SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat vind ik ook. Hoorde 'm afgelopen week ook al ergens en net inderdaad weer op Radio 2.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedemorgenDie hoorde ik net live op radio 2.
Deuntje is best leuk.
Uit het Spijkerkwartier?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Arnhemse meisjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Neem nog een bakkie koffie er bij...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef MadMaster het volgende:
Ontsnappen van de vijand nog wel...
[..]
Dat vind ik ook. Hoorde 'm afgelopen week ook al ergens en net inderdaad weer op Radio 2.
Doet me aan het Caribische carnaval denken en dat is voor mij wel een happening...
Nog een keer:
Ik sla over...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Koekjes Arnhemse meisjes noemen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Koekjes Arnhemse meisjes noemen...
Klinkt een stuk beterquote:
Lekker hoor. En die likkoekjes van MadMaster, zijn die extra, of voor volgende week?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het snoepje van de weekquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker hoor. En die likkoekjes van MadMaster, zijn die extra, of voor volgende week?
Ik ben vanavond niet thuis.quote:
lekker wegdromen is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook ingetuned. Wel heel erg moe, dus ik weet niet hoe lang en actief ik kan luisteren.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
lekker wegdromen is ook niet verkeerd
ja die bedoelde ikquote:
Jij ook!quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Het was lekkere muziek, peaceman. Helemaal niet vreemd eigenlijk.
Dank je wel alvast en een heel prettig weekend!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!![]()
Aangezien bij 3 spelers mogelijke corona klachten zijn geconstateerd, is vandaag het honkbal afgelast.
Morgen staat er ook een wedstrijd op het programma, die van vandaag moet dinsdag ingehaald worden en vanaf donderdag zijn er weer 3 wedstrijden.
Ik denk dat dit het honkbalseizoen was voor het Amsterdamse team, indien tests daadwerkelijk positief blijken te zijn...
https://www.amsterdampira(...)2-september-afgelast
Tsja, niet zo goed voor de club ook, die zelf er alles aan gedaan heeft om het veilig te houden.quote:
Heel vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, niet zo goed voor de club ook, die zelf er alles aan gedaan heeft om het veilig te houden.
Maar sommige personen zijn wat minder slim...
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad.
Goedemorgen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad.
Goedemorgen
2 kleine Igortjes?quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Had ik al gemeld dat we nu 2 egels in de tuin hebben?
Allebei kleiner dan de ouwe Igor, dus waarschijnlijk vers bloed...
Balen...quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:08 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!![]()
Aangezien bij 3 spelers mogelijke corona klachten zijn geconstateerd, is vandaag het honkbal afgelast.
Morgen staat er ook een wedstrijd op het programma, die van vandaag moet dinsdag ingehaald worden en vanaf donderdag zijn er weer 3 wedstrijden. Dat gaat never nooit niet lukken qua tijd...
Ik denk dat dit het honkbalseizoen was voor het Amsterdamse team, indien tests daadwerkelijk positief blijken te zijn...
https://www.amsterdampira(...)2-september-afgelast
Onlangs dachten we (of wilde graag denken) dat Igor ons weer bezocht.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:56 schreef Melting het volgende:
[..]
2 kleine Igortjes?
Komt Igor nog wel langs?
Oh ja, voetbal begint vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen...
Wij staan nu langs het voetbalveld... Vreselijk slechte wedstrijd maar wel fijn weer.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Normaal kunnen wij op vrijdag lekker op het terras blijven zitten na het golfen maar om 20.00 uur kwam de anti corona ploeg om alles voor het drukke weekend in orde te maken. Terras is afgezet, in het clubhuis mag je niet komen, alleen wat drinken te kopen en dan naar buiten, mensen kunnen dan langs de velden staan. Kost de vereniging heel heel veel geld. Als ik morgen wil gaan golfen kan ik via een andere ingang. Het is bizar dat dat allemaal zo moet maar het is niet anders.
quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Normaal kunnen wij op vrijdag lekker op het terras blijven zitten na het golfen maar om 20.00 uur kwam de anti corona ploeg om alles voor het drukke weekend in orde te maken. Terras is afgezet, in het clubhuis mag je niet komen, alleen wat drinken te kopen en dan naar buiten, mensen kunnen dan langs de velden staan. Kost de vereniging heel heel veel geld. Als ik morgen wil gaan golfen kan ik via een andere ingang. Het is bizar dat dat allemaal zo moet maar het is niet anders.
Het lijkt een goed egeljaar te zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Had ik al gemeld dat we nu 2 egels in de tuin hebben?
Allebei kleiner dan de ouwe Igor, dus waarschijnlijk vers bloed...
Ik zie dat er ook veel aangereden zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lijkt een goed egeljaar te zijn.
Dat was dus een gezellig triootje.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Zo lang niet iedereen nadenkt en meewerkt, blijf je dit soort zaken helaas houden.
En besmettingen hoeven op zich erg te zijn voor de betrokkenen zelf, maar hebben dus wel impact op de omgeving.
Bij ons is het dus niet het publiek, maar de spelers. Twee bij de heren en 1 bij de dames.
Ben benieuwd welk vervolg dit krijgt...
En daar ging mijn happy bubble.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie dat er ook veel aangereden zijn.
Sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En daar ging mijn happy bubble.
Ik ken de betreffende spelers en dat denk ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was dus een gezellig triootje.
als er 'n kindje komt zal er idd wel contact geweest zijn op minder dan 1,5 mtrquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de betreffende spelers en dat denk ik dan weer niet.![]()
Maar 1 van de niet getroffen honkbal heren wordt wel papa van een kindje bij 1 van de softbal dames.
Er is doorgaans wel veel contact tussen de beide eerste teams...
Twee voor 1, laten we het positief bekijken...quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En daar ging mijn happy bubble.
Is ongetwijfeld een home run geweest...quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
als er 'n kindje komt zal er idd wel contact geweest zijn op minder dan 1,5 mtr
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ongetwijfeld een home run geweest...
De competitie van Lennon is vorige week al begonnen. Het valt hier erg mee hoor... Voor zover ik het kan merken. Ik kom niet bij het eerste en sta 's morgens alleen langs het veld en kom eigenlijk niet in de kantine. De kleedkamers zijn gesloten ivm Legionella.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh ja, voetbal begint vandaag ook weer.
Dat wordt ongetwijfeld ook feest, als je de verhalen van just me ook hoort...
Ik bedoelde het ook meer in algemene (landelijke) zin...quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De competitie van Lennon is vorige week al begonnen. Het valt hier erg mee hoor... Voor zover ik het kan merken. Ik kom niet bij het eerste en sta 's morgens alleen langs het veld en kom eigenlijk niet in de kantine. De kleedkamers zijn gesloten ivm Legionella.
wij hebben vandaag zo'n 800 voetballers rondlopen... de laatste wedstrijd is om 18.30 uurquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De competitie van Lennon is vorige week al begonnen. Het valt hier erg mee hoor... Voor zover ik het kan merken. Ik kom niet bij het eerste en sta 's morgens alleen langs het veld en kom eigenlijk niet in de kantine. De kleedkamers zijn gesloten ivm Legionella.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zo'n 800 voetballers rondlopen... de laatste wedstrijd is om 18.30 uur
Jep, mede omdat senioren ook op zaterdag willen voetballen. We hebben dit jaar 5 senioren teams op zaterdag.quote:
Ik denk dat wij op zaterdag ook wel zoveel hebben, misschien wel meer. Het is een zaterdag club met ruim 40 teams incl. jeugd en meisjes /vrouwen. Die spelen allemaal op zaterdag...quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben vandaag zo'n 800 voetballers rondlopen... de laatste wedstrijd is om 18.30 uur
Ja dat klopt inderdaad...quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer in algemene (landelijke) zin...
ik ben toch met de ledenadministratie bezig..quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij op zaterdag ook wel zoveel hebben, misschien wel meer. Het is een zaterdag club met ruim 40 teams incl. jeugd en meisjes /vrouwen. Die spelen allemaal op zaterdag...
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben toch met de ledenadministratie bezig..
Aantal man: 771, vrouw: 115,
Op zondag spelen er 4 teams, de rest op zaterdag
Wees maar blij, hier in het westen zijn er ook al voetbalclubs gesloten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]De club van Lennon is de grootste van Enschede met over de 1000 leden.
Maar qua besmettingen is hier wel rustiger dan in het Westen van Nederland. Ik heb ook nog niets gehoord over besmettingen bij de club.
Ja dat is zeker zo. Ik hoor ook problemen met vrijwilligers bij onze club.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
Wees maar blij, hier in het westen zijn er ook al voetbalclubs gesloten.
Je moet het allemaal als club ook maar aankunnen met (hier) steeds minder vrijwilligers
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:43 schreef livelink het volgende:
Het is dus helemaal geen goed egeljaar![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-droogte~a618e77e/
Ga je gang, als ik weer wakker ben pak ik vast nog wel iets mee, nu eerst een dutjequote:Op zaterdag 12 september 2020 18:17 schreef DJ11 het volgende:
GoedenavondHad zich al een DJ gemeld om een pre-Melting-show te doen?
Anders wil ik wel draaien van 19:00 tot 21:00 uur.
Ik ga er gewoon voor. Ik zie wel of er luisteraars opduikenquote:Op zaterdag 12 september 2020 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je gang, als ik weer wakker ben pak ik vast nog wel iets mee, nu eerst een dutje
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - The Big Melting Pre Party
21:00 - laat: DJ Melting - Golden Oldies
Toch leuk dat je even komt buurtenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
Kan helaas niet meeluisteren, hier is een halfzieke Mini-ToT naar cartoons aan het kijken.
Haha, jawel!quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch leuk dat je even komt buurtenAlles goed verder?
Ik kan vanavond niet luisteren, moet straks meedoen aan een muziekquiz.quote:Op zaterdag 12 september 2020 18:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor. Ik zie wel of er luisteraars opduiken
[..]
Ik ben 44 jaar en 1 dag oud en ik houd niet van kokenquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, jawel!
Hij wordt morgen 2 jaar oud en ik heb net een speelgoedkeuken voor hem in elkaar gezet; hij vindt het altijd leuk om met speelgoed potten en pannen te spelen.
En hoestie met jou?
Leukquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet luisteren, moet straks meedoen aan een muziekquiz.
Nog van harte dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben 44 jaar en 1 dag oud en ik houd niet van kokenVerder alles prima.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben 44 jaar en 1 dag oud en ik houd niet van kokenVerder alles prima.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Foute titel sinds dit jaar, leuk liedje:Nice Device - Cool Corona (radio edit)
Ik heb besloten maandag ook nog maar vrij te nemen. Daarna begint het werk weer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit je vakantie er nu op, Melting? Of heb je nog een week?
Tjaquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb besloten maandag ook nog maar vrij te nemen. Daarna begint het werk weer.
Ja...... gaat te snel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
TjaHet vliegt altijd om hè, die vakanties...
Min of meer de nieuwe single...... hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Usura - Open Your Mind (Restricted mix edit)
Hierna: Yello heeft een nieuw album uit. Daarvan draai ik zo een track, die ook min of meer de nieuwe single is.
Ja, het is een raar jaar. Komende week nog even een mini-hittegolfquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... gaat te snel.
Het is nu kermis hier. Dit jaar geen kermis voor mij, dus kan ik net zo goed gaan werken.
Nou ja... in hoeverre kun je tegenwoordig überhaupt nog van singles spreken? Haast niks komt nog fysiek uit. Ze hebben bij dit nummer in elk geval een clipje gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Min of meer de nieuwe single...... hoe moet ik dat interpreteren?
Hoezo geen kermis voor jou dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... gaat te snel.
Het is nu kermis hier. Dit jaar geen kermis voor mij, dus kan ik net zo goed gaan werken.
Yep..... geen risico nemen nu.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo geen kermis voor jou dan?
Vanwege corona?
Ja, maar dat ook, maar dat tel ik niet eens mee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je hebt suikerziekte, toch? Dan loop je wel meer risico.
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:32 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT gaat net zo'n 2 maandjes naar de dagopvang. Tot gisteren kon je er gewoon ongestoord binnen lopen en er rond blijven hangen, maar dat mag ook niet meer vanwege corona.
Okee dan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar dat ook, maar dat tel ik niet eens mee.
Jawel, maar hij gaat 2 x 3 uurtjes per week daar naar toe om met andere kindjes te spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Pas jij niet meer op mini-ToT dan?
Dat is niet zo heel erg andersquote:Op zaterdag 12 september 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat ik het origineel beter vind.
Wie ga je kussen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg anders
Door de songtekst kom ik trouwens wel op een idee...
Ik werd getriggerd door "The hills are alive, with the sound of music"...quote:
Wat voor lijst is dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Een bepaald ander nummer uit deze film zou binnenkort weleens kunnen opduiken in een bepaalde lijst die ik momenteel samenstel....
Een lijst die ik nog voor het einde van dit jaar op Radio 49 hoop uit te zenden. Ben er al een heel eindje mee.quote:
In ons deel van het land valt het gelukkig mee allemaal. Volgens mij komt dat ook omdat mensen hier wat gezagsgetrouwer zijn. Verbaast me niks dat het juist in de grote steden in het westen misgaat.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Ja hier in de omgeving is het gelukkig niet zo erg, althans bijna geen officiële meldingen, maar het virus schijnt wel in het rioolwater aangetroffen te zijn.
Kee El Ef.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
The KLF - 3 AM Eternal (Live At The SSL)
Ze hebben maar een paar hits gehad, maar het zijn allemaal nummers die je met plezier nog eens opzet, bijna 30 jaar later...quote:
Dat denk ik. Ik hoor het nog wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niks meer hoort?
Als ik check, hoor ik wel geluid.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige die niks meer hoort?
Andere browser lukt het wel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Misschien even verversen of een andere browser proberen?
quote:
The Look Of Love is toch nog wel wat bekender....quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]Eigenlijk het enige nummer dat me zo te binnen schiet van ze.
The look of love zou het meest logische nummer zijn dat je als eerste te binnen schiet, volgens mij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]Eigenlijk het enige nummer dat me zo te binnen schiet van ze.
Oh, ik las het net.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het is géén zondag en ook niet de dag vóór, maar de dag na zijn verjaardag.....
Bedankt. 44 alweerquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, ik las het net.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag 11.
Hoe jong ben je geworden?
Dan ben je dus nog jong!quote:
quote:
Zo heel veel ouder zijn jullie toch niet?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog jong!
(Want jonger dan mij.)
Ik word over een paar maand alweer 46.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Zo heel veel ouder zijn jullie toch niet?
Gelukkig is 44 wel een veelvoud van 11.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Zo heel veel ouder zijn jullie toch niet?
Hoe oud is Mw ToT als ik het vragen mag?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word over een paar maand alweer 46.
IETSJES jonger!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe oud is Mw ToT als ik het vragen mag?
Ik gok dat 2x Mw ToT ongeveer 1 ToT is.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe oud is Mw ToT als ik het vragen mag?
Ja, en hij heeft niet eens getrakteerd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd DJ11! Was je dan gisteren jarig?
Whehe, dat is het wel geweest ja.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat 2x Mw ToT ongeveer 1 ToT is.
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd DJ11! Was je dan gisteren jarig?
Was dat voor of nadat Mini-ToT er was.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, dat is het wel geweest ja.
Was in de eerste instantie voor mij wel echt een reden om het puur vriendschappelijk te houden.
Haha jawel.quote:
Ja... er hadden al twee mensen koeken uitgedeeld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft niet eens getrakteerd.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat Mini-ToT er was.
Ik krijg tegenwoordig de hele dag cookies aangeboden...quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja... er hadden al twee mensen koeken uitgedeeld.
Dan ben je echt de zoveelste die ik ken die op 11-09 jarig is. Hoewel 19 jaar geleden inmiddels is het toch lange tijd een beladen verjaardag geweest, lijkt me.quote:
Dat waren maar koeken. Ik had liever taart.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja... er hadden al twee mensen koeken uitgedeeld.
Ik ben ze de hele dag weer aan het verwijderen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig de hele dag cookies aangeboden...
Ik zeg altijd dat mijn 25e verjaardag zo'n spetterend feest was dat de wereld nooit meer hetzelfde wasquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je echt de zoveelste die ik ken die op 11-09 jarig is. Hoewel 19 jaar geleden inmiddels is het toch lange tijd een beladen verjaardag geweest, lijkt me.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ze de hele dag weer aan het verwijderen.
Deze is echt goed jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de fijnste plaatjes van dit moment. Zou gewoon op de Nederlandse radio grijsgedraaid moeten worden. Maar ja...Agnes - Fingers Crossed
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat mijn 25e verjaardag zo'n spetterend feest was dat de wereld nooit meer hetzelfde was(vergeef me deze harde humor, maar je wordt er flauw van als mensen heel verbaasd reageren op de datum van je verjaardag)
Heeft met mijn werk te maken. In het weekend ben ik even vrij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is een dagtaak...
Mijn verjaardag is altijd het meest heftig van allemaal, daar kan zelfs 9/11 niet tegen op...quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat mijn 25e verjaardag zo'n spetterend feest was dat de wereld nooit meer hetzelfde was(vergeef me deze harde humor, maar je wordt er flauw van als mensen heel verbaasd reageren op de datum van je verjaardag)
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
The Connells - '74 - '75
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
The Connells - '74 - '75
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dankquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:13 schreef BasEnAad het volgende:
Gefeliciteerd 11 met je 4x11de verjaardag
Toch een minder jaar, blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat ze nooit eens 76 zingen.
Toen zaten ze al bij de Mc Donalds burgers te flippen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat ze nooit eens 76 zingen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een minder jaar, blijkbaar.
Ik zit aan nog meer beladen datums te denken, maar kom op niks.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is altijd het meest heftig van allemaal, daar kan zelfs 9/11 niet tegen op...
Misschien is hij van 10 mei 1940?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit aan nog meer beladen datums te denken, maar kom op niks.
4 oktober Bijlmerramp misschien.
Ik kan zo niks bedenken. 4 mei?quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn verjaardag is altijd het meest heftig van allemaal, daar kan zelfs 9/11 niet tegen op...
Ik heb wel in die flat gewoond en dat was dus ook wel een dingetje.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit aan nog meer beladen datums te denken, maar kom op niks.
4 oktober Bijlmerramp misschien.
Vergelijkbaar denk ik qua schok voor de hele wereld.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergelijkbaar denk ik qua schok voor de hele wereld.
Hiroshima. Ja, dat heeft de wereld ook wel blijvend veranderd.quote:
Yep, die herdenking hoor/zie ik elk jaar opnieuw.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hiroshima. Ja, dat heeft de wereld ook wel blijvend veranderd.
Qua gebeurtenis erger, maar ik zou zo de precieze datum niet kunnen noemen. Op een rare manier is "11 september" een soort begrip op zich geworden. Bijvoorbeeld in uitspraken als: 9/11 was an inside job.quote:
Had je deze vorige week ook niet gedraaid?quote:
Ja, paar keer al.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je deze vorige week ook niet gedraaid?
hahaha ja!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor het muziekje van Rad van Fortuin in...
Klopt. The Price Is Right.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor het muziekje van Rad van Fortuin in...
Is denk ik het enige nummer dat er over gemaakt is. Voor zo'n belangrijke gebeurtenis.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Enola Gay
Mijn verjaardagssong...quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Enola Gay
Hiroshima, Nagasaki, Rotterdam, Olé!quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Is denk ik het enige nummer dat er over gemaakt is. Voor zo'n belangrijke gebeurtenis.
Het mol-virus is compleet aan mij voorbij gegaan. Genoeg afstand gehouden, waarschijnlijk.quote:
Ik heb er ook nog nooit 1 aflevering van gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het mol-virus is compleet aan mij voorbij gegaan. Genoeg afstand gehouden, waarschijnlijk.
Ik ook niet. Bij detectives ga ik ook altijd eerst naar de laatste pagina. Geen zin om eerst een paar 100 bladzijden te lezen voordat ik weet wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit 1 aflevering van gezien.
Noorse zangeres. Ze heeft diverse nieuwe nummers uit, waarvan de nodige met 80s-invloed. Ik vind deze de fijnste.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bij detectives ga ik ook altijd eerst naar de laatste pagina. Geen zin om eerst een paar 100 bladzijden te lezen voordat ik weet wie het gedaan heeft.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bij detectives ga ik ook altijd eerst naar de laatste pagina. Geen zin om eerst een paar 100 bladzijden te lezen voordat ik weet wie het gedaan heeft.
De show van Melting ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
Ik moet zo nog wel even bedden gaan verschonen. Maar ja, on the border wil ik ook niet missen.
Die wordt over 15 dagen 60 zie ik nu! Ik hoor die naam al zo lang, dan valt 60 nog wel meequote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Gemaakt door Ben LiebrandGenesis - I Can't Dance (The Other Mix)
Tot straksquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Nu dan maar! Tot straks als ik de bedden heb verschoond!
Tot straks.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Nu dan maar! Tot straks als ik de bedden heb verschoond!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt mooi uit, anders ben ik niet op tijd klaar.
Hierna dat andere duo dat jij wel kunt waarderen (en ik ook). En tot slot iets dat perfect in dat straatje past.quote:
Boeie, dan kap je m af, dit kent iedereen toch welquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit enorm te hannesen... Ik dacht: ik heb zo veel tijd over, ik prop er nog een nummer tussen. Maar dat blijkt nu toch een beetje krap.Soft Cell - Tainted Love
Dan draai je een minuutje of desnoods 2 langer.quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit enorm te hannesen... Ik dacht: ik heb zo veel tijd over, ik prop er nog een nummer tussen. Maar dat blijkt nu toch een beetje krap.Soft Cell - Tainted Love
Ik heb me verrekend. Ik heb een minuut extra nodigquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draai je een minuutje of desnoods 2 langer.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb me verrekend. Ik heb een minuut extra nodigIk mik op 21:01:00 uur als eindtijd.
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren en voor de minuut uitloop. Als je nummers gaat invoegen die niet gepland stonden, kom je een beetje in de knoeiquote:
Een minuutje meegepakt, dank uquote:Op zaterdag 12 september 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De laatste track van deze show is fonkelnieuw en speciaal voor @:Doedezemaar:New Order - Be A Rebel
Ik zal 'm de komende tijd nog wel vaker draaienquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een minuutje meegepakt, dank u
quote:
Welkom trouwens.quote:Op zaterdag 12 september 2020 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord deze, maar wel een tof nummer
Bee GeesWorld
Goedenavondquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord deze, maar wel een tof nummer
Bee GeesWorld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |