Zijn dat ook elastische veters? Dan heb ik interesse!quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:12 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
@:Malteser ik heb volgens mij nog nieuwe witte veters liggen hierzo die je op maat kan knippen en dan met zo'n zilverkleurig schroefdingetje aan elkaar vast kan schroeven. Wil ze wel tegen verzendkosten naar je toesturen.
Yes, ook al koop ik daar al lang niet meer. Hele leuke kleren maar het staat jammergenoeg meestal niet. Het valt vaak eerder kort en breed en ik heb een smalle jongen met in verhouding een lang lijfje (heeft ie van zn moeder helaas, t-shirts zijn zelden lang genoeg).quote:
Wil je eens een linkje plakken van die jas, dat zoekt makkelijker mee naar jouw smaak.quote:Op maandag 26 april 2021 21:02 schreef Bottoms_up het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke zomerjassen in maat 86? Ik heb er liefst eentje met afneembare capuchon maar dat lijkt bijna onmogelijk. Alleen bij H&M gezien maar die zijn heel erg saai.
Voor de rest mag het vrolijk zijn maar liefst geen drukke prints. En geen tekst.
Al bekeken: hema, zeeman, H&M, Zara, Mango, Esprit, s. Oliver, Kleertjes.com, JBC, prenatal, noppies en ik vergeet er vast een paar. Op Zalando eentje gezien die een beetje mijn smaak was maar die bleek 170 euro te kosten
Oh jammer, ik kan daar altijd goed slagen maar mijnes is smal met lange benen.quote:Op maandag 26 april 2021 22:09 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Yes, ook al koop ik daar al lang niet meer. Hele leuke kleren maar het staat jammergenoeg meestal niet. Het valt vaak eerder kort en breed en ik heb een smalle jongen met in verhouding een lang lijfje (heeft ie van zn moeder helaas, t-shirts zijn zelden lang genoeg).
Deze zou een serieuze optie zijn, zelfs met vaste capuchon maar die gare tekst op de borst en rug kunnen echt nietquote:Op maandag 26 april 2021 22:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Wil je eens een linkje plakken van die jas, dat zoekt makkelijker mee naar jouw smaak.
Okaïdi misschien?quote:Op maandag 26 april 2021 23:07 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Deze zou een serieuze optie zijn, zelfs met vaste capuchon maar die gare tekst op de borst en rug kunnen echt niet
https://www.soliver.nl/nl/p/65.1Q1.51.2351.7843.86.html
Bedankt om mee te denken!quote:
Mijn dochter droeg ze ook rond die leeftijd, maar niet naar school. Ze kon ze niet zelf aan trekken, ze waren te stug. Maar als jouw kind het wel kan zou ik een losse dubbele knoop doen, zodat alleen het ritsje gebruikt kan worden.quote:Op zondag 16 mei 2021 10:38 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn meiden hebben dr Martens schoenen in de volgende maat. Ik heb zelf nooit dergelijke schoenen gehad.
Op school moeten ze zelf hun schoenen aan en uit kunnen doen (montessori...). Hoever veter je zulke schoenen in voor kleuters? En strik je de veters vast of blijven die los zitten oid? Er zit een rits in en ik verwacht dat ze, zolang ze deze schoenen passen, nog geen veters kunnen strikken. [/noob]
Dat is toch heel vaak als er met dubbele maten wordt gewerkt?quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind HEMA kinderkleding haske leuk, maar waarom missen er maten? Noor zit nu ergens in maat 140/146, bestaat die maat niet bij de HEMA134/140 is te klein en 146/152 veel te groot...
Is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2021 10:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat is toch heel vaak als er met dubbele maten wordt gewerkt?
HEMA heeft 98-104, 110-116, 122-128 ect, andere merken hebben juist 92-98, 104-110, 116-122 etc. Dat laatste zie je veel minder. Het is meestal ook niet beide.
Veel te groot is ook overdreven, dat klopt. Maar ik vind het net te groot om het mooi te laten staanquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:06 schreef SQ het volgende:
hoe kan 134/140 te klein zijn en de volgende maat véél te groot? Zo ontzettend veel verschil zit er niet tussen als je het op elkaar legt?
Toch merk ik het nu ook. Rompers in maat 62/68 zitten behoorlijk krap terwijl hij echt nog zwemt in maat 74/80. Als je onderin/bovenin de maat zit maakt dit echt best verschil, waarschijnlijk vooral als ze klein zijnquote:Op donderdag 20 mei 2021 11:06 schreef SQ het volgende:
hoe kan 134/140 te klein zijn en de volgende maat véél te groot? Zo ontzettend veel verschil zit er niet tussen als je het op elkaar legt?
Lang en smal is toch wel 4 funky flavours.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:35 schreef Nolita het volgende:
Het verschilt echt zo per merk. Mijn baby heeft een lange romp, voor de lengte heeft ze nu idd 74/80 rompers aan, maar in de breedte zijn ze nog wat ruim. Dubbele maten vind ik ook lastig, schat maar eens in als welke maat het dan valt.
Toch gooi ik mijn vraag erin: welke merken vallen lang en smal in bovenkleding?
Aangezien mijn baby dus alles heel snel te kort is op dit moment.
En jurkjes! Peuter heeft een jurkje tussen 1 en 1,5 jaar prima gedragen; mijn 10-maander is het nu al te kort.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |