Dat was ook mijn herinnering uit een grijs verleden inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2020 13:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik bestel voor Mars altijd een maat groter dan hij draagt, omdat ik ze snel kort vind.
Dus hij draagt nu van alle merken broeken maat 92 en van de Zara maat 98.
Maar dat is dus wel nog de kleinere jongens lijn, geen idee of dat bij hun kinderkleding ook nog is.
Van de jongens 6-14 jaar valt het op maat. Ik bestel er ook wel eens broeken voor mijn oudste. Soms vind ik het zelfs nog aan de ruime kant, maar dat is volgens mij ook een beetje de stijl van Zara. Van de baby jongens valt het inderdaad aan de kleine kant.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:27 schreef laziness het volgende:
Ik heb al heel lang geen broeken van Zara meer gekocht voor O. Vallen deze op maat?
Die zijn er weer ja! Heb er al besteldquote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees net op Facebook dat de supriseboxen van 4ff er weer aan komen!
Blijven de andere beschikbaar of is het op = op?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat de komende dagen ook boxen voor meisjes op de site worden gedropt, dus daar wacht ik even op. Kan ik alles bij elkaar bestellen
Op is op dus ik heb het risico maar niet genomenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:56 schreef Nolita het volgende:
[..]
Blijven de andere beschikbaar of is het op = op?
Anders wacht ik idd ook even op de grotere meisjes maten.
12quote:Op donderdag 26 november 2020 22:38 schreef SQ het volgende:
Ik weet nu dat ik een jongen heb dus dit keer ook maar een doosje besteld, en voor mezelf een rokkenbox omdat het idee van een spijkerbroek me nog steeds niet aanstaat na de keizersnede
Niet te veel, want ik had in de sale en de sample sale in totaal al 12 jumpsuits voor hem gekocht
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Ze zijn binnen en ik ben er blij mee!
De enige meh dingen zijn jumpsuits, die hebben we al niet meer sinds maat 62 maar dit wist ik op voorhand. Gelukkig is de enige dubbele een jumpsuit
Dus de vangst is 3 shirts korte mouwen, 2 truien, een vest en 4 paar sokken (en 3 jumpsuits die ik cadeau kan doen) voor 55 euro. 1 trui had ik in de sale al gekocht maar hij staat er zo fantastisch mooi mee dat ik het niet erg vind hem in de volgende maat ook te hebben.
Ik maak straks even foto's.
JBC heeft echt hele leuke kleding jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Trouwens nog een tip: jbc.be heeft nu mid season sale (30-50%) en per 60 euro gaat er nog eens 10 af. Stapelt fijn zo. Versturen gratis vanaf 25 euro.
Valt wat kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die trui is leuk ja!
Ik heb een 74/80 besteld. En daarna mag ik niks meer kopen voor dit kind tot ie anderhalf is ofzo.
disclaimer![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier zijn ze dan!
Box 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SokkenBox 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal tzt vast wel gaan gebeuren. Hij barst al bijna uit zijn 50/56's nuquote:Op donderdag 26 november 2020 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
12![]()
als je die nog een keer verkoopt dan hoor ik het wel
![]()
disclaimer![]()
Ik ben op zoek naar leuke vrolijke meisjessjaals. Maar ik vind of alleen maar van die coldingen of saaaaaaai zachtroze of zo. Iemand nog een idee?
(zelf haken/breien is geen optie trouwens)![]()
Al gekeken bij Barts (barts.eu)? Ik heb al volwassenen daar al altijd leuke sjaals en mutsen vandaan en ze hebben ook een uitgebreide kinderlijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke vrolijke meisjessjaals. Maar ik vind of alleen maar van die coldingen of saaaaaaai zachtroze of zo. Iemand nog een idee?
(zelf haken/breien is geen optie trouwens)Chick on a mission![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier zijn ze dan!
Box 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SokkenLeuke boxen!! Je hebt goed ingeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:38 schreef Takkie88 het volgende:
Er zijn nieuwe boxen bij 4ff, met kindermaten!
Zojuist 4 boxen besteldIn mijn dochter haar maat al weg.
![]()
Mijne is ook binnen. Ben blij dat het allemaal bovenstuks zijn, ben nooit zo'n fan van de boxpakjes. B_u en ik hebben dezelfde blousjes. Andere is een polo. Ik word nu wel hebberig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Mim-pi heeft nog 3 soorten geloof ik. Maar het is idd heel raar dat ze geen normale sjaals hebben voor kinderen. Ik vind die coldingen ook helemaal niks. Mijn kleuter draagt nu een ingekorte damessjaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:20 schreef Kyara het volgende:
(zelf haken/breien is geen optie trouwens)![]()
Ik denk dat die coldingen als veiliger ervaren worden, omdat ze niet zo makkelijk bijv tijdens het spelen strak om de nek kunnen komen.
Ik vind de zelf vooral wel praktisch
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Ik had 2 bloesjes met lange mouwen en een longsleeve, heerlijke oudbollige printjes dus prima!
Voor mijzelf 3 rokken, eentje daarvan was een "free gift" met een productiefoutje... een kokerrok van rood nepleer, hartstikke leuk.
Met de split aan de verkeerde kant
Misschien als ik er nonchalant bij kijk dat ik er mee weg kom?disclaimer![]()
Split aan de verkeerde kant?Aan de voorkant dan ofzo?
Een colsjaal vind ik voor mijn kind veel handiger, alleen maar over je hoofd trekken en het zit goed. Dat knopen en draaien werkt niet voor hem.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 28-11-2020 16:05:06 ]![]()
Nou SQ dat is de naam Free gift niet eens waard dan. Kunnen ze beter niet doen, dan is er ook geen teleurstelling.
De matching outfit voor meisjes leek me wel wat voor peuter, maar de maat was al weg. Voor baby komt 62-68 deze kant op.
Een col sjaal vind ik idd ook juist handig.![]()
In ieder geval op deze leeftijd. Die van Kyara zijn al wat jaartjes ouder natuurlijk.![]()
Hele leuke boxen hier voor ons meisje, dík tevreden. Alleen voor mezelf helaas hobbezak jurkendacht meteen nog meer te bestellen nu ik toch retourkosten heb maar de jongens box al uitverkocht
morgen maar weer eens kijken
![]()
![]()
![]()
Ik zou daar ook heel blij mee zijn! Ik zo mijn boxen ophalen. Spannund!quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hele leuke boxen hier voor ons meisje, dík tevreden. Alleen voor mezelf helaas hobbezak jurkendacht meteen nog meer te bestellen nu ik toch retourkosten heb maar de jongens box al uitverkocht
morgen maar weer eens kijken
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nog maar één box, ik zag pas later dat de ander nog onderweg is.
Hier de box met de winterjas met 2 winter accesoires erbij![]()
![]()
![]()
Toffe jas!
Ik durf het niet aan in de volgende maat (146-152) voor J. Tegen die tijd heeft ie vast meer een mening, en hoewel ik de collectie ken een de meeste jassen tof vond, passen ze niet allemaal bij J ('t is geen type voor heel nette of lange jassen).hij heeft nu ook een 4 f f jas trouwens, maar wel zelf uitgezocht.![]()
Mooie boxen allemaal! Grappig om die verschillen te zien. Ik heb echt een duidelijke voorkeur voor jongenskleren. Moest ik ooit een dochter krijgen dan heb ik een probleem.
Ik zag dat er nu ook luxe boxen zijn. 40 euro ipv 15 maar dan krijg je drie stuks uit de laatste collectie lijkt het. Ik pas. Ik koop die ene trui van 35 die ik mooi vind wel in de sale![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:55 schreef automatic_ het volgende:
Mijne is ook binnen. Ben blij dat het allemaal bovenstuks zijn, ben nooit zo'n fan van de boxpakjes. B_u en ik hebben dezelfde blousjes. Andere is een polo. Ik word nu wel hebberig
Super leuk die! Shirt met de visjes heeft M ook. Eerst vond ik hem niet wauw, maar het is een fijn stofje en stond hem heel leuk. Die twee groene zijn ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een box met jurkje + vest besteld voor mezelf en een box voor M met 3 shirts/truitjes. Ben benieuwd![]()
![]()
Die rode met de split verkeerd heb ik ook gekregen, wat stom! Nou ja ik had ze alle 3 nooit zelf uitgezocht, dus hele box retourquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:37 schreef SQ het volgende:
Ik had 2 bloesjes met lange mouwen en een longsleeve, heerlijke oudbollige printjes dus prima!
Voor mijzelf 3 rokken, eentje daarvan was een "free gift" met een productiefoutje... een kokerrok van rood nepleer, hartstikke leuk.
Met de split aan de verkeerde kant
Misschien als ik er nonchalant bij kijk dat ik er mee weg kom?![]()
![]()
Oehhh hele mooie jas!quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nog maar één box, ik zag pas later dat de ander nog onderweg is.
Hier de box met de winterjas met 2 winter accesoires erbij![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, ik ben niet ontevredenquote:En groen is haar lievelingskleur dus de sjaal en handschoenen kunnen niet stuk. Ze is totaal geen prinsessig-glitter-eenhoorn type, ik vind 4ff altijd wel goed bij haar passen.
Andere box is uitgesteld tot maandag kwa levering terwijl ik die juist eerder had besteld. Maakt niet uit verder, wachten we gewoon nog eventjes![]()
![]()
Mijn kind draagt graag 4ff jassen en heeft geen ingewikkelde mening. Maar het ging maar tot 146/152. Hij is al aan 170/176 toen
Ik heb je lief mijn hele leven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: