Mooie PowerPoint was dat hequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou voor een Nederlander gaan, buitenlander mag ook.
Maarten heeft last van depressieve gevoelens nu de blaadjes weer bijna beginnen te vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:03 schreef tralalala het volgende: [..] Ja
als hij maar geen vriend is van fucking Maarten Spanjer
![]()
vooral die sokquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die tattoo's op die benen kunnen echt niet.
Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die tattoo's op die benen kunnen echt niet.
Daar heeft Jensen tegenwoordig ook last van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maarten heeft last van depressieve gevoelens nu de blaadjes weer bijna beginnen te vallen.
Ze kunnen hem toch niks makenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:10 schreef JanCees het volgende:
Messi wel een god dat ie zo tegen bestuur uithaalt
Een aantal users trigger je hiermee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je de op een na beste ooit bent kan je doen wat je wilt
Deze post is een like waardquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je de op een na beste ooit bent kan je doen wat je wilt
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een aantal users trigger je hiermee.
Wil graag laten zien dat ze nog een team zijn, dat hij er nog bij past.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilfried maakt wel veel grapjes deze uitzending.
Dan Geneert ie zich zeker welquote:
Voor geld doen ze allesquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
theater
Hij is echt in zichzelf gaan geloven die wim
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
VBL ON TOUR VANAVOND
Ik verwacht dat iedereen aanwezig is in het op1 toppa
@:rensajacied
Afterparty!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:JanCees
[ twitter ]
CasperGOAT. @:Caland
Die kopquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die gaan we flink uitschelden.
Gewoon.
Nee.quote:
ON TOURquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:JanCees
[ twitter ]
CasperGOAT. @:Caland
KERKRADEDquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Roda JC meldt drie positieve coronatests
https://www.ad.nl/nederla(...)oronatests~a24129af/
CORRED.
SHITHOLE KERKRADEquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:18 schreef Zipportal het volgende:
Roda JC meldt drie positieve coronatests
https://www.ad.nl/nederla(...)oronatests~a24129af/
CORRED.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:25 schreef JanCees het volgende:
ik drink nu een amstel pilsje
PROOST MEID
Proost vriendinquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:25 schreef JanCees het volgende:
ik drink nu een amstel pilsje
PROOST MEID
Ik drink een Hertog Jan Grand Prestigequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Vanaf nu boycot ik Bavaria. (Dat dronk ik toch al nooit.)
Mien merk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik drink een Hertog Jan Grand Prestige
saaie doosquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:27 schreef RipCity het volgende:
Fresia houdt zich altijd aan het script.
Ja ik hoor het al kloppen aan de onderkant van de tafel, wat een genotquote:
walgelijke kutclubs waardoor volendam nu verloren heeftquote:
Nou nou nou je bent net terug van vakantie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
walgelijke kutclubs waardoor volendam nu verloren heeft
schaam je diep kutpaul en krijg een verkoudheid
toch al zeker bijna 24 uurquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou nou nou je bent net terug van vakantie.
Ik vind dat jij ook een autist bent, je manier van posten doet mij denken aan iemand die zijn vrouw slaat als ze een keer een ander merk chips meeneemt.quote:
Het lijkt me niet handig als een bal tegen de voet bestraft gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook een autist bent, je manier van posten doet mij denken aan iemand die zijn vrouw slaat als ze een keer een ander merk chips meeneemt.
Welkom in de grote mensen wereldquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:37 schreef KingRoland het volgende:
9 tot 5 kennen dat ze daar voor stagiaires niet
slavernij zit daar nog goed hoor
inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:37 schreef Coco. het volgende:
Leuk en aardig maar schaf eens de debielenaanloop af.
In Assen en De Punt vinden ze dit leuk.quote:
Iddquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet te fluiten.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Robben woont gewoon in Groningen Zuid
Nou enquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Robben woont gewoon in Groningen Zuid
wtf is dat voor pakketdienst danquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur).
Nog 4 adressen, dan naar je onderweg.
WANBELEID
Gewoon postnlquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef JanCees het volgende:
w
[..]
wtf is dat voor pakketdienst dan
Ik nooitquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:46 schreef JanCees het volgende:
ik doe de deur na 19 uur al niet meer open
Dat kan Mo niet zoveel schelenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:46 schreef JanCees het volgende:
22 uur! Wat een onchristelijke tijden zeg
Ik ook. Ben dol op die ouwe zeehond.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:45 schreef yvonne het volgende:
De engste man van Nederland. Ik hou zo van Johan.
Held idd.quote:
allemaal fijne sponsors die wel een steuntje in de rug verdienenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
fijne bak met reclame
• LIDL
• Woonboulevard Hoogeveen
• Mercedes
• Schoonenberg
• Ford
• ANWB
• ActievandeDag
• Seats and sofas
• Staatsloterij
• FoxSports
• Coolblue
• Undiemeister
• McDonalds
• Governerofpoker
Ze doen net alsof het nieuw is dat schouder geen hands is maar dat was toch altijd al zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef YourCaptor het volgende:
Al die nieuwe regels weer. De tering
net als paar jaar terug dat je aftrap naar voren mag nemenquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef YourCaptor het volgende:
Al die nieuwe regels weer. De tering
oksel zeggen ze nuquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze doen net alsof het nieuw is dat schouder geen hands is maar dat was toch altijd al zo
Nu hebben ze ' make some noise' Scooter!!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:49 schreef YourCaptor het volgende:
Strato had "vroeger" een leuke reclame met die gezichtjes
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hebben ze ' make some noise' Scooter!!!!!
Niemand neemt dit item serieus, en terechtquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:56 schreef Zorro het volgende:
PSV: Laatste 2 onderlinge wedstridjen
Feyenoord: Laatse resultaten Feyenoord
ajax: Laatste seizoensopeners
Ja, dat is een prima basis voor de toto
ajaxquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:56 schreef T3hTommay het volgende:
AZ wordt gewoon vierde joh slapjanussen.
mandquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:00 schreef VeX- het volgende:
Al met al was het weer een storm in een glas water en gaan de heren na hoog van de toren te hebben geblazen weer gewoon (bijna) als vanouds weer door. Er komen vast weer kleine relletjes, ongemakkelijkheden en steekjes onder water maar eigenlijk was dat altijd al onderdeel van de show. Ik kijk uit naar een aflevering met Hansie Hansie.
Wat.quote:
En die blonde is lea seydoux Bondgirl en villain in mission impossible.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:04 schreef YourCaptor het volgende:
Is hij niet ook Bond boef geweest?
Beide in Spectre zie ik netquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
En die blonde is lea seydoux Bondgirl en villain in mission impossible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |