je vraag:
Ik snap dat je ouders zich schamen. Jouw gedrag heeft invloed om hen, hè. Wat je eraan kunt doen? Tja, weinig. Men is aan het roddelen geslagen en daar zul je 't even mee moeten doen. Het loopt wel los. Als binnenkort een van je maten dezelfde streek uithaalt, dan gaan ze daar weer over roddelen en zijn ze jou zo vergeten.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195038226
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 08:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom zou ze niet over jou mogen roddelen dan? Je hebt haar toch 5 keer geneukt en dan gedumpt? Niet zo netjes van je, als het mijn dochter was dan had ik ook onaardige dingen over je gezegd.
Vergeet ook niet om dan je dochter aan te spreken om niet zomaar met iedereen in bed te duiken.
pi_195038766
quote:
88s.gif Op zondag 13 september 2020 14:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik schokkender vindt: je beschrijving ('keer of vijf een lekkere beurt'), je dumpmethode (een sms) of het feit dat 'men' over je roddelt. Als ik eerlijk ben, zou ik ook over je roddelen... Sjonge zeg, en dat is 't specimen 'man' waar we tegenwoordig mee te maken hebben. :N

Anyway, nu ik dat kwijt ben ga ik door naar je vraag:
Ik snap dat je ouders zich schamen. Jouw gedrag heeft invloed om hen, hè. Wat je eraan kunt doen? Tja, weinig. Men is aan het roddelen geslagen en daar zul je 't even mee moeten doen. Het loopt wel los. Als binnenkort een van je maten dezelfde streek uithaalt, dan gaan ze daar weer over roddelen en zijn ze jou zo vergeten.
Schokkend _O-

Stel je niet aan zeg.
  zondag 13 september 2020 @ 15:14:18 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195038911
Je ouders schamen zich terecht kapot voor je. Zo ga je niet met mensen om.
Resistance is futile.
  zondag 13 september 2020 @ 15:23:57 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195039252
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 08:26 schreef Kamover het volgende:

[..]

Sterker nog ik had hem even opgezocht
Ik vermoed zomaar dat die eigenaar van dat verzekeringskantoor niet van het kamp komt. Dat in tegenstelling tot jou blijkbaar.
pi_195039392
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:09 schreef babylon het volgende:

[..]

Schokkend _O-

Stel je niet aan zeg.
Als je dat nu even zegt tegen de TS, dan zijn we meteen klaar :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195039745
Verhuis nu het nog kan
pi_195039970
quote:
88s.gif Op zondag 13 september 2020 15:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Als je dat nu even zegt tegen de TS, dan zijn we meteen klaar :Y
TS heeft gewoon gelijk. Het dorp moet zich niet met deze zaak bemoeien. Gewoon twee mensen die een paar keer seks hebben gehad. Heeft het dorp geen reet mee te maken.
  zondag 13 september 2020 @ 15:49:08 #59
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_195039990
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:23 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik vermoed zomaar dat die eigenaar van dat verzekeringskantoor niet van het kamp komt. Dat in tegenstelling tot jou blijkbaar.
Nou nou nou nou, wat een taal
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_195040709
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:48 schreef babylon het volgende:

[..]

TS heeft gewoon gelijk. Het dorp moet zich niet met deze zaak bemoeien. Gewoon twee mensen die een paar keer seks hebben gehad. Heeft het dorp geen reet mee te maken.
En daar ben ik het mee eens: ze hebben er inderdaad niets mee te maken. De dame die in kwestie was kennelijk niet erg gecharmeerd van de manier waarop de TS haar gedumpt heeft en is aan het roddelen/klagen geslagen. En dat zal zich idd wel als een lopend vuurtje verspreid hebben.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195040915
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 15:48 schreef babylon het volgende:

[..]

TS heeft gewoon gelijk. Het dorp moet zich niet met deze zaak bemoeien. Gewoon twee mensen die een paar keer seks hebben gehad. Heeft het dorp geen reet mee te maken.
Hij kan wel gelijk hebben, maar hij koopt er niks voor.
pi_195047564
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 16:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij kan wel gelijk hebben, maar hij koopt er niks voor.
Iets zegt mij dat dit nog de milde variant van het verhaal is. Waarschijnlijk heeft de TS zijn vriendinnetje een relatie voorgehouden, een zeer botte sms gestuurd en haar geblokkeerd. Niet dat de milde versie nou netjes is, maar gezien TS zijn poetistische 'pump en dump' omschrijving, zal hij haar diep gekwetst hebben. En dan janken dat haar familie over TS aan het roddelen is in het dorp. :') Tijd om eens wat fatsoennormen bij te spijkeren, dan wordt je ook niet meer het negatieve punt van belangstelling.
pi_195048413
Karma plop shoarma.
-
  zondag 13 september 2020 @ 22:24:03 #64
338319 ZarB
Piña colada
pi_195048538
Ga weg uit zo'n zeikdorp waarin iedereen vooral voor de buitenkant leeft en je op volwassen leeftijd nog bemoeienis hebt van je ouders en hun rotaryvriendjes.

Als je dit gedrag in een studentenhuis had laten zien had geen haan ernaar gekraaid. En al helemaal je ouders niet.

Je weet dat het dom was, volgende keer dus gewoon normaal gedragen. En door.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 14 september 2020 @ 11:03:58 #65
492444 JudyL05
Zaans Meisje (14)
pi_195053273
Nou wil ik het weten ook: wát zeggen ze dan TS? Dat je haar vijf keer hebt geneukt en daarna nogal bot gedumpt? Want dat is dan gewoon waar (En niet einde van de wereld lijkt me).

Of zeggen ze leugens over je of halen ze er dingen bij die er niks mee te maken hebben? Want dan is het wel zwart maken.
pi_195054821
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:03 schreef JudyL05 het volgende:
Nou wil ik het weten ook: wát zeggen ze dan TS? Dat je haar vijf keer hebt geneukt en daarna nogal bot gedumpt? Want dat is dan gewoon waar (En niet einde van de wereld lijkt me).

Of zeggen ze leugens over je of halen ze er dingen bij die er niks mee te maken hebben? Want dan is het wel zwart maken.
Dan nog kan het prima laster zijn.

Als het je dagelijkse leven gaat beinvloeden overal waar je komt.

Maar of het echt zo erg is.. ik betwijfel het een klein beetje, anders was TS wel teruggekomen hier. :+
pi_195069985
Wat je moet doen? Je er niks van aantrekken en zo snel mogelijk vetrekken uit dat bekrompen kutdorp.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 september 2020 @ 23:55:56 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195140064
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 08:05 schreef halfway het volgende:
Haar vader bellen dat je haar nog betalen moet.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 19 september 2020 @ 11:51:07 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_195144231
quote:
88s.gif Op zondag 13 september 2020 14:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

Sjonge zeg, en dat is 't specimen 'man' waar we tegenwoordig mee te maken hebben. :N


:’) ja. Ts is een prima voorbeeld van een doorsnee man.

Feministen ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_195144264
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:’) ja. Ts is een prima voorbeeld van een doorsnee man.

Feministen ;(
Jij snapt ook wel dat dat sarcastisch was, schat.
Al ben ik inderdaad erg blij dat ik mag studeren en stemrecht heb. Bedankt Aletta :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:25:52 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195144728
Je hebt je als een eikel gedragen en wordt daardoor nu even als eikel gezien

Leer ervan, geen eikel meer zijn.

Het waait wel over
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195176089
quote:
13s.gif Op zondag 13 september 2020 08:03 schreef knakworst3d het volgende:
OK, toegegeven, ik heb die meid niet zo heel netjes behandeld na haar keer of vijf lekkere beurt te geven. Gedumpt met een smsje. Maar omdat zij de dochter is van de eigenaar van het verzekeringskantoor hier in het dorp, geeft die familie toch niet het recht om mij zwart te maken?

Verhaal speelde al paar maanden geleden en pas nu hoor ik dat ze vanalles over me aan het roddelen zijn. Mijn ouders zijn er niet heel blij mee en schamen zich omdat ze samen met die familie bij de Rotary zitten.

Wat kan ik hiertegen doen? Is dit laster?
Maar je was niet zo netjes en nu word jij niet zo netjes behandeld? Daar is toch niets gek aan?
Misschien een les uit trekken en die kennis gebruikken bij de volgende meid! :D
pi_195176443
Als je zonder dit soort problemen vrouwen wil neuken en weggooien moet je dat lekker in de stad doen ipv een dorp waar iedereen elkaar kent. Dan krijg je (terecht) dit soort problemen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 21-09-2020 11:35:24 ]
pi_195220311
Bel haar vader en zeg dat je nog een tientje wisselgeld krijgt van de laatste keer.

Bekrompen dorp, wegwezen daar
pi_195230749
zwarte piet is rascisme
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')