Alsof hij die kan betalen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:45 schreef fathank het volgende:
Wel lekker warm daar, en goeie hoertjes. Lekker man.
Dit niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:49 schreef Enchanter het volgende:
Naar islamitische landen op vakantie gaan
Lukt prima, maar sletjes heb je overal. Ik wil chillen in een leuk resort,de stad bezoeken, wat shoppen, woestijn in,......quote:
Ik zat in februari nog lekker in Spanje en Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:51 schreef Solotovski het volgende:
Even snel wierie halen in roffa een citytrip noemen
Ik ga speciaal naar Parijs om te shoppen. Niks gay aan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:53 schreef Questular het volgende:
Shoppen tijdens je vakantie, zo enorm gay dit.
Mensen die dit niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die in Dubai op vakantie gaan
Ja kamperen in zuid frankrijk is net iets anders hequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor mijn werk, één van de grootste zielloze steden van deze hele aardkloot.
mag ik mee?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
Sofitel Palm Resort in 2021 kom ik eraan inshallah
De laatste keer dat ik gekampeerd heb was in de Blue Mountains. Niet dat ik van jou verwacht dat jij zonder te googelen weet waar dat ligt, maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja kamperen in zuid frankrijk is net iets anders he
Stoerquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gekampeerd heb was in de Blue Mountains. Niet dat ik van jou verwacht dat jij zonder te googelen weet waar dat licht, maar goed.
Maar ik ben heel goed in sex. @jerney kan dat beamenquote:
Oneindig veel stoerder dan paupers die naar een kutland gaan waar migranten als slaven uitgebuit worden.quote:
Denken dat Dubai islamitisch isquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:49 schreef Enchanter het volgende:
Naar islamitische landen op vakantie gaan
Deze boi!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oneindig veel stoerder dan paupers die naar een kutland gaan waar migranten als slaven uitgebuit worden.
Amper kaaskoppen daar dus komt wel goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:23 schreef the-eye het volgende:
Vind je het niet vervelend dat het daar stikt van die buitenlanders
Gozer je woont in brabant hoe kom je praten??quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oneindig veel stoerder dan paupers die naar een kutland gaan waar migranten als slaven uitgebuit worden.
Welk punt probeer je te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gozer je woont in brabant hoe kom je praten??
Wat een saai burgerlijk kut leven moet jij toch hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Want al die succesvolle buitenlanders wonen in het centrum van Amsterdam en niet in de Bijlmer zeker?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat je sowieso al wereldvreemd bent wanneer je buiten de randstad woont
Zegt een “Belg”. Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat je sowieso al wereldvreemd bent wanneer je buiten de randstad woont
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat een saai burgerlijk kut leven moet jij toch hebben
Zolang je maar opgegroeid bent in de randstad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Want al die succesvolle buitenlanders wonen in het centrum van Amsterdam en niet in de Bijlmer zeker?
Ik woon toevallig in Brussel bedoel je.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zegt een “Belg”. Hardop gelachen.
[..]
Niet in West-Friesland wonenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zolang je maar opgegroeid bent in de randstad.
What?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Again, zegt iemand uit België, amai.
Het klinkt wel kut dat West Friesquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:51 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Again, zegt iemand uit België, amai.
Deze racistquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Amper kaaskoppen daar dus komt wel goed
Heel erg kut. Maar niet erger als iemand met een Amsterdams accentquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het klinkt wel kut dat West Fries
Erger dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heel erg kut. Maar niet erger als iemand met een Amsterdams accent
Wees eens een man, zet wat je net op 15:29:08 in DM naar me gestuurd hebt hier neer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Haha je hapt ook elke keer zo lekker
Mijn accent is baasquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heel erg kut. Maar niet erger als iemand met een Amsterdams accent
Deze ziedende kaaskop....quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wees eens een man, zet wat je net op 15:29:08 in DM naar me gestuurd hebt hier neer.
Of ben je een lafbekje?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
zonder schaamte zeggen dat je moslim bent
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze altijd ziedend racistisch lafbekje
Plat Hollands? Jij kwam toch uit omgeving Eindjequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Mijn accent is baas
Mix van Napolitaans en plat Hollands
Nee manquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Plat Hollands? Jij kwam toch uit omgeving Eindje
Gaaaaaaaayquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal naar Parijs om te shoppen. Niks gay aan.
Galleries Lafayette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |