SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat vind ik ook. Hoorde 'm afgelopen week ook al ergens en net inderdaad weer op Radio 2.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GoedemorgenDie hoorde ik net live op radio 2.
Deuntje is best leuk.
Uit het Spijkerkwartier?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Arnhemse meisjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Neem nog een bakkie koffie er bij...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef MadMaster het volgende:
Ontsnappen van de vijand nog wel...
[..]
Dat vind ik ook. Hoorde 'm afgelopen week ook al ergens en net inderdaad weer op Radio 2.
Doet me aan het Caribische carnaval denken en dat is voor mij wel een happening...
Nog een keer:
Ik sla over...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Koekjes Arnhemse meisjes noemen...quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Koekjes Arnhemse meisjes noemen...
Klinkt een stuk beterquote:
Lekker hoor. En die likkoekjes van MadMaster, zijn die extra, of voor volgende week?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het snoepje van de weekquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker hoor. En die likkoekjes van MadMaster, zijn die extra, of voor volgende week?
Ik ben vanavond niet thuis.quote:
lekker wegdromen is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook ingetuned. Wel heel erg moe, dus ik weet niet hoe lang en actief ik kan luisteren.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
lekker wegdromen is ook niet verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |