quote:Ik heb al je platen
En ik kom naar je kijken
Oh Kylie, ik wandel
En ik neem mijn pyjama mee
Want ik kom bij je slapen
Oh Kylie, ik wandel en ik droom
En ik zal je leren zingen
En niet zo dom te hijgen
Oh Kylie, ik wandel
En mag ik een beetje leven
Voor ik even doodga
Oh Kylie, ik wandel en ik droom
Oh, lieverdje
Ik vind je toch zo'n lekker diertje
En ik kom bij jou
Ik zal je leren zingen
En niet zo dom te hijgen
Oh Kylie, ik wandel
En mag ik een beetje leven
Voor ik even doodga
Oh Kylie, ik wandel
Ik moet zeggen, die Tunng is niet onaardigquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:39 schreef kciR het volgende:
Wat zijn vandaag de leuke releases? Tunng, lafur Arnalds en Wannes Cappelle (van Het Zesde Metaal) die Schubert covert al gehad.
Die Cave plaat komt ook in de bios toch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef methodmich het volgende:
Kylie Minogue nam een geweldig nummer op met Nick Cave, dat verdient al genoeg credits voor een vermelding hier.
Dat ze daar lag in dat beekje, in d'r mooie jurk, doodgeslagen met een steen. Een roos tussen haar tanden. Ze was de wilde roos, maar haar echte naam was Liesje Dag. Hartverscheurend.
Komt trouwens een plaat uit waarop Cave moederziel alleen achter een piano een groot aantal nummers ten gehore brengt. Doe er uw voordeel mee!
Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik daar wel iets over gelezen ja.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die Cave plaat komt ook in de bios toch.
https://www.nts.live/show(...)ze-8th-november-2020quote:[Following the Velvet Revolution and collapse of communism in the Eastern Bloc, a group of bands introduced to the likes of My Bloody Valentine, The Boo Radleys and Ride by John Peel on BBC World Service began to make their own blissful noise. Listen back to an hour of shoegaze jams from the Czech Republic.
Mooi jaquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet niet of Siv Jakobsen hier al eens besproken is, haar album A Temporary Soothing was mij in eerste instantie ontgaan maar gelukkig alsnog opgepikt. Erg mooi. Combi van Ane Brun, Susanne Sundfr en Julia Stone.
Durf al jaren niet meer te kijken door die neder hiphop bagger die het heeft overgenomen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:11 schreef ikbenrond het volgende:
3voor12 song van het jaar is weer begonnen.
Misschien heb ik dit jaar nog niet genoeg ontdekt, maar persoonlijk vind ik t een matig jaar (vergeleken met voorgaande)![]()
I Keep Calling van James Blake, Martin van Car Seat Headrest, Lilacs van Waxahxataxhetx, Home/Never Come Back van Caribou, heel het album van Dua Lipa, Scherven van jou van Spinvis, Blasphemie van Soko en Texas Sun en Pelota van Khruangbin zijn mijn favo’s denk ik.
Valt volgens mij echt wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:08 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Durf al jaren niet meer te kijken door die neder hiphop bagger die het heeft overgenomen.
Can’t Do Much, Anything en Don’t Wanna heb ik ook op gestemd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ook ff de Song van het Jaar stemlijst ingevuld. Zonder vrije keuzes, dat is toch zinloos. Maar moest toch nog wel wat nummers schrappen die ik er ook wel in had gewild.
[ afbeelding ]
Mooi, dan hebben die al minimaal 2 stemmen te pakken!quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Can’t Do Much, Anything en Don’t Wanna heb ik ook op gestemd.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Can’t Do Much, Anything en Don’t Wanna heb ik ook op gestemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua 'song' momenteel niet te ingewikkeld gedacht.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bizar dat Roosbeef niet eens in de shortlist staat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:23 schreef Slobeend het volgende:
WAXAHATCHEE - CAN'T DO MUCH
SAULT - WILDFIRES
HAIM - DON'T WANNA
FLEET FOXES - CAN I BELIEVE YOU
SOCCER MOMMY - CIRCLE THE DRAIN
ADRIANNE LENKER - ANYTHING
DESTROYER - IT JUST DOESN'T HAPPEN
PHOEBE BRIDGERS - KYOTO
CHRISTINE & THE QUEENS - JE DISPARAIS DANS TES BRAS
BALTHAZAR - HALFWAY
Vrije keus:
Eefje de Visser - De Parade (mij een raadsel waarom deze niet in de keuzelijst staat, populair nummer)
Roosbeef - Menselijke Mensen
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef EP3 het volgende:
Uit de losse pols::
ADRIANNE LENKER
ANYTHING
quote:Dua Lipa - Break My Heart
Eefje De Visser - Oh
King Princess - Ohio
Linde Schone - Ergens in Mijn Hoofd
Matt Berninger - One More Second
Phoebe Bridgers - Kyoto
Spinvis - Scherven van Jou
Taylor Swift - Cardigan
The Beths - Out of Sight
Waxahatchee - Can't Do Much
Wies - Radiostilte
Hoort gewoon te alle tijden in de Top 100 te staan imo. In ieder geval hoger dan de Nederlandstalige draken die er nu nog ruim boven staan, zoals Mag Ik Dan Bij Jou, Dochters en Oceaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:46 schreef methodmich het volgende:
Met dat nummer zou Spinvis nog wel eens kunnen doorknallen in de Top 2000, wordt her en der gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |