Ik vind de nieuwe collectie klein vallen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:47 schreef laziness het volgende:
We zijn bekend met broeken van tumble 'n dry hier thuis maar niet zo met shirt/truien.
Hoe vallen deze? Ik twijfel of ik 146/152 of toch 158/164 moet nemen voor O.
@:SacreCoeur, was jij niet fan van dit merk?
Ik ben bang dat ie aan de kleine kant kan zijnquote:Op zaterdag 10 april 2021 22:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb echt al in jaaaaaren geen kinderkleding van Hema gekocht (alleen baby) en wil weten hoe het valt.
Het gaat om een zomerjasje.
Er wordt nu 98 H&M en 104 Zara gedragen, dit jasje van Hema is een 98 dus ik twijfel.
Name-it inderdaad, Tumble 'n Dry, 4FF (pak dan de 134/140 of zelfs de 128 want ze vallen lang!), Sissy-Boy en sommige van America Today. En anders de truc die LB al aangeeft, ik heb standaard een rol knoopelastiek liggen en dan rijgt mijn moeder die erdoor en zet er knoopjes in. Dan moet je wel echt in basis een smalle broek hebben, anders is het geen gezicht. Soms vallen die van de Zara ook nog behoorlijk smal.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:58 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar echt smalle joggingbroeken, waarvan het elastiek al strak valt. Dus niet wat je nog met een touwtje flink in moet snoeren. Next hebben we verschillende varianten geprobeerd maar dat is ook nog te breed.
Qua lengte heeft hij maat 140 nodig.
Hema verschilt heel erg is mijn ervaring. Sommige dingen vallen smal&lang en andere dingen weer breed&kort.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb echt al in jaaaaaren geen kinderkleding van Hema gekocht (alleen baby) en wil weten hoe het valt.
Het gaat om een zomerjasje.
Er wordt nu 98 H&M en 104 Zara gedragen, dit jasje van Hema is een 98 dus ik twijfel.
Leuk spul maar ze hebben wel een puinhoop gemaakt van de maten. Ik heb 2 pakketjes jongensspul besteld in 146-152 en helaas vooral shorts in 152. Die past ie wellicht wel als ie 20 isquote:Op dinsdag 20 april 2021 13:31 schreef laziness het volgende:
Lily Balou heeft weer verrassingspakketten online, nu de zomer. Inclusief ook Liv + Lou en daarbij ook grote maten.
@:Spees_Eend, jij was er vorige keer mee in je nopjes weet ik.
Oh dat is balen! Mijn pakketjes zijn gewoon kloppend. Ik betaal altijd met paypal, dan kan je de retourkosten terug vragen.quote:Op donderdag 22 april 2021 19:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Leuk spul maar ze hebben wel een puinhoop gemaakt van de maten. Ik heb 2 pakketjes jongensspul besteld in 146-152 en helaas vooral shorts in 152. Die past ie wellicht wel als ie 20 is![]()
Voor mijn meiden ook 1 pakketje in 134-140 maar daar zitten ook jurken in 152 bij![]()
toch maar eens kijken hoe ik terug kan sturen....
Die zie ik veel voorbij komen maar ook met klachten dat die houdertjes die dus in de schoen zitten snel afbreken??quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:10 schreef mousemicky het volgende:
@:Malteser wij hadden een paar jaar geleden idd ulace. Wel de kinderversie kopen, de normale zijn te lang/los voor kinderschoenen. Ik haalde ze toen bij Scapino trouwens.
@Malteser ik heb volgens mij nog nieuwe witte veters liggen hierzo die je op maat kan knippen en dan met zo'n zilverkleurig schroefdingetje aan elkaar vast kan schroeven. Wil ze wel tegen verzendkosten naar je toesturenquote:Op zaterdag 24 april 2021 23:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Die zie ik veel voorbij komen maar ook met klachten dat die houdertjes die dus in de schoen zitten snel afbreken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |