SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Boekmanquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef BobW het volgende:
Echte kenners hebben Kämna en geen Schachmann
Die had ik nou ook net opgesteld!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach nee, Frederik Frison moet lossen.
De Zak?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Zal er iemand op zijn gat gaan in deze afdaling?
Martinez zag er eigenlijk het beste uit in de eerdere debatten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
Ik schat Soler toch het hoogst in. Met Rolland. Soler was gisteren ook beter dan Fliepje en zat niet zo ver van Hirschi.
Of Hennie Kuiper.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Mollema gaat vallen in de afdaling.
Massif Central...quote:
Met de auto waarin hij al is afgevoerd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Mollema gaat vallen in de afdaling.
Wim van Est.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Of Hennie Kuiper.
Die kan er ook wat van.
Nee inderdaad. De meeste ploegen zijn eerder bang om daar tijd te verliezen dan dat ze er voordeel uit willen halen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef hhh38 het volgende:
Die bonificatieseconden op bergen voor de finish halen niet bepaald veel uit hè?
Je gaat toch ook geen ploeg oproken voor een paar gratis tellen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee inderdaad. De meeste ploegen zijn eerder bang om daar tijd te verliezen dan dat ze er voordeel uit willen halen.
8 seconden is meer dan dat ze op menig aankomst bergop bijeen fietsen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen ploeg oproken voor een paar gratis tellen?
Dan zijn ze dus nutteloosquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen ploeg oproken voor een paar gratis tellen?
Je wil Pogacar ook niet wat gratis seconden geven... Jumbo heeft er geen belang bij nuquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
8 seconden is meer dan dat ze op menig aankomst bergop bijeen fietsen.
Is dat je FPCL team?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag is de dag van Bike Yates. Al een mooie overwinning in de Tirreno en Schachmann en Powless hebben elkaar vooraan ook gevonden.
Reclametijd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat wil Ineos nu eigenlijk bewijzen.
Jazeker.quote:
Dat ze ook in de Tour Jumbo kunnen helpen? Of misschien voelt Egan zich wel goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Dat ze de Tour gewoon gaan winnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Een hervatting van die competitie had deze paar maanden nog leuker gemaaktquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker.
Het doet mij dan ook deugd dat Max en Neil zo goed samenwerken.
En dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:19 schreef Felagund het volgende:
Of misschien voelt Egan zich wel goed.
Mijn Masnada gaat ook wel lekker, precies het scenario wat ik in januari voor hem had uitgetekend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker.
Het doet mij dan ook deugd dat Max en Neil zo goed samenwerken.
In de laatste twee kilometer negen minuten dichtvlammen waardoor de RockRacingN1Fans alsnog de grote winnaars van de dag zijn.quote:
Ze hadden ook gewoon Jumbo kunnen laten rijden ja, maar dat zit niet echt in hun systeem.quote:
Ik heb even gebeld met de ploegleiderswagen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:18 schreef Slobeend het volgende:
Verdomme, Zo kan Poels rode lantaarn wel vergeten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:21 schreef hhh38 het volgende:
Thomas de Gendt en Wout Poels sluiten aan bij het peloton! Bedankt voor dit zeer boeiende nieuws Carl
Helemaal leegrijden en moeten lossen tot in het peloton graag.quote:
Waarom stapt die gast dan ook niet af? Hij is ook niet echt nuttig voor zijn ploeg zo..quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:26 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Verdomme, Zo kan Poels rode lantaarn wel vergeten.
Ik denk het niet.quote:
*draait zich om in haar grafquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oma Fientje is al 5 jaar geleden overleden
De rode lantaarn lijkt redelijk stevig in handen te komen van Cousin.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:26 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Verdomme, Zo kan Poels rode lantaarn wel vergeten.
JAAAA 1 biljoen!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:31 schreef Aguero het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met een miljard pageviews voor Steef.
[ twitter ]
Steef was er maar druk mee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Heeft ie toch mooi voor elkaar gekregen. Ik kan me herinneren dat we vroeger nog overgeleverd waren aan CQ Ranking.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:31 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
Die stellen wij nooit meer op.quote:
Sivakov werd al een paar keer gelost onderweg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:33 schreef BobW het volgende:
Jammer dat Sivakov niet zelf mag. Hij moet nu wel erg lang wachten op Bernal
Van het onderzeeërverhaal?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:35 schreef Godshand het volgende:
Bij de naam Pedersen moet ik altijd aan die moordende ingenieur denken
Yepquote:
Verschil wordt wel kleiner.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Martinez er niet meer bij komen.
Had sowieso niet gewonnen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:36 schreef Momo het volgende:
Die vuelta rit wordt steeds zuurder voor Marc
Ik wou juist gaan typen dat ie de etappe gaat winnen (of Kamna)quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Martinez er niet meer bij komen.
Ben benieuwd of ie dat steile stuk kan overleven ja.quote:
Toch beetje gebutst denk ik.quote:
Paar dagen geleden gevallen, gisteren ook nog eens dacht ik. Het zal wel van dat zijn.quote:
Als Bardet er nog zit is die er feitelijk nog. Al weten we niet of die nog goed is.quote:
Die valpartij van vandaag zal niet geholpen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Bardet er nog zit is die er feitelijk nog. Al weten we niet of die nog goed is.
De grote dag voor Columbiafan.quote:
Ah, die val van gisteren heb ik gemist.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar dagen geleden gevallen, gisteren ook nog eens dacht ik. Het zal wel van dat zijn.
Wisten jullie dat hij filosoof is??quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, Guillaume. Ook weer de rug zeker.
Wout?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wacht nog altijd op t eerbetoon van Pinot aan meneer Aart
Twee en drie is wel nice ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De grote dag voor Columbiafan.
De kerona heeft m genekt.quote:
Kämna gaat nu natuurlijk niet helpen, dat kan de redding zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie dat steile stuk kan overleven ja.
Daarvoor was het ook al niks.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kerona heeft m genekt.
Joris kan zo bij De vooravond als huis cabaretierquote:
Mwah. Alles is al overboord zowat...quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
INEOS met een duidelijk betere week
Dat was niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carapaz is aan het verbeteren.
Ineos is uitstekend aan het pieken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carapaz is aan het verbeteren.
Carapaz zat er in deze fase allang niet meer bij vorige week. En ze hebben Kwiat nog een beetje kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah. Alles is al overboord zowat...
Dat zeg je goed, nog niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:45 schreef franklop het volgende:
Porte nog helemaal niet gevallen deze Tour toch?
Eerste etappe dacht ik, maarja wie niet daar?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:45 schreef franklop het volgende:
Porte nog helemaal niet gevallen deze Tour toch?
Ja die was gebutst natuurlijk maar ik vind dit niet zo'n bijzonder tempo waar Jumbo bang van moet worden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Carapaz zat er in deze fase allang niet meer bij vorige week. En ze hebben Kwiat nog een beetje kunnen gebruiken.
Mas mas masquote:
Hij moet zo schijten van teveel ketonenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ligt het aan het lichtval of ziet Tom er ziek uit
Ja, je zou denken dat je nu gewoon Sepp laat werken, Tom staat nog redelijk in het klassement.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom voor Sepp, toch apart.
Sepp gaat weer iedereen de adem afknijpen op de Peyrol.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom voor Sepp, toch apart.
Sepp moet de sprint weer aantrekkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat je nu gewoon Sepp laat werken, Tom staat nog redelijk in het klassement.
Nr. 3 in het klassement toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Rot nou eens op met die kut Fransen
Maar daar krijgen we steeds een dronken debiel op de motor.quote:
Maarten is een bijzondere vogel. Hij werkt ook voor de Rabobank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Hier heb ik wel begrip voor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik trek Michel niet deze tour terwijl ik normaal op de Belg kijk
Gezien de quotes van Wuyts hiero begrijp ik dat wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik trek Michel niet deze tour terwijl ik normaal op de Belg kijk
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef Aguero het volgende:
Ik vind dat Dumoulin moet aanvallen. Desnoods samen met Carapaz.Ik denk dat Pogachamp zo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Stuk of 10quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel zweven er nog achter Kamna en Martinez?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:52 schreef vaarsuvius het volgende:
diegene die net 'bij 2 km gaan ze erbij komen' zei kan wel eens gelijk krijgen
Kloptquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:57 schreef Zwansen het volgende:
Nu pas de tv aan. Maar heel weinig gemist volgens mij.
Nee, hij offert nu Schachmann wel heel makkelijk op.quote:
Schachmann komt toch terug.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, hij offert nu Schachmann wel heel makkelijk op.
Komt wel dichtbij zoquote:
Komt wel heel dichtbij zoquote:
3 weken aan de beademing liggen is pas onmenselijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Triest gezicht al die mondkapjes , onmenselijk
Al eens een mondkapje opgehad? Stelt geen reet voor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:58 schreef PSVCL het volgende:
Triest gezicht al die mondkapjes , onmenselijk
ik heb hem al opgeschreven als winnaar, maar ik kan ook naïef zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef Szura het volgende:
Martinez: indrukwekkend of hopeloos naïef?
ja man , de IC’s liggen al maanden volquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
3 weken aan de beademing liggen is pas onmenselijk
Nee , ik wil vrij kunnen ademenquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Al eens een mondkapje opgehad? Stelt geen reet voor.
Ik zou het wel grappig vinden als Schachmann alsnog wint.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schach heeft wel de beste sprint, maar dit is niet vlak.
Het kan je inderdaad alleen zwaar treffen als de IC's volliggen ja, mafklapperquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ja man , de IC’s liggen al maanden vol
Is passiequote:Op vrijdag 11 september 2020 17:00 schreef Momo het volgende:
Ah daar heb je de debielen langs de weg weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |