Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met vier mods zijn en je verschuilen achter dat je niet alles leest en ziet (terwijl er genoeg is weggehaald en ik netjes een TR heb geplaatst); dat is pas geen argument.
Wat sneu. Haal dan alleen dat stukje van die DM weg.quote:
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?quote:
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je punt is dat ik iemand zou moeten modden omdat volgens jou er te weinig onderbouwing in een post zit?
Sorry. Zo werkt het niet.
Ja dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Lekker blijven zuigen jochie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:05 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens weten.
Ik kan het wel beter he.quote:
Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg vaak als reactie als ik navraag doe op geëditte/weggehaalde posts dat het niets toevoegt. Wat voegt het stelselmatig en out of the blue uitschelden/bashen van de regering toe aan de discussie?
Ok, weet ik even voldoende.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet in abstracto te beantwoorden.
Maar in dit geval zie ik vooral een meningsuiting.
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms. En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:29 schreef Fred2 het volgende:
Waarom wordt door mods regelmatig met eengereageerd als er iets gepost wordt dat anders is dan de algemene opvattingen in het algeme topic?
Er staat nota bene nog "speel de bal, niet de man" onder.
Beetje jammer dat de crew zich daar niet aan hoeft te houden.
Hoe moet ik eenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
Een smiley is geen op de man spelen, volgens mij, het is inderdaad geen fantastisch doorwrochte reactie maar mods zijn net mensen soms.
Als je zo in de wedstrijd zit wordt het toch echt tijd om het stokje door te geven.quote:En als ik alle posts van die aard moet gaan weggooien dan blijf ik bezig.
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:44 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik eenals reactie op mijn voorstel, idee of opvatting dan interpreteren?
Nee, verre van. Ik herken bij jullie hetzelfde gedrag dat ik als mod had toen ik met tegenzin aan het modden was. Tijd voor een wissel dus, wat de huidige situatie maakt het voor niemand leuker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
Dus je hele FB topic is eigenlijk iets wat je gewoon in een TR had kunnen zetten waarop ik de betreffende post had weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |