Alsof hij die kan betalen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:45 schreef fathank het volgende:
Wel lekker warm daar, en goeie hoertjes. Lekker man.
Dit niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:49 schreef Enchanter het volgende:
Naar islamitische landen op vakantie gaan
Lukt prima, maar sletjes heb je overal. Ik wil chillen in een leuk resort,de stad bezoeken, wat shoppen, woestijn in,......quote:
Ik zat in februari nog lekker in Spanje en Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:51 schreef Solotovski het volgende:
Even snel wierie halen in roffa een citytrip noemen
Ik ga speciaal naar Parijs om te shoppen. Niks gay aan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:53 schreef Questular het volgende:
Shoppen tijdens je vakantie, zo enorm gay dit.
Mensen die dit niet doenquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Mensen die in Dubai op vakantie gaan
Ja kamperen in zuid frankrijk is net iets anders hequote:Op zaterdag 12 september 2020 15:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kom er alleen voor mijn werk, één van de grootste zielloze steden van deze hele aardkloot.
mag ik mee?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:44 schreef Fushia2 het volgende:
Sofitel Palm Resort in 2021 kom ik eraan inshallah
De laatste keer dat ik gekampeerd heb was in de Blue Mountains. Niet dat ik van jou verwacht dat jij zonder te googelen weet waar dat ligt, maar goed.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja kamperen in zuid frankrijk is net iets anders he
Stoerquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gekampeerd heb was in de Blue Mountains. Niet dat ik van jou verwacht dat jij zonder te googelen weet waar dat licht, maar goed.
Maar ik ben heel goed in sex. @jerney kan dat beamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |