abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195002440
Uitgerekende data:

10 september: Miezziej (jongen)
14 september: Michelangela (jongen)
21 september: Ggirl
24 september: Seven. (jongen)
26 september: Smart_ass (meisje)

5 oktober: Kleurdoos (jongen)
5 oktober: ***SQ en bleiblei***
9 oktober: Peejtur (meisje)
10 oktober: LittleTeaCup
27 oktober: MaJo (jongen)

4 november: PKM (meisje)
14 november: 1inamelon (meisje)
20 november: D.U.M.A.N. (meisje)
26 november: Wolken (jongen)
29 november: Donna (meisje)

1 december: Gaddle
26 december: Sway- (jongen)

2021

3 januari: Gogo83
24 januari: Bienelientjee (jongen)
24 januari: Holy_Goat (jongen)
27 januari: Nanuke

2 februari: Framblij89 (jongen)

Maart: monsterd.
15 maart: Aure
26 maart: kwakz0r
31 maart: Tink89

20 april: Maria2.0

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
pi_195002948
Hallo, ik ben er nog. Toch een mijlpaal gehaald, over de 40 weken zwanger :+. Had ik van te voren niet bedacht, ik ben verpest door M. :+
Ik heb besloten om vandaag nog geen inwendig onderzoek te laten doen en eventueel strippen, maar nog even af te wachten. Met man overlegd en die gaat zoveel mogelijk eerder naar huis en dat helpt wel.

Even afkloppen, maar tijdens de zwangerschap en na de bevalling van M. had ik geen aambeien *)
pi_195002990
:* hou je het nog een beetje vol Miezziej?
pi_195003211
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:27 schreef Miezziej het volgende:
Hallo, ik ben er nog. Toch een mijlpaal gehaald, over de 40 weken zwanger :+. Had ik van te voren niet bedacht, ik ben verpest door M. :+
Ik heb besloten om vandaag nog geen inwendig onderzoek te laten doen en eventueel strippen, maar nog even af te wachten. Met man overlegd en die gaat zoveel mogelijk eerder naar huis en dat helpt wel.

Even afkloppen, maar tijdens de zwangerschap en na de bevalling van M. had ik geen aambeien *)
Mijlpaal = gebak *O*
Resistance is futile.
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:43:22 #5
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195003242
Eens met Seven, lekker gebak eten :D
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195003555
Wow Mizziej! Trek je t nog een beetje?

Ik kocht mn eerste babyding... een wolzijde strikmutsje O+

(Kommermaarin2014lichtingmoeders ik krijg een strikkemutsje wolleflopke)

Nee maar serieus, ben helemaal niet in de wolletjes maar zo’n mutsje leek me heel fijn voor de eerste weekjes.

Zag ook allemaal leuke pakjes bij een andere winkel maar weet ineens niet of een lentekind nou eerst nog wel lange mouwtjes moet of niet, en alles leek zo warm, en 35 euro uitgeven voor een uniseks pakje wat dan misschien te warm of te koud is lukte me gewoon niet :')
Kwak
pi_195003852
Ja is het nog een beetje te doen Miezziej? Ik had gisteren ineens echt zo’n realisatiemomentje van shit, ze kan echt elk moment komen nu en ik weet eigenlijk helemaal niet of ik er wel klaar voor ben :') .

Gisteren bij 38 weken afspraak werd ook aangeboden om inwendig onderzoek te doen maar ik zei laat maar even zitten nog, wacht liever af.
pi_195003918
Haha kwak ik zit daar ook soms mee hoor, dat je dan uitrekent van oke hoe oud is ze als ze die maat heeft en wat voor weer zal het dan zijn.. is ook lastig te voorspellen soms.

Heb van papa en mama gisteren een verrassingspakketje gekregen met knuffels van mezelf van vroeger (Bob de beer van de Bijenkorf; hadden meer mensen die? :D), Elke dag een Beertje als voorleesboek en wat schattige Nijntje kleertjes van de Hema. En natuurlijk kaas en drop :9~ . Helemaal blij mee.
pi_195003972
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Haha kwak ik zit daar ook soms mee hoor, dat je dan uitrekent van oke hoe oud is ze als ze die maat heeft en wat voor weer zal het dan zijn.. is ook lastig te voorspellen soms.

Heb van papa en mama gisteren een verrassingspakketje gekregen met knuffels van mezelf van vroeger (Bob de beer van de Bijenkorf; hadden meer mensen die? :D), Elke dag een Beertje als voorleesboek en wat schattige Nijntje kleertjes van de Hema. En natuurlijk kaas en drop :9~ . Helemaal blij mee.
Jaaaa ik had Sabine en Balthazar (de zwarte beer) en mijn broertje had Bob!

Ze zijn nu allemaal bij ons thuis, maar waar?!?
Kwak
pi_195004216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
maar weet ineens niet of een lentekind nou eerst nog wel lange mouwtjes moet of niet
U. is geboren op 17 maart en die dag sneeuwde het en was het ontzettend koud. ;)
Baby’s kunnen sowieso hun temperatuur niet goed reguleren, dus zou voor lange mouwen gaan.
Protège moi de mes désirs.
pi_195004605
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

U. is geboren op 17 maart en die dag sneeuwde het en was het ontzettend koud. ;)
Baby’s kunnen sowieso hun temperatuur niet goed reguleren, dus zou voor lange mouwen gaan.
Het ligt er ook een beetje aan hoe groot en zwaar kindjes zijn volgens mij. Wij hebben voor allebei de kinderen geen kruik nodig gehad bijvoorbeeld.
  vrijdag 11 september 2020 @ 16:05:44 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_195004736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het ligt er ook een beetje aan hoe groot en zwaar kindjes zijn volgens mij. Wij hebben voor allebei de kinderen geen kruik nodig gehad bijvoorbeeld.
Nee maar jij hebt ook wel 2 hoogzomerkinderen ;)
Ik heb voor deze baby alleen maar lange mouwen. Het is voor een newborn echt veel sneller te koud dan te warm.
disclaimer
  Moderator vrijdag 11 september 2020 @ 16:11:31 #13
382129 crew  Donna
pi_195004844
Ik heb tshirt rompers met lange mouwen shirts erover en vestjes of een trui.
G. kwam thuis in april en toen was het al best lekker weer, maar alsnog lang lange mouwen aan gehad hoor, longsleeves.
Deze baby heeft de hele winter voor zich. Voor de zekerheid ook wel wat lange mouwen rompers, maar daar gruwel ik van. :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Donna op 11-09-2020 16:17:13 ]
  vrijdag 11 september 2020 @ 16:13:30 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_195004885
Ja ik heb maxomorra jumpsuits, die vallen heel wijd dus da's geen gefrot over lange mouwen rompers, dat scheelt wel.
disclaimer
pi_195007042
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:18 schreef Smart_ass het volgende:

Bob de Beer O+ die had ik vroeger ook.

@Miezziej mijlpalen moeten gevierd worden, ik heb de bonbons ook al vast in huis.

heb lange en korte rompers, want ja, half september weet je niet wat het weer gaat doen. En dat blijkt ook maar weer :') Ben benieuwd wanneer hij komt, nog geen signalen, komende donderdag weer naar de verloskundige en dan wilden ze ook overleggen wat verder te doen als hij nog geen aanstalten maakt. Ik neig nu naar toch even aankijken, maar wie weet hoe dat donderdag is na die hitte....
  vrijdag 11 september 2020 @ 18:13:05 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195007268
Ik heb alleen maar lange mouwen voor m'n eind maart begin april baby, want vorige baby was november en toen was het koud. Moet denk ik wat zomerkleertjes bij halen, alles is winter in de mini maatjes hier. Maar vind het ook lastig, want prul zat een maand of drie in maat 50 en dat hoop ik voor deze baby eigenlijk niet, die mag wel wat beter groeien. En als 62 in de zomer past, heb ik dat wel weer met korte mouwen liggen. Denk dat ik maar wat zomerkleertjes in 56 vraag als kraamcadeau.

En ltc, ik heb ook zofran (en primperan) en dat haalt echt wel het scherpe randje eraf. Zonder ben ik echt non stop kotsmisselijk.

Mijn infuus sneuvelde gisteren en nu heb ik een nieuwe na zes keer prikken. In m'n elleboogholte, kan helemaal niks met die arm. Voor de volgende keer hadden ze het over een pecc-lijn ofzoiets. Mijn aders zijn inmiddels een beetje op, blijkbaar...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195007362
Gekke vraag misschien maar ik heb echt enorm venijnige steken aan 1 kant in de liesstreek...
is dat iets dat erbij hoort?

Ik heb overigens nog steeds bruinverlies maar 0 krampen die duiden op enige vorm van (verlate/aankomende) bloeding. Dat stemt mij dan weer positief.

Wat mij minder positief stelt is dat de standaard zwangerschapstesten zo goed als wit blijven (heel licht streepje wat dus niet oploopt) en dat de clearblue de enige is met overtuigend bewijs...

Wat een gedoe zeg die eerste weken ;(
Ik had gehoopt dat ik er van kon genieten maar de zorgen zijn op dag 1 al begonnen ;(
  vrijdag 11 september 2020 @ 18:23:02 #18
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_195007403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:13 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb alleen maar lange mouwen voor m'n eind maart begin april baby, want vorige baby was november en toen was het koud. Moet denk ik wat zomerkleertjes bij halen, alles is winter in de mini maatjes hier. Maar vind het ook lastig, want prul zat een maand of drie in maat 50 en dat hoop ik voor deze baby eigenlijk niet, die mag wel wat beter groeien. En als 62 in de zomer past, heb ik dat wel weer met korte mouwen liggen. Denk dat ik maar wat zomerkleertjes in 56 vraag als kraamcadeau.

En ltc, ik heb ook zofran (en primperan) en dat haalt echt wel het scherpe randje eraf. Zonder ben ik echt non stop kotsmisselijk.

Mijn infuus sneuvelde gisteren en nu heb ik een nieuwe na zes keer prikken. In m'n elleboogholte, kan helemaal niks met die arm. Voor de volgende keer hadden ze het over een pecc-lijn ofzoiets. Mijn aders zijn inmiddels een beetje op, blijkbaar...
Pic-lijn denk ik. Sterkte
If you can dream it, you can do it...
pi_195007433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:20 schreef MiNi1981 het volgende:
Gekke vraag misschien maar ik heb echt enorm venijnige steken aan 1 kant in de liesstreek...

Ik heb overigens nog steeds bruinverlies maar 0 krampen die duiden op enige vorm van (verlate/aankomende) bloeding. Dat stemt mij dan weer positief.

Wat mij minder positief stelt is dat de standaard zwangerschapstesten zo goed als wit blijven (heel licht streepje wat dus niet oploopt) en dat de clearblue de enige is met overtuigend bewijs...

Ik had gehoopt dat ik er van kon genieten maar de zorgen zijn op dag 1 al begonnen ;(
Het klopt dat je zwangerschapstesten minder duidelijk worden werd mij toen verteld door de vrouw van moeders voor moeders.
pi_195007457
Als het goed is komen er morgen bonbons binnen 8-)
Het gaat over het algemeen best prima, ben alleen heel moe. Verder helemaal geen voortekenen, geen slijmprop, krampen, niets. Af en toe een harde buik maar dat was het dan wel. Maar ja, bij M. braken mijn vliezen ook opeens :+

@Smart_ass: ben ik niet de enige die nog even wil afwachten :D Wanneer is je volgende afspraak? Mijne 15 september, als de baby er dan nog niet is wil ik wel kijken of ik te strippen ben (dan ben ik 40+5).
En wat leuk van je ouders! Drop O+

Ik heb vooral rompers korte mouw en shirts/jumpsuits lange mouw. Ik zie het wel, anders stuur ik wel iemand naar de winkel of bestel het bij :P

Wat vervelend allemaal van je infuus Tink ;( Gaat het spugen wel wat beter?

Ik had ook wel steken in/rondom mijn lies Mini1981, bandenpijn denk ik. Ik heb er verder niets mee gedaan ofzo. Wat een onzekerheid die eerste periode he ;( Hoop op een mooie echo over een paar weken!
pi_195007472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:25 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Het klopt dat je zwangerschapstesten minder duidelijk worden werd mij toen verteld door de vrouw van moeders voor moeders.
Maar toch niet zo snel na je NOD al?
Ik ben Nu 3dgn na NOD ofzo... Zou eerder denken dat het lichaam de eerste weken juist flink wat hcg aan het produceren is...

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik met ovulatietesten ook alleen bij clearblue positief testte en de rest vd ovu testen zo goed als blanco bleven... maar linkt me toch ook niet helemaal te vergelijk.

Ik wil gewoon even een inkijkje of alles goed gaat... maar dat kan nog even niet...
pi_195007494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:29 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Maar toch niet zo snel na je NOD al?
Ik ben Nu 3dgn na NOD ofzo... Zou eerder denken dat het lichaam de eerste weken juist flink wat hcg aan het produceren is...

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik met ovulatietesten ook alleen bij clearblue positief testte en de rest vd ovu testen zo goed als blanco bleven... maar linkt me toch ook niet helemaal te vergelijk.

Ik wil gewoon even een inkijkje of alles goed gaat... maar dat kan nog even niet...
Op welk moment van de dag test je? Drink je veel water? Dat zou ook nog mee kunnen spelen.
pi_195007585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:30 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Op welk moment van de dag test je? Drink je veel water? Dat zou ook nog mee kunnen spelen.
Ik test met de eerste ochtendurine. Dus die is nog volledig geconcentreerd...
pi_195007635
Thanks Miezziej. Als het heftiger wordt kijk ik even of ik toch ga bellen. Tot nu toe trekt het steeds heel snel weg maar komt t wel heel frequent terug.
En idd deze weken zijn niet leuk... maar ja...

Spannend voor jou Miezziej, over de 40 weken. Zal het wachten gevoelsmatig ook lang duren. Hopelijk vermaak je je nog goed!

En sterkte Tink89. Geen fijne plek voor een infuus maar hij kan zn werk weer doen iig dat is belangrijk voor nu.
  vrijdag 11 september 2020 @ 20:41:03 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195009415
Wat een rotte tijd is het toch he mini, dat begin. Ik had ook wel steken, dus dat zegt volgens mij niks... Ik duim voor je.

Even afwachten snap ik wel smart en miezz, het is niet alsof jullie al 42 weken zijn. Als het vol te houden is, is er niks mis met het kindje op z'n eigen tijd laten komen, toch?

En pic-lijn gaan we niet doen, heb ik net besloten. Dan gaan we eerder voor onderhuids vocht (subcutaan) en dan alleen 's nachts. Da's minder belastend en een liter moet dan in principe lukken. Ik ben nu 11+2 en bij prul was ik met 18 weken volledig van de sonde af (en die moet je langzaam afbouwen) dus ik hoop niet nog veel langer dan een maand extra vocht nodig te hebben.
Het spugen gaat vandaag goed! Even afkloppen, want het wisselt enorm per dag, maar dit was niet de slechtste dag van de afgelopen weken *O*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 11 september 2020 @ 21:35:20 #26
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195010596
quote:

Ik had die krampen ook de eerste maanden, alles gaat groeien dus die bewegingen voel je. Mijn vk zei dat ik pas aan de bel hoefde te trekken bij helder rood bloedverlies.

Over de testen, ik weet niet waarom ze niet oplopen dat zou mss moeten maar heb ook vaak gelezen dat dat bij bepaalde testen niet of langzaam gaat. Als je je echt teveel zorgen maakt misschien toch je verloskundige bellen en kijken of je wat eerder mag komen? Sterkte iig, die weken duren veel te lang :*
  vrijdag 11 september 2020 @ 21:39:54 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_195010715
quote:

:* :* ik kan me je zorgen goed voorstellen. Ik hoop ontzettend dat het allemaal goed blijft gaan.
disclaimer
pi_195011498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 18:27 schreef Miezziej het volgende:
Als het goed is komen er morgen bonbons binnen 8-)
Het gaat over het algemeen best prima, ben alleen heel moe. Verder helemaal geen voortekenen, geen slijmprop, krampen, niets. Af en toe een harde buik maar dat was het dan wel. Maar ja, bij M. braken mijn vliezen ook opeens :+

@:Smart_ass: ben ik niet de enige die nog even wil afwachten :D Wanneer is je volgende afspraak? Mijne 15 september, als de baby er dan nog niet is wil ik wel kijken of ik te strippen ben (dan ben ik 40+5).
En wat leuk van je ouders! Drop O+

Nee en ik ben ook pas 38 weken he, dus sowieso minder ver dan jij. Voor 40 weken hoeft dat voelen enzo van mij sowieso niet :P. Volgende afspraak heb ik volgende week weer, vrijdag. Met 40+5 strippen snap ik wel ja, maar je man wilde liever gewoon afwachten zei je toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 20:41 schreef Tink89 het volgende:
Even afwachten snap ik wel smart en miezz, het is niet alsof jullie al 42 weken zijn. Als het vol te houden is, is er niks mis met het kindje op z'n eigen tijd laten komen, toch?

En pic-lijn gaan we niet doen, heb ik net besloten. Dan gaan we eerder voor onderhuids vocht (subcutaan) en dan alleen 's nachts. Da's minder belastend en een liter moet dan in principe lukken. Ik ben nu 11+2 en bij prul was ik met 18 weken volledig van de sonde af (en die moet je langzaam afbouwen) dus ik hoop niet nog veel langer dan een maand extra vocht nodig te hebben.
Het spugen gaat vandaag goed! Even afkloppen, want het wisselt enorm per dag, maar dit was niet de slechtste dag van de afgelopen weken *O*
Nee daarom! Ben pas 38 weken dus vind het nog helemaal niet nodig en ze mag gerust nog even blijven zitten. Vk drong er verder ook niet op aan ofzo, zei dat het een optie was maar zeker niet hoefde.

Wat fijn dat je vandaag minder gespuugd hebt! Lijkt me wel heftig allemaal hoor, met zo’n sonde en je zo beroerd voelen! Ben je veel afgevallen of valt het mee?

Mini ik leef met je mee, lijkt me super onzeker zo. Ik heb verder geen ervaring met krampen en/of bloedverlies tijdens de zwangerschap maar zoals gezegd hoeft het niet altijd slecht nieuws te betekenen! Hopelijk gaat het snel weer voorbij.
  vrijdag 11 september 2020 @ 22:17:44 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_195011559
Strippen met 38 weken bij een eerste zwangerschap is dan ook zeer zelden zinvol, beter is om lekker even af te wachten :Y

Ik heb overigens wél afgesproken met de verloskundige dat we vanaf 39 weken gaan strippen, maar dat is ook omdat de gynaecoloog me niet tot na 40 weken wil laten doorlopen en ik echt, echt, echt geen medische inleiding wil. Dus dan maar kijken of de boel kan worden aangezwengeld. Het scheelt dat het mijn derde is :P
disclaimer
pi_195011644
Ik denk ook niet dat mijn vk echt strippen bedoelde maar eerder toucheren? Of zeg ik nu iets raars? :P

Is er een reden dat je ze je niet tot langer dan 40 weken willen laten doorlopen SQ? Hoe ligt de kleine er eigenlijk bij ondertussen? :D
  vrijdag 11 september 2020 @ 22:23:06 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_195011684
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk ook niet dat mijn vk echt strippen bedoelde maar eerder toucheren? Of zeg ik nu iets raars? :P

Is er een reden dat je ze je niet tot langer dan 40 weken willen laten doorlopen SQ? Hoe ligt de kleine er eigenlijk bij ondertussen? :D
Mja maar waarom zou je casual gaan toucheren. Het zegt niets. En geil is het ook niet. :P :')

Omdat ik stokoud ben, en ze niet willen dat ik weer een negenponder maak. Ligging geen idee, ik voel dat niet zo goed, maar in elk geval nog niet ingedaald (dat zou ik dan wél hebben gevoeld :'))
disclaimer
pi_195011846
Kan inderdaad ook niet zeggen dat ik casual toucheren nu echt geil vind klinken, vandaar dat ik ook vriendelijk heb bedankt. Was overigens ook dezelfde vk die toen dat pijnlijke gbs uitstrijkje had gedaan dus thanks but no thanks :').

Oke dat is misschien wel logisch dan :D. Geven ze nu bij je controles een inschatting van hoe groot ze denken dat hij/zij is? Ik had dat laatst gevraagd maar dat doen ze liever niet zei ze want ze kunnen er natuurlijk goed naast zitten en willen niemand bang maken :D.
  vrijdag 11 september 2020 @ 22:31:23 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_195011867
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
Kan inderdaad ook niet zeggen dat ik casual toucheren nu echt geil vind klinken, vandaar dat ik ook vriendelijk heb bedankt. Was overigens ook dezelfde vk die toen dat pijnlijke gbs uitstrijkje had gedaan dus thanks but no thanks :').

Oke dat is misschien wel logisch dan :D. Geven ze nu bij je controles een inschatting van hoe groot ze denken dat hij/zij is? Ik had dat laatst gevraagd maar dat doen ze liever niet zei ze want ze kunnen er natuurlijk goed naast zitten en willen niemand bang maken :D.
Ja maar ze meten het steeds met echo. Dit is een vrij gemiddelde baby steeds. Grote kop, korte pootjes, normale buik. Ik maak me zelf iig weinig zorgen ;)
disclaimer
pi_195011909
Oh dat is fijn! Geen reden tot zorgen dan inderdaad.
  vrijdag 11 september 2020 @ 22:35:26 #35
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195011990
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:23 schreef SQ het volgende:

[..]

Mja maar waarom zou je casual gaan toucheren. Het zegt niets. En geil is het ook niet. :P :')

Omdat ik stokoud ben, en ze niet willen dat ik weer een negenponder maak. Ligging geen idee, ik voel dat niet zo goed, maar in elk geval nog niet ingedaald (dat zou ik dan wél hebben gevoeld :'))
Is leeftijd echt een reden en hoe oud ben je dan? :@
  vrijdag 11 september 2020 @ 23:03:19 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195012741
Bij mij is strippen nog niet ter sprake gekomen. Ik hoef deze week niet langs te komen, pas op donderdag weer (dan 39 wk). Als ik me dan nog net zo voel als nu, dan kan de kleine man wat mij betreft lekker blijven chillen.

Maar ongetwijfeld slaat bij mij de onrust ook een keer toe en dan ben ik vast de eerste die in de telefoon klimt :+ .
Resistance is futile.
pi_195013222
Hoe voel jij je verder @Seven.? Goed dus nog?
  vrijdag 11 september 2020 @ 23:42:40 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195013394
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe voel jij je verder @:Seven.? Goed dus nog?
Jazeker. Standaard klachten, aambeien, tena, brandend maagzuur. En op mijn zij liggen doet m'n bekken echt geen goed, liggen zelf doet geen pijn maar als ik uit die houding kom dan is het niet grappig.

Al met al valt met deze dingen heel goed te leven, vind ik. En jij?
Resistance is futile.
pi_195013457
Herkenbaar! Brandend maagzuur heb ik nauwelijks meer last van door die medicijnen, wel last van mijn bekken als ik me omdraai in bed inderdaad en van de bank of een stoel af kom ofzo. Voel me soms echt net een omaatje dan haha! En ik word ‘s ochtends regelmatig wakker met verkrampte vingers en een pijnlijke pols. Maar inderdaad ik vind dat er verder ook goed mee te leven valt hoor! Had allemaal stukken erger geweest kunnen zijn.

Ik vind het vooral gewoon een raar idee dat ze ieder moment kan komen nu. Normaal houd ik wel van dingen plannen maar dat kan hierbij dus echt niet, haha.
  vrijdag 11 september 2020 @ 23:54:33 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195013517
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Herkenbaar! Brandend maagzuur heb ik nauwelijks meer last van door die medicijnen, wel last van mijn bekken als ik me omdraai in bed inderdaad en van de bank of een stoel af kom ofzo. Voel me soms echt net een omaatje dan haha! En ik word ‘s ochtends regelmatig wakker met verkrampte vingers en een pijnlijke pols. Maar inderdaad ik vind dat er verder ook goed mee te leven valt hoor! Had allemaal stukken erger geweest kunnen zijn.

Ik vind het vooral gewoon een raar idee dat ze ieder moment kan komen nu. Normaal houd ik wel van dingen plannen maar dat kan hierbij dus echt niet, haha.
Onwerkelijk hè? Ik heb wel een concreet beeld van de bevalling maar wat me daarna te wachten stast.. ja, dat life as you knew it binnen 4 weken voorbij is, maar verder nog niet echt een concreet beeld van hoe verder :+ . Je bent ineens ook de moeder van O+ . Ik moet nog wennen aan de vrouw van :P .
Resistance is futile.
pi_195013651
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 23:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Onwerkelijk hè? Ik heb wel een concreet beeld van de bevalling maar wat me daarna te wachten stast.. ja, dat life as you knew it binnen 4 weken voorbij is, maar verder nog niet echt een concreet beeld van hoe verder :+ . Je bent ineens ook de moeder van O+ . Ik moet nog wennen aan de vrouw van :P .
Ja precies! Dat we binnen 4 weken gewoon moeder van zijn. Heel onwerkelijk. Concreet beeld van de bevalling heb ik nog niet eigenlijk, ik laat het maar een beetje over me heen komen. Ik ben wel echt benieuwd naar jouw badbevalling!

Trouwens even iets anders, ik kijk de laatste tijd dus veel afleveringen van one born every minute en het valt me op dat veel mensen echt een slecht gebit hebben in die serie! Is de tandarts in Engeland heel erg duur ofzo? Iemand hier woont in Engeland toch? Ben wel benieuwd :P.
pi_195015052
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 00:08 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja precies! Dat we binnen 4 weken gewoon moeder van zijn. Heel onwerkelijk. Concreet beeld van de bevalling heb ik nog niet eigenlijk, ik laat het maar een beetje over me heen komen. Ik ben wel echt benieuwd naar jouw badbevalling!

Trouwens even iets anders, ik kijk de laatste tijd dus veel afleveringen van one born every minute en het valt me op dat veel mensen echt een slecht gebit hebben in die serie! Is de tandarts in Engeland heel erg duur ofzo? Iemand hier woont in Engeland toch? Ben wel benieuwd :P.
Ik heb er ook 5 jaar gewoond en het is een cultuurding. Tandartsen daar zijn prima en zeker niet onbetaalbaar, maar jaarlijkse controle doen de Britten bijvoorbeeld niet aan. Het wordt niet gepromoot door de tandartsen, en Britten regelen dat ook niet uit zichzelf.
Resistance is futile.
pi_195015371
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:23 schreef SQ het volgende:

[..]

Heb jij daar zelf niks over te zeggen?

Edit: en gefeliciteerd met je verjaardag *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door arvensis op 12-09-2020 07:41:14 ]
pi_195015922
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ik had die krampen ook de eerste maanden, alles gaat groeien dus die bewegingen voel je. Mijn vk zei dat ik pas aan de bel hoefde te trekken bij helder rood bloedverlies.

Over de testen, ik weet niet waarom ze niet oplopen dat zou mss moeten maar heb ook vaak gelezen dat dat bij bepaalde testen niet of langzaam gaat. Als je je echt teveel zorgen maakt misschien toch je verloskundige bellen en kijken of je wat eerder mag komen? Sterkte iig, die weken duren veel te lang :*
Dankjewel Sway-! :*
Ik moet even blijven bedenken dat zolang er geen helder rood bloedverlies is alles nog mogelijk is.
En goede tip vd verloskundige! Ik had er nog niet aan gedacht omdat mijn eerste echo via de kliniek zou plaatsvinden bij wk6+6. Maar kan als ik t niet vol kan houden idd kijken of via een verloskundige een eerdere mogelijkheid is. Wetende dat er veel eerder wrs nog geen hartje klopt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 21:39 schreef SQ het volgende:

[..]

:* :* ik kan me je zorgen goed voorstellen. Ik hoop ontzettend dat het allemaal goed blijft gaan.
Dankjewel SQ :*
En gefeliciteerd met je verjaardag! :*

En thanks smart_ass!

Ik ga vandaag bootje varen. Hopelijk geeft dat even goede afleiding! Want dat is hard nodig...
pi_195016210
Mini :*

Gefeliciteerd met je verjaardag SQ!
pi_195016268
Happy birthday SQ *O* *O*
Resistance is futile.
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:34:58 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_195016363
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 07:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Heb jij daar zelf niks over te zeggen?

Edit: en gefeliciteerd met je verjaardag *O*
Tuurlijk wel, maar die discussie ga ik hier niet voeren, heb al meerdere malen mijn eigen overwegingen daarin gedeeld ook hier ;)

En thanks! 39 dus vandaag :o
disclaimer
pi_195016388
Mini :* hopelijk biedt vandaag voldoende afleiding.

Gefeliciteerd SQ!
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:37:45 #49
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195016391
Gefeliciteerd! Dat is helemaal niet oud *O* :*
  zaterdag 12 september 2020 @ 09:39:50 #50
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195016421
Feestje, gefeliciteerd!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_195016787
Hieperdepiep @SQ!
  zaterdag 12 september 2020 @ 10:18:23 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_195016897
Thanks!
Hoe wist jij het eigenlijk, duman? :D
disclaimer
  zaterdag 12 september 2020 @ 10:29:36 #53
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195017077
Gefeliciteerd SQ! *O*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195017679
Gefeliciteerd SQ!
pi_195017841
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 10:18 schreef SQ het volgende:
Thanks!
Hoe wist jij het eigenlijk, duman? :D
Zag het staan in het topic over spijt krijgen van kinderen. :P
pi_195017883
Gefeliciteerd SQ!

De rare dromen beginnen hier inmiddels _O- in mijn droom van de week bevallen van een meisje dat bij de geboorte al kon praten en me vertelde dat mijn moedermelk niet lekker was :') ze kon ook al los op de bank zitten met een flesje terwijl ze ons de les las over alles wat we verkeerd deden...
Kwak
pi_195017899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
Gefeliciteerd SQ!

De rare dromen beginnen hier inmiddels _O- in mijn droom van de week bevallen van een meisje dat bij de geboorte al kon praten en me vertelde dat mijn moedermelk niet lekker was :') ze kon ook al los op de bank zitten met een flesje terwijl ze ons de les las over alles wat we verkeerd deden...
Hahaha :D , wat een wijsneus :+
Resistance is futile.
pi_195018145
quote:
Gefeliciteerd SQ!

Dat laatste is wel superhandig, een baby die aangeeft wat er allemaal moet gebeuren :D
pi_195019759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat laatste is wel superhandig, een baby die aangeeft wat er allemaal moet gebeuren :D
Moeder, het is wel weer eens tijd on te stofzuigen. En waarom is het hier zo’n rommel?!
Kwak
pi_195019780
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 22:15 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee en ik ben ook pas 38 weken he, dus sowieso minder ver dan jij. Voor 40 weken hoeft dat voelen enzo van mij sowieso niet :P. Volgende afspraak heb ik volgende week weer, vrijdag. Met 40+5 strippen snap ik wel ja, maar je man wilde liever gewoon afwachten zei je toch?
[..]
Hij vond gisteren strippen te vroeg omdat het dan pas 1 dag na uitgerekende datum zou zijn. Dinsdag staat hij wel achter. We gaan het meemaken of het nodig is :P Merk nog steeds niet echt iets. Wilde vanochtend wel opeens de oven schoonmaken, is dat een voorteken? :+

Ik heb trouwens wel wat last van mijn buik. Het wordt zwaar en hangt wat naar beneden. De verse striemen zijn erg gevoelig, ik smeer van alles maar het blijft irritant. Hopelijk klinkt dit niet te ijdel, maar ik hoop dat het allemaal beetje netjes geneest straks :@

Gefeliciteerd SQ!
pi_195019831
quote:
Gefeliciteerd SQ!

:D _O-

Ik ga het maar niet over mijn dromen hebben :')
pi_195020368
Met mijn dromen kan ik ook boekwerken vullen idd.. Van leuk, tot bizar, tot enorm lachwekkend, maar ook wel af en toe een echt nare droom. Ach, gaat wel weer over!

Gefeliciteerd SQ! *O*

Ik heb vanochtend twee muren in T.'s nieuwe kamer geverfd en nu ben ik er klaar mee voor vandaag. Hoewel de bekkenpijn wel begint te wennen: ik had gisteren al bedacht dat én sporten én verven hem niet zou worden en heb dus van te voren een keuze gemaakt (ipv er halverwege het verven huilend van de pijn mee moeten stoppen). Man doet het eind van de middag nog een tweede keer en dan gaat hij binnenkort de derde muur behangen.
  Moderator zaterdag 12 september 2020 @ 14:27:41 #63
382129 crew  Donna
pi_195020377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 13:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Moeder, het is wel weer eens tijd on te stofzuigen. En waarom is het hier zo’n rommel?!
Dat zegt m'n peuter wel :{w
pi_195021684
Ik had zowel bij M. als bij deze zwangerschap gedroomd dat de baby ergens vanaf viel -O- en veel gekke dromen ook ja :P

Laatste paar dagen af en toe een toeschietreflex, ik vind het geen fijn gevoel :')
pi_195022105
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2020 04:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb er ook 5 jaar gewoond en het is een cultuurding. Tandartsen daar zijn prima en zeker niet onbetaalbaar, maar jaarlijkse controle doen de Britten bijvoorbeeld niet aan. Het wordt niet gepromoot door de tandartsen, en Britten regelen dat ook niet uit zichzelf.
Dan zal dat het zijn inderdaad, vroeg het me af want het viel me op.

Gefeliciteerd SQ!
pi_195022428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Miezziej het volgende:
Ik had zowel bij M. als bij deze zwangerschap gedroomd dat de baby ergens vanaf viel -O- en veel gekke dromen ook ja :P

Laatste paar dagen af en toe een toeschietreflex, ik vind het geen fijn gevoel :')
Hoe voelt dat :@

Ik heb de laatste paar dagen 1 a 2 keer per dag steken in mijn tieten (maar nooit beiden tegelijk). Misschien is dit gewoon toeschietreflex?
Resistance is futile.
pi_195022534
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 september 2020 16:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe voelt dat :@

Ik heb de laatste paar dagen 1 a 2 keer per dag steken in mijn tieten (maar nooit beiden tegelijk). Misschien is dit gewoon toeschietreflex?
Beetje prikkelend, vooral rond de tepel bij mij. De borst wordt ook een beetje harder ofzo (ik weet niet of dit bij iedereen hetzelfde is :')). Er komt soms geen melk uit en dan help ik even een handje en dat lucht dan een soort van op. Gewoon wat druppels :P Gek lichaam :+
pi_195022572
Ugh toeschietreflexen. Ik was dat alweer vergeten, god wat deed dat zeer bij mij :') en dan die stroom met melk die er uit schiet... Jip heeft zich er vaak genoeg keihard in verslikt :')
pi_195022966
Bij mij deed dat geen pijn, gewoon een beetje t gevoel dat je kippenvel krijgt ofzo.
Kwak
pi_195023792
Bij mij voelde het als schokjes en een trekkend gevoeld vanaf de tepel tot diep in de borst.
pi_195023801
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 16:49 schreef Aure het volgende:
Ugh toeschietreflexen. Ik was dat alweer vergeten, god wat deed dat zeer bij mij :') en dan die stroom met melk die er uit schiet... Jip heeft zich er vaak genoeg keihard in verslikt :')
Allemaal druppeltjes melk op het snoetje wanneer ze los laten. O+
pi_195024137
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 17:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bij mij voelde het als schokjes en een trekkend gevoeld vanaf de tepel tot diep in de borst.
:+ dat klinkt niet best :P
Resistance is futile.
pi_195024531
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 september 2020 18:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

:+ dat klinkt niet best :P
Niet pijnlijk, wel vervelend. Vooral als de baby niet bij je in de buurt is. :P
pi_195024651
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 16:49 schreef Aure het volgende:
Ja zeg. Eerste week/twee weken, oeeeh dat deed pijn, dikke steken, brandend. Nu is het gewoon prikkelen, na 6 weken bv.
  zaterdag 12 september 2020 @ 19:33:35 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195025288
Geruststelling misschien: ik voelde er echt helemaal niks van. Dus het kan ook meevallen dames :-)
  zaterdag 12 september 2020 @ 19:44:19 #76
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195025461
quote:
Gefeliciteerd SQ!

Haha mooi!

Ik droom soms dat ik seks heb met m’n ex :'(
pi_195025519
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 19:44 schreef Sway- het volgende:

[..]

Haha mooi!

Ik droom soms dat ik seks heb met m’n ex :'(
Matig. Mijn laatste in die categorie was Harry Styles. Kan ik mee leven :7
Kwak
  zaterdag 12 september 2020 @ 19:49:46 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_195025566
Ik heb bijna iedereen die ik ooit fysiek ontmoet heb al afgewerkt in mijn dromen :')
Ja, inclusief vrouwen.

Tsr voelt als een prikkend gevoel in de tepel. Alsof je uit je tepel gaat niesen. Velen opluchting als die melk gaat stromen :D
disclaimer
pi_195025764
Mijn wacko dromen op dit moment zijn ook allemaal seksdromen :') mijn vriend vindt het fantastisch :') ik snap eigenlijk niet waarom hij geen derde meer wil :')
  Moderator zaterdag 12 september 2020 @ 20:13:28 #80
382129 crew  Donna
pi_195026063
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2020 19:33 schreef Tink89 het volgende:
Geruststelling misschien: ik voelde er echt helemaal niks van. Dus het kan ook meevallen dames :-)
Ik ook niet, behalve dat uit je tepel moeten niesen, dat klinkt/voelt wel bekend. En ik was wekenlang zeiknat 's nachts als baby huilde en ik aan het fles voeden was. Wat een plakbende.
pi_195026605
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef SQ het volgende:
Ik heb bijna iedereen die ik ooit fysiek ontmoet heb al afgewerkt in mijn dromen :')
Ja, inclusief vrouwen.

Tsr voelt als een prikkend gevoel in de tepel. Alsof je uit je tepel gaat niesen. Velen opluchting als die melk gaat stromen :D
Beelddenker :'(
pi_195026776
Ik vind dat uit de tepel niezen wel een goede omschrijving. Alleen deed het bij mij dus ook echt pijn de eerste weken. Ik weet nog dat ik dat tijdens nachtelijke voedsessies uitgebreid heb lopen Googlen. Zoals heel veel andere dingen :') ergens kijk ik wel weer uit naar die nachtelijke internetsessies :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')