Dat was ook mijn herinnering uit een grijs verleden inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2020 13:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik bestel voor Mars altijd een maat groter dan hij draagt, omdat ik ze snel kort vind.
Dus hij draagt nu van alle merken broeken maat 92 en van de Zara maat 98.
Maar dat is dus wel nog de kleinere jongens lijn, geen idee of dat bij hun kinderkleding ook nog is.
Van de jongens 6-14 jaar valt het op maat. Ik bestel er ook wel eens broeken voor mijn oudste. Soms vind ik het zelfs nog aan de ruime kant, maar dat is volgens mij ook een beetje de stijl van Zara. Van de baby jongens valt het inderdaad aan de kleine kant.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:27 schreef laziness het volgende:
Ik heb al heel lang geen broeken van Zara meer gekocht voor O. Vallen deze op maat?
Die zijn er weer ja! Heb er al besteldquote:Op donderdag 26 november 2020 15:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees net op Facebook dat de supriseboxen van 4ff er weer aan komen!
Blijven de andere beschikbaar of is het op = op?quote:Op donderdag 26 november 2020 20:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat de komende dagen ook boxen voor meisjes op de site worden gedropt, dus daar wacht ik even op. Kan ik alles bij elkaar bestellen
Op is op dus ik heb het risico maar niet genomenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:56 schreef Nolita het volgende:
[..]
Blijven de andere beschikbaar of is het op = op?
Anders wacht ik idd ook even op de grotere meisjes maten.
12quote:Op donderdag 26 november 2020 22:38 schreef SQ het volgende:
Ik weet nu dat ik een jongen heb dus dit keer ook maar een doosje besteld, en voor mezelf een rokkenbox omdat het idee van een spijkerbroek me nog steeds niet aanstaat na de keizersnede
Niet te veel, want ik had in de sale en de sample sale in totaal al 12 jumpsuits voor hem gekocht
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Ze zijn binnen en ik ben er blij mee!
De enige meh dingen zijn jumpsuits, die hebben we al niet meer sinds maat 62 maar dit wist ik op voorhand. Gelukkig is de enige dubbele een jumpsuit
Dus de vangst is 3 shirts korte mouwen, 2 truien, een vest en 4 paar sokken (en 3 jumpsuits die ik cadeau kan doen) voor 55 euro. 1 trui had ik in de sale al gekocht maar hij staat er zo fantastisch mooi mee dat ik het niet erg vind hem in de volgende maat ook te hebben.
Ik maak straks even foto's.
JBC heeft echt hele leuke kleding jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:20 schreef Bottoms_up het volgende:
Trouwens nog een tip: jbc.be heeft nu mid season sale (30-50%) en per 60 euro gaat er nog eens 10 af. Stapelt fijn zo. Versturen gratis vanaf 25 euro.
Valt wat kleiner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Box 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: