Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie niet wat dit met COR te maken heeft? Er is een burka wet die daarover gaat, geen COR wet. En die wet geeft een uitzondering voor medische redenen. Dus, ja, ik zie de insteek niet voor COR, eigenlijk en voor een apart topic hier daarover.
Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:42 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de discussie ontnomen wordt, omdat jij de link niet ziet en een ander wellicht wel.
Op deze manier kun je niets geen discussie meer starten. Vind ik een beetje een bedenkelijke manier van modden
Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn meer plaatsen om topics te openen dan alleen COR, he? En de vraag kon ook gewoon in een open topic gesteld worden en dat is ook gebeurd en beantwoord.
Ik snap niet goed wat je er bedenkelijk aan vind dat wij beoordelen of een topic in dit subforum past en of het een topic waard is, daar zijn we voor en dat doen we eigenlijk bij ieder topic.
Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:49 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik heb je feedback gegeven. Blijkbaar ga je daar niets mee doen.
Helemaal prima
Helemaal primaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ook niet reeel, he? Ik heb je een antwoord gegeven over dit specifieke geval, ieder topic word individueel bekeken en soms zal het antwoord je niet bevallen maar dat betekent niet dat er niet geluisterd word naar je kritiek.
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:01 schreef trein2000 het volgende:
Dat het topsport is. Maar ik ga daar verder niet met jou over in discussie.
Nee hoor. Ik ga niet met jou in gesprek. Dat geef ik je keurig aan om je de moeite verder te besparen. Dat jij nu weer een heel toneelstuk meent te moeten opvoeren zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.
De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:05 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Wéér de crew die de bal op de man gaat spelen in het algemene covid topic.
Een blauwe die zegt "met jou ga ik niet in discussie" op een hele legitieme vraag wat achterstand in de topsport anders maakt dan achterstand in andere sectoren is imho de bal op de man spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
De crew? Sorry? Heb ik iets gemist? Wat hebben WIJ nu weer gedaan?
Is dit een sollicitatie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
quote:
Alweer jullie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:20 schreef Fred2 het volgende:
De toon die jullie aanslaan laat imho zien dat het écht tijd is voor een verse crew. Jullie lijken echt op het laatste tandvlees te lopen en als dan ook al de bloeddruk omhoog schiet van één simpele post...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
kan er weer eens wat strenger gemod worden op users die het continu persoonlijk maken ?
de sfeer word er niet beter op in het topic en ze blijven gewoon doorgaan na herhaaldelijke waarschuwingen.
voor de rest word er de laatste tijd top gemod
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah je wilt weer je statement duidelijk maken, dat is het enige.
Kusje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien moet je het even uittekenen in paint dan snapt hij het
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 02:03 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
Als je verzet wil plegen moet je niet op protocollen en ander bureaucratisch geneuzel wachten, je moet herkennen wanneer er zich goede mogelijkheden voor doen en daar direct op acteren.
Ja, dat is niet oke. Is weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen of erger en het is ook niet de eerste keer dat dergelijke teksten van hem in dit subforum te lezen zijn.
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze user roept gewoon op tot rellen
waar dan? op welke wijze erger?quote:of erger
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:04 schreef nezalezhnost het volgende:
[..]
waar dan? op welke wijze? met welke instrumenten?
[..]
waar dan? op welke wijze erger?
Hoezo niet? Burgers mogen toch alle wettelijke instrumenten gebruiken, ook om doelen te bereiken die misschien niet wenselijk zijn volgens de publieke opinie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zulke teksten zijn niet gewenst op dit forum.
Van mij werd een onschuldig grapje weg gemodereerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:04 schreef Bocaj het volgende:
Ja, waarom mag ik niet 'slaafs' zeggen in het supermarkt topic? (Slaafs dat men mondkapjes draagt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |